zondag 8 juni 2014

I Sea it"s your BIRTHDAY

Vandaag een zomers kaartje met oa de stempels en mal
van Joycraft.....clear stamps Under the sea
en mal 6002/0330
papierblok 6011/0307 15x30 cm
m





ik doe mee bij: http://duymelot.blogspot.nl  Alles mag t/m 26 juni 
                        http://creapaleis.blogspot.nl  Zomer t/m  30 juni 
                        http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl Outdoors 21-6
                        http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ zomer 19 juni 15:00











Bedankt voor het komen kijken ik stel het zeer op prijs.
Dan wil ik nog even iets recht zetten en dat is nl het volgende:
ik zie dat sommige volgers denken dat ik een candy weggeef bij
150 volgers en 2 candy s bij 200 volgers. maar dit telde tot 16 mei 2013
de opdracht was toen maak een trouwkaart voor mijn dochter en haar 
Michael er is toen 1 prijs uit gegaan naar Margo....Muuske.blogspot.nl 
omdat ik de 200 volgers niet hebt gehaald.....Sorry geen candy!!!!!




18 opmerkingen:

Anita zei

Een prachtige kaart! Leuk ook met de golven rand.
Groetjes anita

Nicole zei

Een hele mooie en schattige aart. Brengt heerlijk wat verkoeling met deze temperaturen...hahha!!
Liefs, Nicole

Angélique zei

Ahhhh, wat een super schattig kaartje! Heel mooi gemaakt!

Irene zei

Tilda & Tilda hebben het dik voor elkaar op jouw beeldige strandkaart Ghea!

xx Irene

Cindy zei

Prachtig Ghea, wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Super! Groetjes, Cindy

Plony zei

Wat een superleuke kaart Ghea. Mooi met die golvenrand en je Tildaatjes zien er ook geweldig uit.
Groetjes van plony

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat heb je een prachtige strandkaart gemaakt, leuke golven en tekst, mooi ingekleurd, liefs Ans

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat een schattig tafereeltje is dit, wat heb je het mooi gemaakt.
Héél toepasselijk met dit prachtige weer, ik zit te smullen van al dat moois.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Ghea.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Ghea. Mooi gemaakt.

Groetjes,
Nans

Gaby Dierx zei

Wat een leuk zonnig strandkaartje, geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karin zei

Mooie kaartvorm Ghea. Prachtig gemaakt.
groetjes,
Karin

Anita van Merode zei

Prachtige kaart. Hoort wel bij dit weer type nu.
Groetjes Anita

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke strandkaart! Het water geeft heerlijk verkoeling met dit warme weer... ;-)
Groetjes Tineke

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Ghea, ik vind het een toppertje van een kaart, super.
Liefs van Anita

jolanda zei

hele mooi kaart

Muuske zei

Prachtige zomerse kaart.Mooi hoe je de golven gemaakt hebt.groetjes Margo.

Sieta zei

Leuke kaart Ghea! Bedankt voor het meedoen bij Time for Magnolia.

Liefs, Sieta