zondag 20 april 2014

Gefeliciteerd

Goedemiddag.....

Vandaag heet ik mijn nieuwe volgers Gaby en Grietje van harte welkom.
Leuk dat jullie mij gaan volgen natuurlijk is dit wederzijds.
Vandaag wil ik een vintage kaartje laten zien, hij doet mee bij: 
http://vintageudfordring.blogspot.nl/  Anything Goes/ Alles mag 
je kunt nog tot 29 april meedoen. 



Dit zijn de gebruikte mallen: 6002/0312  6002/0289  6002/0291 



6002/0/0185 en 6002/0290 standaard



stempel LOVE 6410/0029 




Wens iedereen Fijne Paasdagen, mijn man en ik gaan zo naar mijn dochter
en schoonzoon om de tuin netjes te gaan maken....met als afsluitind bbq-en.


                                                       LIEFS GHEA 

23 opmerkingen:

Creahannie zei

Hoi Ghea,

Super mooi vind ik je kaart, helemaal vintage met erg leuke materialen .
Fijne Paasdagen verder,
Gr Hannie

Rema designs zei

Prachtige kaart ghea fijne dagen
Groetjes Rebecca

Corrie zei

wat een schitterende kaart Ghea
Fijn paasweekend
Groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
je kaartje is weer prachtig, wat een leuk plaatje en mooi afgewerkt..
Ik hoop dat het bij jullie mooier weer is dan hier in Hoogeveen, als de zon weg is, is het gewoon koud (harde wind) nog fijne paasdagen, liefs Ans

corryskaart zei

hoi ghea
wat een plaatje van een kaart met mooie mallen en alles perfect bij elkaar passend
groetjes corry

Muuske zei

Prachtige kaart Ghea.Lief plaatje.Fijne paasdagen.groetjes Margo.

Maria Loyen zei

Heel mooi kaartje Ghea.
Groetjes Maria

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart Ghea.
Fijne paasdagen,
Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Ghea, ik vind hem prachtig, echt een beauty.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, super ☺
Gezellige en fijne pasen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ghea, wat een plaatje, je hebt aan alles gedacht...mooie stansen en kantjes gebruikt en zelfs een staandertje erachter.. Top hoor. Nu lekker uitrusten van het tuinieren? Fijne tweede paasdag, lieve groetjes Miranda

karin zei

Prachtig kaartje Ghea. Succes met de Challenge.
groetjes,
Karin

Liefs Ineke zei

Prachtig Ghea, je maakt mooie creaties. Leuk dat ik je ontmoet heb vandaag. Was een gezellige fijne dag.

Liefs Ineke

Wil Frutsel zei

Schitterende vintagekaart waar weer zoveel op te bekijken valt, mooie stansen heel mooi plaatje en schitterend DP.
liefs Wilma

Grietje zei

Wat een mooie vintagekaart, prachtige stansen en een schattig plaatje. Succes bij de challenge! Groetjes Grietje

Joke de Wit zei

prachtig Ghea.groetjes Joke

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige kaart! Leuke mallen en lief plaatje heb je gebruikt.
Groetjes Tineke

Marcella zei

Hoi Ghea
Wat een leuke kaart laat je hier weer zien .
heel mooi gemaakt .
Groetjes Marcella

lenywim35 zei

Hi Ghea, Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Daar word je blij van. Heerlijk als een tuin er weer gaaf uitziet he? Bij ons is een kliko vol troep er uit gehaald in 2 dagen. Heel veel doorgeschoten onkruid ook
Is het weer bewoond van buiten af. gr leny w

Ira Huberts zei

Wat een superlief kaartje Ghea, heel erg mooi! Dank voor je deelname bij Vintage Udfordring, groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Gaby Dierx zei

Wow, echt super!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

een mooi kaartje ! leuk, dat je een 'steuntje' voorziet !
grtjs,martina
x

Scraptastische hobby zei

Hoi Ghea,
Wat superleuk dat je op mijn blog bent wezen kijken....toen dacht ik Oeps daar mag ik ook wel weer eens snel heen en heb even lekker geneuzeld en inmiddels heb je een mooie keuken las ik, wat heerlijk! Ik ben weer helemaal bij hoor en heb prachtige dingen gezien en dit vintage kaartje is prachtig!!
Hobby groetjes van Gerie