zaterdag 22 februari 2014

VOOR PAPA

Hallo maatjes hier even een kunst werkje van mijn
kleindochter Iefke,we zijn donderdag druk bezig
geweest. Alles zat onder de verf.....maar het was
heel erg leuk om met haar bezig te zijn.
En dit hebben we er van gemaakt voor haar pappa,
die eigenlijk 26 februari jarig is maar het vandaag viert.












Nou zeg nou zelf toch heel leuk voor een 2,5 jarige.....volgende week zaterdag
toon ik haar andere kunst werkje die ze voor haar opa heeft gemaakt.
Hij is namelijk 27 februari jarig en ik zelf een week later......maar dan zijn we
lekker een lang weekend weg.
Wens iedereen een heel fijn weekend, en nog hartelijk bedankt voor jullie
leuke reacties, ook heet ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom, dank
jullie wel dat jullie mij gaan volgen. 


LIEFS GHEA




18 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wowwww wat heeft ze dat schitterend gemaakt voor haar pappa,
daar zal hij zeker blij mee zijn !
En jij alvast gefeliciteerd ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Marian zei

Wat leuk gedaan, daar zal pappa trots op zijn.
Groetjes

Pia zei

Dat heeft ze prachtig gemaakt voor haar papa.
Groetjes,
Pia

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt met Iefke Ghea voor haar papa, gefeliciteerd alvast, helemaal super de super.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi ghea
nbou je kleindochter heb zeker de genen van oma want dit is reuze fleurig en leuk voor haar papa
groetjes corry

Jenneke van Maurik zei

een echt kunstwerk ik vind het enorm mooi

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Dat heeft Iefke prachtig gemaakt, wat leuk dat kleine handje, de kaart is een echt kunstwerkje, liefs Ans

marian zei

Ja gezellig met je kleinkinderen knutselen, altijd leuk en het is een waar kunstwerk geworden.En natuurlijk felicitaties voor iedereen.
Groetjes van Marian.

Oma Nel zei

ik vind hem prachtig hoor en ik kan wel zeggen ze heeft talent groetjes Nel

Muuske zei

Prachtig gemaakt door de kleine meid.Daar zal papa wel heel blij mee zijn.groetjes Margo.

Plony zei

Wat is dat heerlijk hè Ghea.....quality-time. Leuk als je dit ziet en weet hoe hard eraan is gewerkt door zo'n kleine puk. Geniet er maar lekker van hoor meis.....wij zitten in Sibculo (tot maandag nog) en Lisette en Kor zijn bij ons met kleine Maurits...ook zo heerlijk.....hier kan niets tegenop.
Liefs van Plony.

nans'creablog zei

Wat een talent. Dat heeft ze heel mooi gemaakt.

Groetjes,
Nans

Joke de Wit zei

Ohh ik herken het helemaal ben zelf ook vaak met mijn kleinkinderen aan het knutselen kreeg op mijn verjaardag een kaart van mijn kleinzoon van 9 met de tekst Jij bent de beste knutsel oma van de hele wereld dan kan je dag niet meer stuk.Groetjes Joke

Marianne zei

Helemaal toppie en nog een fijne zondag.
Liefs, Marianne

Jolanda zei

Wat heb je dat leuk gedaan zo met je kleindochter en haar papa zal er blij mee zijn. Ben benieuwd wat ze voor haar opa heb gemaakt.

grtjs Jolanda

Joke zei

Wat een mooi gemaakt en wat leuk voor haar vader.Groetjes Joke

Richtsje zei

Grappig dat Iefke haar papa op dezelfde dag jarig is als mijn dochter....en wat heeft ze er een leuk cadeautje samen met haar oma er voor gemaakt! Dit gaat papa vast heel mooi vinden!

Groetjes en een fijne zondag!
Richtje

Wil Frutsel zei

Wat lief, leuk wat je samen met haar voor haar papa heeft gemaakt.
Het is gewoon super om met je kleinkind te knutselen,
. Ik geniet daar ook altijd zo van.
liefs Wilma