zondag 27 april 2014

Alweer 1 jaar ..............

de Herinnering blijft .......


Zaterdag 17 mei komt met de dag dichterbij, het is een hele moeilijke dag.
Een jaar geleden trouwde mijn dochter en twee uurtjes daarna overleed
mijn vader......mijn moeder wilde graag het crematie plaatje ergens op
neer zetten of in zetten, en toen zag ik deze lijstjes bij de action.
En dit is wat ik er van heb gemaakt,






het lijstje rechts is voor mijn moeder ik heb een kopie gemaakt van de rouwkaart 
en van het gedicht wat erop stond en deze verwerkt op het lijstje. Een vergroting
gemaakt van het pasfotootje  en klaar, ze was er super blij mee. 
Het zelfde heb ik in het wit gedaan maar daar staat het gedicht gewoon in
het midden van het lijstje, omdat het ook Sabrina's dag was/is staat zij er met 
Iefke ook op.....zijn twee oogappels. 





Ook voor mijn zuster geldt het zelfde..... ik heb voor haar een label gemaakt

met 50 erop het idee kwam bij Ineke    vandaan.











Omdat deze dag voor haar ook twee gezichten heeft staat aan de andere kant 
                                            de Herinnering blijft.............


Hier heb ik een mooie foto van haar en paps in verwerkt, kijk maar mee 





beide kanten zijn het zelfde verwerkt alleen contra natuurlijk





Ik ben er heel erg trots op en vindt het heeeeeel goed gelukt.
Ik hoop dat alles een beetje gaat lukken deze 2 weken, het is/was ook nog eens
2 mei de trouwdag van mijn ouders, en dan is mams 7 mei nog jarig en 11 mei
is het moederdag en 17 mei rouw/trouw en verjaardag dat is geen katte... 
als deze voorbij zijn heeft ze alles een keer "alleen" mee gemaakt.
Uiteraard staan we haar zo goed mogelijk bij.



Liefs Ghea

25 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Ooh Ghea, wat een moeilijke tijd voor jullie allemaal. Maar de blijvende herinneringen die je gemaakt hebt, zijn prachtig! Voor altijd!!!
Sterkte met alles.

Creatieve groetjes, Gaby

Plony zei

Wat heb je dit allemaal prachtig verwerkt....wat heb je er goed over nagedacht hoe je dit aan ging pakken en nu zijn het hele mooie herinneringen geworden. Moeilijk toch als al die dagen dan voor je deur staan......met elkaar komen jullie er wel doorheen en ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.
Liefs van Plony

Maria Loyen zei

Wat een prachtige herinneringen heb je gemaakt Ghea. Wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes Maria

Hanny zei

Hallo Ghea, is dit alweer bijna een jaar geleden? Wat gaat het nog snel, ik kan het me nog zo goed herinneren, heb met je meegeleefd. Je hebt prachtige creaties gemaakt, zo mooi gemaakt en wat zal je moeder hier blij mee zijn geweest en dan ook nog die mooie tag voor je zus. Je zult er wel met gemengde gevoelens naar kijken naar je eigen lijstje want dubbel was het ook. De maand Mei wordt dus voor jullie een extra moeilijke maand waarin weer veel naar boven komt. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Rema designs zei

Hoi ghea ja ik kan het me ook nog heel goed herinneren wat was dat dubbel toen. Heel veel sterkte.
Groetjes Rebecca

Anita Meijer zei

Jeetje is dat alweer een jaar geleden, ik zat er laatst nog aan te denken. Wat heb je dit supermooi gemaakt allemaal Ghea, ik vind het prachtig, snap heel goed dat je moeder er heel blij mee was. Heel veel sterkte de maand mei want dat zal een maand vol herinneringen zijn.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Ghea
Ik weet het nog als de dag van gisteren, trouw en rouw op 1 dag,ik heb de foto,s van de trouwerij nog op mijn netvlies staan, ook het trieste bericht wat er toen bij kwam,je ziet het meis de tijd vliegt voorbij.
Ik hoop dat je moedertje zich er goed doorheen zal slaan, de maand mei begint niet zo geweldig.
ik vind je creaties die je hebt gemaakt prachtig, ik denk dat je moedertje en zus het met tranen in hun ogen zullen bekijken.
Prachtig gedaan Ghea.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Heel mooi gemaakt Gea.Groetjes Joke

Dora zei

dat bericht weet ik ook nog wel. wat was dat heftig,zeg. misschien nu nog wel voor jou en je moeder en de rest van de familie.
je hebt wel mooie herinneringen gemaakt. je label ziet er schitterend uit. wat mooi dat je dit ook voor je zus hebt gedaan.
en inderdaad die datums.....feest en verdriet komen bij jullie echt samen. pfoe. veel plezier toegewenst en ook sterkte met alles. zorg voor elkaar.....

Oma Nel zei

Ja ik weet het ook nog als de dag van gisteren en wat je zegt alles de eerste keer alleen doormaken ik weet hoe het voelt je hebt een heel mooi aandenken gemaakt daar mag je trots op zijn ik wens jullie heel veel sterkte en denk aan jullie veel liefs Nel

Margreet zei

Wat een heftig verhaal Ghea...trouwen en rouwen zo dicht bij elkaar...ik vind het heel mooi zoals je dat voor je naasten hebt verwerkt in je creaties....ook de label voor je zus is een plaatje geworden...ik wens jullie deze maand (en vooral op de 17e) heel veel sterkte toe!
xxx Margreet

Pien Puk zei

Dag Ghea,

Ja de tijd vliegt zowel in goede als slechte tijden. Ik hoop dat het de komende tijd positief mag verlopen.
Ik hoop ook dat je jullie langzaam maar zeker de draad weer op kunnen pakken.

je hebt prachtige dingen ter herinering gemaakt, dit moet vast helpen bij de verwerking

leafs fan Ina

jolanda zei

je creaties zijn erg mooi.
stertke

corryskaart zei

hoi ghea
nou deze prachtige creatie's zullen zeker steun geven in deze moeilijke dagen, vind de lijstjes helemaal geweldig en misschien breng je zelfs mij op een idee
groetjes corry

karin zei

Heel veel sterkte in de komende tijd. Je hebt een paar prachtige creaties gemaakt.
groetjes,
Karin

Diane zei

Stunning design.

Hugs diane

Muuske zei

Hallo Ghea,alweer bijna een jaar geleden.De tijd gaat door maar de pijn die blijft.Mooie herinneringen heb je gemaakt.Mooi hoe je de tekst er in verwerkt hebt en de foto's.Wens jullie allemaal heel veel sterkte de komende weken.groetjes Margo.

Marian zei

Wauw Gea dat heb je mooi gemaakt
Denk dat ieder daar heel blij mee zal zijn
Weet nog vorig jaar je berichten allemaal heel dubbel
In iedergeval sterkte voor de komende tijd
Liefs Marian

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Ja, dan komt alles weer boven, je hebt wel 2 prachtige lijstjes gemaakt, heel mooi als aandenken en ook de label voor je zus is mooi, met de foto er op..en ook nog zoveel gedenkdagen in deze periode..sterkte voor jullie allemaal, liefs Ans

Tineke van der Linden zei

Wat een moeilijke dag zal dat zijn... Vreugde en verdriet liggen zo dichtbij elkaar. Dat hebben jullie ondervonden. Wat heb je prachtige lijstjes al herinnering gemaakt. Ook de label voor je zus zal zeer gewaardeerd worden. Heel veel sterkte voor jullie allen.
Groetjes Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je op deze manier alles een heel mooi plaatsje gegeven Ghea, ook dit is verwerken en het is zeker allemaal geen kattep...zoals je zegt. Emotionele geschenkjes maar met veel aandacht en liefde gemaakt en dat zal zeker gewaardeerd worden door de ontvangers. Knap wat je gedaan hebt en jij ook sterkte...lieve groetjes Miranda

Scrap Hills zei

Lieve Ghea,
Heel veel sterkte deze moeilijke tijd. Je hebt een mooie herinnering voor jullie allen gemaakt.

liefs Hil

Creahannie zei

Hoi ghea,

Best heftig allemaal wat ik zo lees. Je creaties voor je Ma zijn héél mooi en ook de kaart voor je zus is een toppertje!!!
Sterkte deze periode, maar geniet waar het kan.
Gr Hannie

Erica ♥ zei

Wat knap zeg dat je ondanks al deze moeilijke dagen in het vooruitzicht
toch dit moois hebt weten te maken, chapeau !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Grietje zei

Wat prachtig zo'n mooi aandenken heb je gemaakt, heel veel sterkte. De tijd gaat soms snel voorbij maar met dit soort dagen wou je dat het wat sneller ging. Groetjes Grietje