maandag 10 maart 2014

BETERSCHAP

Goedemiddag vandaag wil ik als eerste mijn maatjes be-
danken die aan mij hebben gedacht met mijn verjaardag op 7 maart.
Bedankt: Margo Feijen, en Danoesja en Corrie van Os
en Annelies Kusse en natuurlijk Anita van Ruinen
Leentje Smulders en Margriet Mackaaij....dan heb ik
natuurlijk nog Jolanda de Jong en Nora de Veer.
Allemaal bedankt voor jullie schitterende kaart, ben er heel
erg blij mee......dan nu mijn beterschapskaartje die ik op
een doosje chocolade reepjes heb geplakt.







Deze heb ik gemaakt voor mijn vaste postbode een schat van een vrouw.






Ik wens iedereen een hele fijne knutselweek, die van mij kan niet meer stuk....
net een langweekend weg geweest met onze kleindochter Iefke en mijn man.
Het was heerlijk weer in Drente, ik denk dat zaterdag iedereen in de tuin aan 
het werk was of zo.......want in Hoogeveen zag je bijna geen mens op straat.
Nou geniet er maar lekker van je ziet me wel weer langs komen op het blog.


Liefs GHEA

22 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een prachtig kaartje ! heel erg mooie kleur !
grtjs,martina
x

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Fijn dat je zo genoten hebt in Drenthe, het weer was idd prachtig. net zoals je beterschapskaart. Een juweeltje om te zien.

Leafs fan Ina

carla zei

Een hele mooie kaart.
Het is zo'n leuke stempel.
Prachtig !
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi ghea
wat een geweldig mooie kaart zowel wat indeling en kleur betreft een superkaart!
groetjes corry

Henriëtte zei

Mooie kaart Ghea.

groetjes Henriëtte

lenywim35 zei

Mooi kaartje en de vlinder fraai ingekleurd. gr leny w

Creahannie zei

Prachtige kaart, de vlinder is helemaal TOP!!!
Gr Hannie

Wil Frutsel zei

Hele mooie kaart gemaakt Ghea is prachtig, in een schitterende kleur. Ik vind die stempel ook zo mooi.
liefs Wilma

Anita van Merode zei

Prachtige kaart met hele mooie kleuren!
Mooie stempel vind ik dat ook!!!Zo te zien jij ook...heb hem geloof ik al vaker bij je gezien, toch?! het is een toppertje.
Groetjes Anita

Muuske zei

Fijn om te lezen dat het een geslaagd weekend was.Mooie kaart heb je voor de dame van de post gemaakt.Jullie ook een fijne week.groetjes Margo.

jolanda zei

mooie kaart

Mar Knutsel zei

Prachtige kaart, mooie kleur.

Groeten Marian

Maria Loyen zei

Prachtige vlinderkaart Ghea en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Maria

Oma Nel zei

Sorry ik ben je verjaardag helemaal vergeten ik wist de datum ook niet hoor als nog gefeliciteerd je kaart is prachtig ik ben ook zo blij met deze stempel hij doet het steeds erg goed veel liefs Nel

Marguerite zei

Ohhh wat erg vergeten!! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En een weekendje weg is altijd super leuk!
Leuk kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes Marguerite

Hanny zei

Bij deze alsnog gefeliciteerd, wel te laat maar niet minder goed bedoeld;) Ik las dat jullie genoten hadden, heerlijk ook met dit weer, echt genieten. Je kaart is weer supermooi, leuke kleuren en mallen heb je gebruikt.,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

sandy scott zei

Excellent weblog right here! Additionally your site quite a bit up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink in your host? I want my site loaded up as quickly as yours lol…
Top Ten Web Hosting Revi5ews

Viera Obcovičová zei

Prachtige kaart

sandy scott zei

I came to this page by searching yahoo. I have found it quite interesting. thank you for providing this. I will have to visit here again!
Top Ten Web Hosting Revi5ews

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat een lief gebaar en nog prachtig gemaakt ook.

Lieve groetjes Marrie

Crealin zei

Wat een leuk idee om een doos chocolaatjes zo mooi op te pimpen. Ik vind het echt super knap gedaan, mooi kleurkeuze ook.

Fijne zondag,

Lins

Oma Nel zei

Wat een beauty ik ben ook zo blij met deze stempel welke kleur je ook maakt hij is prachtig veel liefs Nel