vrijdag 7 februari 2014

X-Mas POST......

Hallo lieve volgers hier komt weer een Kerstzakje zal ik
maar zeggen, ik ben niet zelf op dit idee gekomen.
Wij kregen van Tiets en haar gezin z n super mooi zakje
voor de kerst en toen moest ik hem gewoon na maken.
Ik was namelijk meteen verliefd op dit zakje zo mooi
kijk maar mee......

Dit is het zakje van Tiets kijk gerust even op haar blog:
http://cardsbytiets.blogspot.nl/ 








En dit is wat ik ervan heb gemaakt mijn zakje is 2cm smaller




Ik ben er helemaal weg van.....maar wat een werk zeg en wat een hoop
geld aan postzegels, want het weegt nogal wat.
Tiets nogmaals bedank ik voel mij zeer vereerd met dit geweldig mooi zakje.












Wens iedereen een fijn weekend toe.
Liefs Ghea

25 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind het helemaal geweldig, zo ontzettend mooi, top.
Liefs van Anita

Creahannie zei

Hoi Hhea,

Ik vind dat je dit super mooi gemaakt hebt, je mag er bere trots op zijn!!!

Gr Hannie

Marian zei

Ze zijn allen heel erg mooi.
Groetjes

Muuske zei

Hoi Ghea,
Schitterende creatie heb je gemaakt.Leuk met al die labels en vakjes.Geloof best dat het een heel gewicht is.groetjes Margo.

nans'creablog zei

Prachtig Ghea, echt supermooi.

Groetjes,
Nans

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi Ghea super.Groetjes Joke

Hanny zei

Inderdaad veel werk maar wat is dit mooi, je hebt het schitterend gemaakt, zoveel mooie details en alles past zo mooi bij elkaar. Hier heb je heel wat uren in zitten maar het is dan ook een juweeltje.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

lenywim35 zei

Hi Ghea. Dit is toch wel heel mooi gemaakt, door Tiets en door jou.
Geweldig mooi. gr leny w

esmee zei

een lieve kaart

carla zei

Beelschone creaties met hele leuke details.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi ghea
je zakje ziet er prachtig uit en kan zeker naast die van tiets op het erepodium:-))
groetjes corry

Maria Loyen zei

Prachtige creatie Ghea. Wat is er veel moois op te zien.
Groetjes Maria

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Riet zei

Prachtig gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Oh prachtig! Ik ben momenteel ook kaarten met labels aan het maken, dat is net weer even iets extra's. Dank je wel voor de reactie op mijn blog en nog een fijn weekend!

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat is dit prachtig, je hebt er zoveel mooie details op, er is zoveel op te zien.
Waarom hou je dit niet zelf?
het is te mooi om te versturen.
Prachtig gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Erica ♥ zei

Wat heb je er een prachtig kunstwerk
van gemaakt, ziet er super uit ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Oma Nel zei

Zo dan wat heb je dit super gaaf gedaan en hij is echt niet hetzelfde hoor ik noem dit inspiratie toch veel liefs Nel

Dora zei

nou...ik geloof best dat er inderdaad meer dan één postzegels op moet worden geplakt.
maar wat ziet die van jou ook geweldig mooi uit. wat mooi versierd en prachtig in details. super.

Danoesja zei

Hoi Ghea

Prachtig is je zakje, er zit zoveel mooi's op dat je er naar blijft kijken. Gelukkig duurt het nog heel lang voor het kerst is en kan je er dus nog lang zelf van genieten.
Lieve groetjes, Danoesja

Saskia Kreasas zei

Wat een superzakje. Heel gaaf. Groot gelijk dat je het hebt nagemaakt.
Groetjes Saskia

Pien Puk zei

Wow Ghea,

Wat heb je dat mooi gemaakt, toppie!!

Leafs fan Ina

Pop's Cards zei

Simply Stunning!! hugs Pops x x x

Durvina zei

Wat mooi en leuk!

groetjes, Durvina

Jeannette zei

hoi Ghea, dat ziet er inderdaad helemaal fantastisch uit, wel een werk lijkt me maar dan heb je ook wat, groetjes Jeannette