dinsdag 25 februari 2014

X-MAS

Vandaag kom ik jullie weer een kerstkaartje laten zien.
Eenvoudig maar leuk:
designpapier van Joycrafts Winter Paper Bloc
van MD x-mas  LR0187
van MD ski s     CR1252
van Joy rand      6002/2021
en docrafts Papermania Capsule Pin Wheels
Parisienne Blue
het plaatje is een uitdrukplaatje deze keer, ik heb hem
wel als digi maar had geen zin om te kleuren.







Ik wil jullie allemaal nog heel hartelijke bedanken voor jullie lieve en leuke reacties
op Iefke haar kaartje voor papa, hij vond hem schitterend.
Wens iedereen een hele fijne knutseldag......en tot later,


                                GROETJES VAN GHEA 

27 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een schatje weer, ziet er zo lief uit.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

karin zei

Schattige digi en leuke versieringen op je kaartje Ghea
groetjes,
Karin

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Irene zei

Een beeldige kerstkaart met een super leuk plaatje, handig als je even geen tijd hebt om in te kleuren en even mooi!!

xx Irene

Atelier Valerie © zei

Zo een sfeervol kaartje ... was het almaar weer Xmas ...
Jij ook nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

corryskaart zei

hoi ghea
wat een leuke winterse kerstkaart en handig die kant en klare afbeeldingen als je eens geen zin in te kleuren heb,het resultaat is geweldig mooi!
groetjes corry

lenywim35 zei

Hi Ghea, Wat een schattige kaart. Ik ben weg van dat plaatje. Neem van de week mijn fototoestel mee naar Doe@Ding en ik hoop, die plaatjes nog te kunnen kopen. Hier nergens. Je kan er zoveel mee. Ja jullie hebben stempels, maar wat ik er mee moet. Kan niet meer kleuren. Kreeg nu al kram, van mijn koffieschoteltje vast houden.
Hoop het niet zo erg rechts te krijgen, dan moet ik door een rietje gaan drinken. hahaha.
Lachen maar niet blij. groetjes van leny w

Erica ♥ zei

Wat een gave kaart, heel mooi ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Maria Loyen zei

Heel mooi kaartje Ghea. Schattige stempel.
Groetjes Maria

Jolanda zei

Ziet er weer helemaal top uit je kaartje en ja dit zijn fantastische plaatjes voor als je idd geen zin heb om te kleuren.

Liefs Jolanda

Wendy zei

Prachtige kaart Ghea, wat handig die plaatjes! Erg leuke details heb je gebruikt, gaaf gedaan!
Lieve groetjes, Wendy

carla zei

Ghea je kaart ziet er geweldig uit.
Een heel leuk plaatje zit er in verwerkt.
Mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

marion zei

wat een schatje, prachtig , liefs, Marion

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kerstkaart!
De creatie van je kleindochter heb ik ff gemist... Wat superleuk om samen te knutselen. Echt genieten!
Groetjes Tineke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Ghea, ik vind hem supermooi, top weer.
Liefs van Anita

Wil Frutsel zei

Mooie lieve kaart, heel mooi gedaan met de rozet en de skilatten.
liefs Wilma

Corrie zei

Hallo Ghea
Schattige stempel, mooie kleurtjes heb je ngbruikt, een héle mooie kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Ghea,de verleiding is bij mij ook groot om de plaatjes aan te schaffen.Groetjes Joke

jolanda zei

prachtig kaartje

Muuske zei

Prachtige kaart.Leuke ski's die je erbij gebruikt hebt.groetjes Margo.

Patricia Wanten zei

Hoi Ghea, ik zag je berichtje maar heb hel weinig tijd. Maandag ben ik een dagje thuis en dan stuur ik je een uitgebreide uitleg via mail. Dikke knuffel van Patricia

Dora zei

mooie kaart en zo leuk die ski's

Pien Puk zei

Hi Ghea,

Wat een prachtige kaart, jij lekker in winterse sferen en wij hier in de regen:(Ik heb deze plaatjes ook liggen nu nog kaartje maken maar dankzij jou weer en idee erbij

Leafs Ina

Anita van Merode zei

Wow prachtige kaart!! Hele mooie kleuren, en die plaatjes blijven mooi. Ben er ook dol op.
Groetjes Anita

Leni zei

Schitterende kaart.
Groetjes Leni

Richtsje zei

Zo door het jaar heen is het altijd afwisselend...de ene een zomerkaart, voorjaar voor de andere maar kerstkaarten blijven we het hele jaar voorbij zien komen! Knap dat er bloggers zijn die dat kunnen en dan ook nog zo leuk als deze van jou! Erg mooi gedaan Ghea!

Groetjes Richtje

Ballie (Bennarda) zei

Ooooo wat een ontzettend lief en mooi kerstkaartje,en super kleurtjes.
groetjes Ballie (Bennarda)