zaterdag 12 juli 2014

A HUG is the shortest.......

Goedemorgen lieve maatjes, ik weet ik kom de laatste tijd niet
zo veel langs......ik zal het even uitleggen.
Op het ogenblik is er het een en ander aan de hand, mijn moeders
oudste zus is 17 juni overleden het ging allemaal heel snel.
Maar of dat allemaal niet genoeg is heeft 2 weken later mijn
moeders jongste zus een kwaadaardige tumor in haar been maar
gelukkig geen uitzaaingen ze mankeert nog veel meer maar om een
lang verhaal kort te houden hou ik het hier maar bij.
Mijn moeder probeerd haar zuster op te vrolijken en wij praten
mijn moeder weer moed in. Verder probeer ik voor jarige hobby-
maatjes van mij een kaartje te maken en maak ik kerstkaartjes.
Ik heb er pas 10 en weet niet of het dit jaar wel gaat lukken.
Moet zelf in de winter aan mijn ogen worden geopereerd, er wordt
dan een buisje geplaatst zodat het kamer water weg kan zodat de
druk op mijn oogbol niet te hoog wordt, Al met al gaat het 3 maan-
den duren per oog. Ik zie er tegenop ik heb 1 goed oog en 1 slecht
oog.....als het fout gaat met mijn goede oog dan kan ik mijn
hobby vaarwel zeggen en autorijden tv kijken enz.
Maar nu genoeg geklets ik wil mijn doosje mee laten doen bij:
http://wlvc.blogspot.nl/  loopt tot 2 aug 1800






Ik heb dit doosje gemaakt voor mijn vriendin die van de week haar eerste chemo
heeft gehad voor haar borsten. Ze was er behoorlijk beroerd van. Je kan er
wat in stoppen theezakjes chocolade 





Mijn inspiratie zijn de kleur en de rozen, een mooi vintage plaatje van internet
en helemaal leuk aangekleed,











Ik ben er heel tevreden over en wat vinden jullie ervan???
Nogmaals sorry dat ik zo weinig langs kom....maar dit alles VR... energie.



9 opmerkingen:

Jolanda zei

Nou Ghee dat is niet niks allemaal, maar zo af en toe een kaartje maken kan je helpen om je gedachten te verzetten. Net zoals dit doosje ziet er weer fantastisch uit ook al heeft het een iets mindere reden waar je het voor gemaakt heb. Sterkte met alles Ghee.

Liefs Jolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Het houdt niet echt op bij jullie, wens je veel sterkte..ook met je ogen..
Je hebt een supermooie Vintage creatie gemaakt, mijn complimenten..liefs Ans

Jacomijn zei

Hoi Ghea,
Wat een verhaal, dat zijn geen leuke berichten...ik wens jullie daarin heel veel sterkte.
Wat een prachtig kadootje heb gemaakt, de kleuren, het plaatje, de details prachtig verwerkt.
Ik heb inmiddels even je oude link verwijderd en er een nieuwe ingezet met foto ;-) dus nou staat ie er goed bij!
Bedankt voor je deelname bij WLVC
Groetjes Jacomijn

Muuske zei

Hoi Ghea,het blijft bij jullie ook wel mis gaan.Kan goed begrijpen dat je andere dingen aan je hoofd hebt.Wens jullie heel veel sterkte.Schitterende creatie heb je voor je vriendin gemaakt.groetjes Margo.

Tineke van der Linden zei

Wat veel narigheid kun je zo snel hebben... Heel veel sterkte met alles!
Je kadootje voor je vriendin is prachtig. Het zal haar vast goed doen dat je aan haar gedacht hebt.
Groetjes Tineke

Erica ♥ zei

Dat is schrikken zeg, sterkte met alles !
Je kaart is wel schitterend, heel mooi gemaakt ☺

Liefss van Erica
{Heidebloempjuh}

Angélique zei

Dit bericht heb ik even gemist, terwijl je er zoveel in vertelt. Maar allemaal nare dingen... pfff, weer van alles tegelijk, net als vorig jaar. Heel veel sterkte, hopelijk komt het allemaal weer goed.

Plony zei

Meis toch, wat een narigheid....het houdt maar niet op. Knap dat je toch nog zo'n mooit kadootje hebt gemaakt voor je vriendin...wat lief en wat zal ze daar blij mee geweest zijn. Fijn dat je meedoet bij WLVC en heel veel sterkte met alles meis.
Liefs van Plony

nicole zei

Wat lief dat je zo'n mooi cadeautje maakt voor je vriendin!
Het ziet er prachtig uit!
Bedankt voor je deelname bij WLVC.
En sterkte! nicole