zondag 11 mei 2014

GEFELICITEERD

Vandaag laat ik de verjaardagskaart van mijn moeder zien,
stempel 6410/0047 poppies stempelen inscannen en verkleinen.
Ingekleurd met de copics





bovenop heb ik de vlindermal gebruikt 6002/0251 en onderop 6002/0346
een mooi rood lintje en een doily  CO723112 Couture creations  
3 plakparels in dezelfde kleur gekleurd sw randjews beinkt met distress inkt
en klaar....






Wens iedereen een gezellige moederdag toe, ik heb al een schitterend boeket
gehad en twee bonnen voor mijn hobbywinkel jippie wat lief he.
Bedankt kids ben hier super blij mee



GHEA

20 opmerkingen:

Irene zei

Schitterend Ghea, ik fleur helemaal op van dat prachtige rood en heerlijk dat je zo bent verwend!!

xx Irene

Danoesja zei

Hoi Ghea
Wat een prachtig warm kaartje en zo mooi ingekleurd.
Heel veel sterkte deze periode voor jullie allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja

Corrie zei

Wat een schitterende kaart Ghea
groetjes Corrie

corryskaart zei

een pracht van een kaart met deze geweldig mooie stempel
groetjes corry

Jolanda zei

Heel gedurfd dit met rood, maar het is schitterend geworden.

liefs Jolanda

Muuske zei

Prachtige kaart.Mooi zo in het rood.groetjes Margo.

Plony zei

Wauwwww....wat heb je dit geweldig gedaan Ghea. Ik ben nooit zo heel erg van de rood maar ik vind dit toch wel heeeeeeel mooi!
Fijne avond en groetjes van Plony

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Maria Loyen zei

Schitterende kaart, mooie stempel.
Groetjes Maria

Grietje zei

Schitterend kaartje gemaakt voor je moeder. Zelf heb ik de vlindermal gekregen voor moederdag en ik kan niet wachten tot ik er mee aan de slag kan. Ik hoop dat mijn kaartje net zo mooi wordt als de jouwe, want die is schitterend. Groetjes Grietje

Erica ♥ zei

Dat is een hele mooie kaart zeg ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Gaby Dierx zei

Wat een prachtige kaart, Ghea, mooie kleuren!
Creatieve groetjes, Gaby

Oma Nel zei

Prachtige kaart heerlijk zijn deze stempels om te kleuren nog gefeliciteerd groetjes Nel

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Ghea, knap gekleurd.
liefs Wilma

jolanda zei

mooie kaart

Pien Puk zei

Hoihoi Ghea,

Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt, is ze vast erg blij mee.
Fijn dat de kids je verwend hebben met kadobonnen van de hobby winkel;)

leafs fan Ina

Anita van Merode zei

Prachtige kaart voor je moeder!
Groetjes Anita

Tineke van der Linden zei

Wat heb je een schitterende kaart voor je moeder gemaakt! Ze zal er zeker blij mee zijn.
Heerlijk dat je ook bent verwend. Ga maar lekker hobbyshoppen.
Groetjes Tineke

Creahannie zei

Wat een schitterende kaart voor je moede!!!!
Zelf kun je lekker gaan shoppen, veel plezier daarbij!!!
Gr Hannie

Connie zei

Prachtige kaart Ghea ! Leuke kleuren en accenten met de doily en de vlinder, ook de gescande en ingekleurde poppies vind ik erg geslaagd ! Schitterend ! Groetjes en liefs, Connie