zondag 15 juni 2014

GEFELICITEERD

Vandaag geniet ik heerlijk van mijn vakantie, helaas mis ik
de verjaardag van mijn schoonzoon Michael.
Ik probeer het goed te maken met een mooie motor kaart,
hij is namelijk gek op motorrijden net als mijn dochter.









ook achter dit kaartje zit een standaard ben daar helemaal weg van 6002/0290 
vintage plaatje van internet
tandwielenrand 6002/0288 en tandwielen 6002/0287 en filmstrip 6002/0278 





tekst heb ik zelf gemaakt....alles met distress ink vintage photo bewerkt en gesso
en met stickles silver, aan het touwtje nog een charm van een motor en voila



11 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Ghea hier zal hij wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

Jolanda zei

Geweldig mooi kaartje en gefeliciteerd met je zoon. Fijne vakantie.

Liefs Jolanda

Corrie zei

Hallo Ghea
Gefeliciteerd met de verjaardag ven je schoonzoon, de kaart die hij krijgt van jou is met liefde gemaakt, dat is wel héél goed te zien.
Geniet nog van je vakantie.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je voor je schoonzoon gemaakt Ghea, ik vind hem supermooi. Geniet van je vakantie.
Liefs van Anita

Muuske zei

Schitterende stoere kaart.Proficiat met jullie schoonzoon.Geniet van je vakantie.groetjes Margo.

nans'creablog zei

Een prachtige en stoere mannenkaart Ghea.
Geniet van je vakantie.

Groetjes,
Nans

Maria Loyen zei

Geniet van je vakantie en wat een stoere kaart. Helemaal top. Groetjes Maria

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzoon. Supergave store kaart heb je voor hem gemaakt! Geniet nog maar fijn van je vakantie.
Groetjes Tineke

Creahannie zei

Proficiat met je schoonzoon én met de kaart, hij is erg mooi!!!

Gr Hannie

Marlies zei

Een hele mooie vintage mannenkaart! Mooie details heb je erop verwerkt, de tandwielmal is helemaal super! Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

Grietje zei

Een prachtige mannenkaart echt stoer. Heb zelf ook de losse tandwielen als mal leuk zijn die en echt goed voor een mannenkaart. Fijne vakantie!
Groetjes Grietje