maandag 19 mei 2014

Van Harte

Hallo maatjes wat is het heerlijk weer vandaag, ik ga even
een kaartje posten en dan weer gauw naar buiten.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn hobbymaatje Margo....
misschien beter bekend als Muuske.
Zij heeft haar verjaardag al weer achter de rug, ik hoop dat
je weer leuke hebbe dingetjes heb gescoord.
Dan nu haar kaartje............








Is ze niet leuk geworden ze past goed bij mijn blog achtergrond.
Verder iedereen bedankt voor de leuke berichtjes, heb je een goede tip
voor mij.....laat het me dan weten ik ben niet bang voor commetaar daar
leer ik alleen maar van. Het mag ook per e-mail.




FIJNE DAG GENIET ER LEKKER VAN:     LIEFS GHEA

8 opmerkingen:

Creahannie zei

Hoi Ghea,
Het enige commentaar en advies dat ik heb......., ga vooral zo door, je kaart is weer prachtig!!!!!!!
Fijne zonnige dag,
Gr Hannie

Atelier Valerie © zei

Wat een leuk en sfeervol kaartje ...
Geniet met volle teugen van het zonnetje ...
Een fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

Grietje zei

Heel mooi geworden leuk die stempels combineren, verder niets op aan te merken hoor. Groetjes Grietje

Gaby Dierx zei

Prachtig kaartje heb je weer neergezet, Ghea. Vooral doorgaan zou ik zeggen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Irene zei

Wat een leuk idee om Tilda zo op die roos te laten zitten, prachtkaart Ghea!!

xx Ireen

Marian zei

Mooi gedaan tilda op de bloem prachtig
Groetjes

Anita Meijer zei

Een supermooi kaartje heb je voor Margo gemaakt Ghea, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Muuske zei

Hoi Ghea,het is een schitterende prachtige kaart.Die hier op de kast staat. Geniet er elke dag van.Veel liefs Margo.