dinsdag 11 februari 2014

Love for you

Vandaag ga ik voor het eerst weer met een challenge
meedoen, en wat voor 1 bij de:
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ Hartjes en harten
http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl








Mijn eerste Bestie die mee gaat doen aan de challenge, duimen jullie allemaal
voor me. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze stempels en heb de 
magnolia even aan de kant geschoven.
En dit is het resultaat geworden.
Allemaal een hele fijne knutseldag, en bedankt voor jullie leuke reactie op
mijn vorige post..............


Liefs Ghea

29 opmerkingen:

carla zei

Het is een leuke kaart geworden.
Rood is toch nog altijd de mooiste kleur voor een kaart met hartjes.
Je hebt dat mooi gedaan Gea.
Ik duim met je mee voor de challenge.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

hele leuke kaart

Rema designs zei

Wat zijn die besties leuk he. Schitterende kaart

Groetjes Rebecca

Anita van Merode zei

Hele mooie kaart!!!
Leuk dat je er weer bent en dat ik weer een berichtje bij mij zie van je, top! Net als deze kaart dus!!
Groetjes Anita

Oma Nel zei

De eerste nou ik weet bijna zeker dat het niet de laatste is wat zijn ze toch schattig ik moet er ook maar eens gauw aan beginnen ik vind hem super hoor Ghea groetjes Nel

Hanny zei

Hoi Ghea,

Wat een mooie kaart, spannend hoor, je eerste Bestie-challenge maar hij ziet er prachtig uit!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Corrie zei

wat een mooie kaart Ghea
groetjes corrie

Corrie zei

Wauw Ghea, het kleuren van de Bestie heb je prachtig gedaan, ik ben ook gek op die stempels, ik vind je kaart dan ook super prachtig geworden.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Prachtige kaart heb je gemaakt, leuke Bestie en mooie kleurencombinatie, succes met de challnege,groetjes Ans

marcella zei

Hoi Hoi
Super leuke kaart met al die leuke hartjes .
Groetjes Marcella

corryskaart zei

hoi ghea
een erg leuke en mooie hartjeskaart en wens je veel geluk met de challenge
groetjes corry

Erica ♥ zei

Ahhh wat een lieve kaart, die heb je mooi gemaakt, en gekleurd ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

esmee zei

een heel mooi kaartje

karin zei

Heel leuk gemaakt Ghea. Succes met de Challenge !
groetjes,
Karin

lenny zei

Mooi kaartje Ghea ook je andere creaties zijn super
dank je wel voor je bezoekje op blog
groetjes lenny

Dora zei

een hele leuke kaart met de harten. mooie afbeelding.
en super dat je meedoet met een challenge. ik duim voor je!!

sjouks kaarten zei

Een hele leuke kaart!
Groetjes Sjoukje

Maria Loyen zei

Hoi Ghea
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie spulletjes zitten er op. Je mag met deze kaart ook mee doen met de challenge van CCC.
Groetjes Maria

Marian zei

Prachtig je kaart
Groetjes

Wil Frutsel zei

Schitterende kaart Ghea,prachtig gekleurd en heel leuk met de bingokaarten. liefs Wilma

Irene zei

Die Besties zijn ook leuk Ghea, net als je kaart! Succes met de challenge!!

xx Irene

Karin zei

Mooie kaart! Wat ik zo leuk vind is dat je alles zo achter die blauwe rand hebt geschikt, knap!
Groetjes, Karin

rian zei

erg leuk gemaakt hoor en ook heel mooi gekleurd,
leuk dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
groetjes Rian

Anja zei

Wat een geweldig mooie kaart is dit geworden en wat leuk zeg dat je de Besties ook helemaal TOP vindt.
Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor het mee doen bij *MY Besties Dutch Girls Design*

Lfs van Anja (DT)

Pop's Cards zei

This is simply gorgeous sweetie, huggles Pops x x x

Muuske zei

Prachtige kaart.Mooie kleuren.Leuk zo met de hartjes erbij.Zal voor je duimen.groetjes Margo.

Pien Puk zei

Wat een ontzettende lieve kaart. Erg mooi Ghea

Leafs fan Ina

miranda - miranda's freubelsite zei

leuke kaart! bedankt voor het mee doen bij het dutch bestie challenge blog. groetjes miranda

i love cards zei

Hoi Ghea, wat leuk dat je aan de challenge meedoet. hopelijk gaan we je vaker zien op het blog. want je kaart is superleuk.
groetjes Lilian
DT member MBDGD