zaterdag 1 februari 2014

We zijn er weer.....

Hallo lieve maatjes ik ben een tijdje niet online geweest, jullie
weten het misschien nog wel vanwege mijn ogen en een ont-
steking in mijn hand. En alsof dat nog niet genoeg was heb ik
24 januari mijn bijna 15 jaar oude hond in laten slapen.
Ik had de hoop dat ik deze keus niet hoefde te maken maar
het kon niet anders.......het is goed zo, mijn hond Romy was
een schat van een hond maar kon niet alleen thuis. En ondanks
de stilte in huis kan ik nu gaan en staan waar ik wil.
Verder gaat het de goede kant op met mijn ogen, de 3e druppels
alaan aan en mijn slechte oog is gezakt van oogdruk 14 naar 10,
en mijn goede nog van 14 naar 12. Ik moet in april weer terug
voor controle en een lichtjestest. Met mijn ontsteking in mijn hand
gaat het langzamer maar de goede kant op. Zo nu zijn jullie weer
helemaal bij gepraat en ga ik mijn best doen om de draad weer
rustig aan op te pakken.











Deze kaart heb ik voor mijn buurvrouw gemaakt, zij kreeg 2e Kerstdag een 
herseninfarct, maar ze is een harde werkster en ik zag haar vanmorgen thuiskomen.
Ze loopt al aardig achter de rollator......SUPERrrrr toch!!!!  Tja door de weeks
zit ze in Heliomare en krijgt de hele dag door therapie.
Anna ik wens je heel veel sterkte met revalideren.

Liefs Ghea ♥








23 opmerkingen:

Jolanda zei

Heerlijk dat je weer terug bent heb je kaartjes gemist. Ja het blijft een moeilijke en harde keuze als je dit besluit moet nemen, maar zoals je zelf zegt is het goed zo. Blij te horen dat het weer een beetje goed gaat met je en je hebt een pracht van een kaartje gemaakt voor je buuf.

Liefs Jolanda

Corrie zei

Hallo Ghea, meis ik heb je gemist hoor, gelukkig lees ik dat het langzaam aan de goede kant opgaat, laten we hopen met zijn allen dat het zo verder gaat, want we kunnen je niet missen hoor.En wat je hond betreft, 15 jaar is best een respectabele leeftijd toch, maar het blijft héél erg als je je hond in moet laten slapen, voor het diertje zal het wel het beste zijn.
Je kaart is prachtig, mooie stempel heb je gebruikt die heb je prachtig gekleurd, de vlindermal staat er ook héél mooi bij.
Lieve groetjes,Corrie

Irene zei

Fijn dat het de goede kant op gaat met je Ghea, gezondheid is toch zo belangrijk!!!
Je dappere buurvrouw zal heel blij zijn met deze prachtige kaart!

xx Irene

Marian zei

Fijn dat het beterde gaat met je.
Moeilijke keuze heb je moeten maken, maar als dat het beste is dan moet je maar terug kijken op de fijne tijden met de hond.
Je kaart is prachtig hoor
Groetjes

Anita Meijer zei

Fijn dat je weer terugbent in blogland Ghea en jeetje wat een nare dingen allemaal, niet leuk. Hoop dat je snel weer de oude bent. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je buurvrouw, helemaal super.
Liefs van Anita

jolanda zei

hele mooie kaart en fijn dat het weer iets beter gaat

nans'creablog zei

Je kaartje ziet er prachtig uit Ghea, heel mooi.
Veel sterkte met het verlies van je hond en veel beterschap met je ogen en hand.

Groetjes,
Nans

Maria Loyen zei

Fijn dat je er weer bent Ghea.
Mooi kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Maria

Saskia Kreasas zei

Fijn dat het weer beter gaat en je langzaam aan weer kunt beginnen. Je kaartje is mooi.
Groetjes Saskia

Joke zei

Fijn dat je weer terug bent en dat het aande betere hand is ook al moet je rustig aan doen.Je kaart is een beauty voor je buurvrouw.Prachtig is de vlinder.Liefs Joke

Muuske zei

Hoi Ghea,
Fijn dat je er weer bent.Had je gemist dacht wel dat het om je gezondheid te doen was.Maar lees dat het al wat beter gaat.Gelukkig maar.Hopelijk is het in april nog weer beter.Erg dat je je hond heb moeten in laten slapen.We weten dat dat altijd een keer komt maar wat zijn we toch gehecht aan onze huisdieren.En dan komt het altijd veel te vroeg.Je kaartje is weer een super de super mooi geheel.Prachtige kleuren.groetjes Margo.

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje ghea.Groetjes Joke

Tonnie Deijkers zei

Ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat ghea en je kaart is supermooi

Liefs tonnie

Marianne zei

Ziet er weer geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne

karin zei

Ghea,
Zoals altijd na regen komt zonneschijn. En wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je buurtje.
groetjes,
Karin

Nicole zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Ghea!! Supermooi en top dat je weer aan de beterende hand bent!!
Fijne zondag. Liefs, Nicole

Durvina zei

Tjonge, jij hebt het voor "je kiezen" gehad.
Wat vervelend...
Wat een mooie creatie laat je zien.

groetjes, Durvina

Mar Knutsel zei

Fijn , dat het weer iets beter gaat.
Je kaart is prachtig en erg mooie kleur blau.

Groetjes Marian

Wil Frutsel zei

Hoi Ghea, gelukkig dat het nu weer wat beter met je gaat, Zo maar vol houden he. Ik weet hoe het is als je gezondheid je in de steek laat. Wel vreselijk dat je je hond hebt moeten laten inslapen, zo'n dier hoort toch helemaal bij je gezin. Maar je moet maar denken dat het dier nu geen pijn heeft en eindelijk rust. Ik vind je kaart echt super mooi. Schitterend ingekleurd met prachtige kleuren. liefs Wilma

Oma Nel zei

ook ik heb je gemist hoop dat het nu weer een beetje stabiel wordt en wens je toch nog veel sterkte en ja wat een prachtkaart is dit groetjes NEL

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat! Spijtig van je hond, veel sterkte. Je kaart is prachtig, mooie kleuren die je hebt gebruikt.
Groetjes, Karin

Dayana Marin zei

Beautiful!!!!