dinsdag 27 mei 2014

Een hart onder de riem

Hallo blogvriendinnen van de week kreeg ik slechts nieuws over
mijn vriendin. Ze hebben een knobbeltje van 6cm ontdekt en nu
is het een drukte van jewelste of het goed of kwaadaardig is
dat weet ik nog niet.....maar krijg dat woensdagmiddag te horen.
Daarom heb ik voor haar een hart gepimt.
Inmiddels weet ik meer, ze heeft geen goed nieuws de knobbel is
ongeveer 8 bij 8 en is kwaadaardig ze heeft nog een lange weg te gaan.
Ze was super blij met mijn hart en het prachtige boeket....net zoals ik
super blij ben met haar als vriendin. We zien elkaar niet veel maar
regelmatig en 1x in het jaar gaan we naar De Boet naar de Kerstshow,
ik hoop dat we dat nog heel lang kunnen blijven doen.
Hieronder staat het gedichtje wat op de kaart staat het hoort bij
het plaatje.




The Angel of Hope

The Angel of Hope brings
divine light and positivity
to any situation.
She shines in the darkness
and offers her unconditional
love and support, so that life
gently unfolds around you.










Ik hoop dat het haar goed zal doen, ik haal er ook nog een mooi boeket bij.
Wens jullie allemaal een hele fijne avond. 



24 opmerkingen:

Hanny zei

OO Wat heb je dit prachtig gemaakt en die tekst is echt heel erg mooi. Je vriendin zal dit vast heel erg waarderen in deze moeilijke en spannende tijd. Laten we hopen dat alles goed komt, aan jouw kaartje zal het niet liggen want dat is perfect en een lief gebaar naar je vriendin toe.
Fijne avond, liefs Hanny♥. http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Angélique zei

Mooi gemaakt, mooi gebaar.
Heel veel sterkte vooralle betrokkenen

Marian zei

Wat een mooi gebaar naar je vriendin toe
Voor haar en Fam. Heel veel sterkte natuurlijk.
En wat heb je dit mooi gemaakt daar zal ze vast heel blij mee zijn
Groetjes

Maria Loyen zei

Heel mooi gemaakt voor je vriendin, sterkte ermee.
Groetjes Maria

corryskaart zei

nou zo prachtig hart zal je vriendin zeker goed doen omdat ze weet dat je dit met liefde hebt gemaakt, ziet er schitterend uit!
groetjes corry

Gaby Dierx zei

Wat een mooi hart voor je vriendin!!! Sterkte voor iedereen.
Creatieve groetjes, Gaby

Caroline zei

Wat een schitterend hart ! Met zoveel liefde gemaakt, sterkte voor je vriendin en voor jou, vreselijk dat wachten op een uitslag. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog ! Ik heb de mannenkaarten gemaakt met studio light knipvellen en achtergrondjes, keek eigenlijk nooit meer bij de knipvellen maar opeens zag ik deze hele serie, yeah !!! Mannenkaarten !!! Daar zitten we altijd mee en ze zijn net zo vaak jarig als vrouwen, ook dat nog.

Corrie zei

wat ene mooie creatie heb je voor je vriendin gemaakt
sterkte hoor
Groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Met liefde gemaakt voor je vriendin, ik hoop dat ze goed nieuws gaat krijgen..
Het hart ziet er prachtig uit, mooi het kant langs de buitenrand, lief plaatje en een prachtige tekst, liefs Ans

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat zal je vriendin in spanning zitten, ik zou maar goed mijn duimen draaien en hopen op een goede uitslag, ik weet er alles van.
Je hebt een prachtig hart voor haar gemaakt, dat zal haar in deze moeilijke tijd goed doen.
Sterkte vrouwtje.
Lieve groetjes,Corrie

Irene zei

Oh die ellendige ziekte toch. Jouw prachtige hart, bloemen en steun zijn nu heel belangrijk Ghea!

xx Irene

corrie zei

hallo ghea heel veel sterkte met je vriendin ik weet wat je voelt nu ik zit in de zelfde situatie sterkte oor jullie samen bedankt voor je reactie

Danoesja zei

Hoi Ghea
Wat erg voor je vriendin, hopelijk krijgt ze goed nieuws morgen. Dit mooie hart met prachtige tekst zal ze zeker een speciaal plekkie geven.
Sterkte voor je vriendin.
Lieve groetjes, Danoesja

marion zei

heel mooi en heel veel sterkte voor je vriendin, ik hoop dat het nieuws voor zover mogelijk goed zal zijn, liefs, Marion

Wil Frutsel zei

Mooi gepimpt hart met een prachtig gedicht, en idd maar positief denken en het beste er van hopen.
liefs Wilma

karin zei

Prachtig gemaakt Ghea. Heel veel sterkte en positief blijven !
groetjes,
Karin

Grietje zei

Heel mooi gemaakt, ik hoop voor haar dat ze goed nieuws heeft gekregen.
Groetjes Grietje

Tineke van der Linden zei

Je zult zo'n boodschap maar thuis krijgen... Vreselijk voor je vriendin. Ik hoop dat ze er uiteindelijk bovenop mag komen....
Je hebt haar verrast met een schitterend hart. Lief van je om zoiets te maken voor d'r. Heel veel sterkte beiden.
Groetjes Tineke

Muuske zei

Hoi Ghea,weet zeker datje vriendin hier blij mee is.Wens haar maar het alle beste.Dat heeft ze zeker nu nodig.groetjes Margo.

Creahannie zei

Hoi Ghea,
Dat is een zéér trieste gebeurtenis Ghea en je Hart komt in dit geval wel bij de juiste persoon, daar zal ze heel blij mee zijn.
Jij ook sterkte , het is je vriendin en dat grijpt erg aan.
Gr Hannie

Nicole zei

Wat een prachtig hart heb je voor je zieke vriendin gemaakt. Ze zal 'm vast erg mooi vinden en ook waarderen.
Heel veel sterkte voor je vriendin en ook voor jou, want het is niet niks!
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Pien Puk zei

He Ghea,

Wat een naar nieuws voor je vriendin maar ook voor jou. Wat een spannende tijd gaat het worden. Ik wens haar en jullie veel sterkte toe.

Een ding is zeker je prachtige hart en de bloemen zijn zeker een hart onder de riem voor haar

leafs fan Ina

Mar Knutsel zei

Wat heb je een prachtig hart gemaakt,lief dat je dat voor je vriendin heb gedaan ze kan nu wel heel veel steun gebruiken.

Groetjes Marian

vic zei

Beautiful :) I love the two birds so pretty!!

Vic x