zaterdag 12 april 2014

Fijne dag!

Vandaag is het alweer zaterdag, vanmiddag om 14.15 worden we op/
gehaald. We gaan naar circus de soleil in Amsterdam, samen met Ron
en Joke gaan we er een gezellige dag van maken. Met een hapje en een
drankje....hoe leuk kan dit zijn dat wordt genieten.
Dan nu mijn volgende post gemaakt voor mijn jarige hobbymaatje Leentje.
Misschien beter bekent als Mooske op het HJ blog.
Meis ik hoop dat je een hele fijne dag hebt, geniet van al je
dierbaren om je heen.





Gebruikte mallen 6002/0303 cirkel van joy
en 6002/0297 Hoera
Label van MD






Fin weekend, liefs Ghea

20 opmerkingen:

Marcella zei

Hoi Ghea
Wat een prachtige kaart .
die stans is ook weer heel mooi .
Een hele fijne middag
dat klinkt wel heel leuk allemaal .
Groetjes Marcella

Anita zei

Je hebt een gezellige dag voor de boeg ik wens je veel plezier, je creatie voor je hobbymaatje ziet er leuk en fleurig uit.
fijn weekend!
groetjes Anita

Irene zei

Een leuke kaart met een enig plaatje (doet me ook een beetje denken aan hoe ze er vroeger bij de grote voorjaarsschoonmaak uitzagen!). Jullie gaan een super dag hebben, dat kan niet missen!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wens je een hele fijne dag, mooie kaart heb je gemaakt voor Leentje, de kaart gaat naar Asten volgens mij, daar heb ik vlakbij gewoond,
groetjes Ans

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Leentje, haar kennende vind ze hem schitterend, Wat hij is helemaal in haar stijl.

Lekker genieten vandaag en tot laterssss

Leafs Ina

Marguerite zei

Wat een mooie mallen heb je op deze kaart gebruikt.
Heel veel plezier vanmiddag. Ik zit weer een middag in het zwembad. Op moment ieder weekend wedstrijden.
Groetjes Marguerite

Marian zei

Je kaart is weer top hoor prachtig je mallen
Groetjes

Wil Frutsel zei

Erg mooie kaart Ghea, met een heel leuk plaatje en mooi papier.
liefs Wilma

Mar Knutsel zei

Prachtige kaart in die blauwtinten.

Groetjes Marian

Creahannie zei

Schitterend Ghea !! Je hebt ws een erg leuke dag gehad vandaag als ik dat zo lees, geniet nog maar lekker na!!!

Gr Hannie

Maria Loyen zei

Prachtige kaart Ghea.
Groetjes Maria

carla zei

Wat een leukerd.
Heel mooi en ook de mal hiervoor gebruikt vind ik geweldig.
Een hele leuke creatie heb je ervan gemaakt Ghea.
Veel plezier in het circus.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

mooie kaart

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart met het prachtige Pion papier!
Veel plezier.
Groetjes Tineke

Muuske zei

Hoi Ghea,Het circus heb je al gezien als het goed is.Hoop dat jullie een super dag hebben.schitterende kaart heb je gemaakt.Mooi plaatje wat je gebruikt hebt.groetjes Margo.

Corrie zei

Hallo Ghea
ik denk dat je nu aan het genieten bent, leuk zo,n avondje uit, genieten meis.
Je hebt een prachtige kaart voor je hobbymaatje leentje gemaakt, daar zal ze blij mee zijn.
lieve groetjes,Corrie

Karin zei

Mooi verjaardagskaartje, schitterend plaatje en de mallen die je hebt gebruikt, zijn ook héél mooi!
Groetjes, Karin

Richtsje zei

Je kaartje ziet er heel leuk uit Ghea, ik denk dat je hobby vriendin er blij mee is! Leuke mal met een hele vrolijke dame! Ik hoop dat je gistermiddag een gezellige middag hebt gehad, het klinkt in ieder geval erg leuk!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Viera Obcovičová zei

mooie kaart