maandag 7 april 2014

Gefeliciteerd

Goedemiddag maatjes een tijdje niks geplaatst druk druk druk,
we hebben een mooie keuken over genomen en zijn nu bezig
met het plaatsen ervan. Wasmachine is naar de zolder gebracht nu alleen
nog aansluiting maken. Voorlopig was ik bij mijn moeder. Daarna heeft Ad
 de oude tegels van de muur en de vloer gehakt om plaats te maken
voor de nieuwe tegels.
Maar je ziet het opknappen, voorlopig zijn we nog niet klaar.
Alles moet in het weekend gebeuren. Maar dan nu mijn kaartje het is een
pakketje dat ik op de beurs heb gekocht bij GE-WE Hobby.
Er was keuze uit 2 verschillende ik had de blauwe en Yvon de roze
kijk maar even mee.....




Is het geen plaatje geworden



Ik heb hem voor mijn schoondochter Tanja gemaakt die haar verjaardag op
een later tijdstip viert.....omdat haar zoon Sake voor onderzoekjes in het
ziekenhuis moest blijven, was zij daar ook dag en nacht.




Ik ben er helemaal verliefd op en ga het zeker nog een keer maken.
Wens iedereen een hele fijne knutselweek toe.
Liefs Ghea ♥

26 opmerkingen:

karin zei

Ghea,
wat een lief kaartje ! Je schoondochter zal er blij mee zijn. Veel sterkte met je kleinzoon en ook met de verbouwing. Je zal het nog druk hebben om je huisje weer stofvrij te krijgen.
groetjes,
Karin

Wendy zei

Leuk zeg Ghea, dat is zeker om verliefd op te worden.Supermooi gemaakt! Succes met klussen, leuk dat je het steeds mooier ziet worden.
Groetjes, Wendy

Anita zei

Het is inderdaad een plaatje geworden!
succes met je
keuken en beterschap voor je kleinzoon.
groetjes Anita

Hanny zei

Geweldig, wat is dit inderdaad een lief kaartje, erg mooi. Veel succes met je keuken en alles wat er bij komt kijken en beterschap voor je kleinzoon.Fijne week, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

jolanda zei

prachtige kaart

Pien Puk zei

Prachtige kaart voor Tanja.
Veel succes met de verbouwing van je keuken, heerlijk genieten
als alles klaar is.

Leafs Ina

esmee zei

een lief kaartje

Muuske zei

Super mooi Ghea , Ik kon ook geen keus maken en had blauw en roze gekocht.moet ze alleen nog maken.En druk druk druk ja een verbouwing is altijd toch wel een hele karwei.Veel succes ermee.groetjes Margo.

Marguerite zei

Ja, verbouwen geeft even wat ongemak maar zo zit je er weer netjes bij.
Je hanger vind ik helemaal leuk.

Erica ♥ zei

Jullie zijn druk in huis maar wel leuk als je het zo op ziet knappen.
Een prachtige label heb je gemaakt ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wauw Ghea hij is schitterend je kaart, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi. Veel succes met het plaatsen van de keuken.
Liefs van Anita

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende label heb je gemaakt! Prachtige kleur ook.
Succes met het plaatsen van de keuken.
Groetjes Tineke

Wil Frutsel zei

Prachtig label Ghea, heel mooi plaatje en schitterende mallen gebruikt, een superkaart!!!!!
liefs Wilma

Marian zei

Wauw wat is die mooi
Groetjes

carla zei

Prachtig gemaakt met allerlei leuke accentjes.
Heel mooi !
Groetjes,
Carla

Irene zei

Heel mooi Ghea, terecht dat je er helemaal blij mee bent! Veel succes met de keuken, even door de rommel heen en dan volop genieten!!

xx Irene

Plony zei

Wat lief....echt geweldig leuk. Ik heb de mal van die leuke vlaggetjes ook gekocht...wat een leukie is dat hè....net even anders dan een gewoon vlaggetje.
Lieve groetjes van Plony

Maria Loyen zei

Prachtige kaart Ghea, Succes met de verbouwing van je keuken.
Groetjes Maria

Anita van Merode zei

Prachtige creatie Ghea! Heel leuk pakketje.
Succes met de keuken.
Groetjes Anita

Corrie zei

Hallo Ghea, ja soms hebben we het weleens druk hè meis, maar je komt toch weer terug, met een schitterende kaart, ik kan begrijpen dat je deze nog een keer wilt maken.
Succes met klussen, wat zal jij er straks mooi bij zitten.
Lieve groetjes,Corrie

Jolanda zei

ziet er prachtig uit Ghea, mooie mallen heb je gebruikt;0)
grtz Jolanda

corryskaart zei

hoi ghea
ja eerst krijgt je rommel en dan word het genieten! nt zoals ik nu zit te genieten van je prachtig gemaakte kaart
groetjes corry

Creahannie zei

Hoi Ghea,

Je bent er maar druk mee maar dan wordt het ook mooi en kun je ervan genieten.
Ik heb genoten van je schitterende kaart dat is 'n ding dat zeker is!!
Sukses met alles,
Gr Hannie

lenywim35 zei

Het is echt een plaatje geworden. Zoveel leuke hebbedingetjes erop. Vooral de verwerking van het touwtje. En straks een mooie keuken Dubbel fijn dus. gr leny w

Richtsje zei

Soms is het zo dat er andere dingen zijn die het even overnemen wat betreft de tijd voor de hobby en het bloggen Ghea. Maar dan kun je straks ook weer genieten van een prachtige keuken en komt de tijd voor andere dingen vanzelf weer. Deze kaart is prachtig gemaakt!

Groetjes Richtje

Jeannette zei

hoi Ghea, dat is zeker een schatje, echt een plaatje van een kaart. Veel succes met de verbouwing en het beste met je kleinzoon, groetjes Jeannette