zondag 13 april 2014

Xmas

Vandaag post ik een Kerstkaartje/label deze doet mee bij:
EHI  opdracht maak een Kerstkaart













Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor jullie berichtjes op mijn vorige post.
Dan wens ik jullie een hele fijne week toe, het weer zou wat beter worden. 
En voordat ik het vergeet het circus was fantastisch een echte aanrader.
Over 2 jaar gaan we beslist weer heen.
Daarna heerlijk mee uit eten genomen door Ron en Joke bij Van der Valk
Akersloot yammie yammie. Akersloot.

                                             Hartelijke groetjes van Ghea

23 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig Ghea, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Corrie zei

wat een leuk label Ghea
ook je kaart uit de vorige post is ....prachtig

groetjes Corrie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje Ghea! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt,leuk model en plaatje, mooie mallen gebruikt, liefs Ans

Maria Loyen zei

Prachtige kerstlabel Ghea
Groetjes Maria

Muuske zei

Mooie kerstlabel Ghea. Fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad.groetjes Margo.

Jolanda zei

Ziet er weer mooi uit. En heel leuk gedaan.Jij hebt in ieder geval genoten van het circus en dinee.

Grtjs Jolanda

Erica ♥ zei

Wat een gave kerst label, heel mooi gemaakt, en wat leuk ook dat je
meedoet bij EHI ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

carla zei

Een hele mooie kerstcreatie met allerlei leuke details.
Knap gemaakt.
Fijn dat jullie zo genoten hebben van het circus en het gezellige etentje als afsluiter.
Groetjes,
Carla

Wil Frutsel zei

Superleuk kaartje Ghea, en wat heb je prachtig kant gebruikt. Fijn dat je mee doet bij EHI, veel succes.
liefs Wilma

Joke de Wit zei

prachtig kaartje Gea.Groetjes Joke

Atelier Valerie © zei

Zo sfeervol gemaakt ...
Fijne week, liefs Valerie ♥

jolanda zei

prachtige kaart/label

corryskaart zei

super ghea met prachtige en gezellige dingen erop!!
groetjes corry

Josje zei

Dat ziet er heel mooi uit.
Fijn dat je meedoet bij EHI

Anita zei

Prachtige kerstkaart is het geworden!
groetjes Anita

Oma Nel zei

Ik zie het al je bent al weer een klein beetje in kerstsfeer hij is mooi gave stempel groetjes Nel

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kerststag heb je gemaakt!
Groetjes Tineke

Marja zei

mooie kerstlabel heb je gemaakt.
groetjes Marja

Pien Puk zei

Wat een schitterend label heb je gemaakt.
Fijn dat je afgelopen zaterdag zo hebt genoten.

leafs Ina

Gaby Dierx zei

Hallo Ghea, leuk dat je mijn volger bent geworden! Welkom!
Dank voor je reacties, leuk dat je ook meedoet aan de prijsvraag...mare...zou je me even een aantal willen doormailen??? Want daar draait het natuurlijk om...:-)

Enne...zo te zien vier jij ook Pasen en Kerst op één dag...:-)
Leuk label!!! Mooi gemaakt.

Creatieve groetjes, Gaby

Grietje zei

Hoi Ghea, leuke kersttag lijkt wat op Santa's goodybag. Bedankt dat je m'n volger bent geworden. Ik ga jou ook volgen ben benieuwd naar je creaties! Groetjes Grietje