dinsdag 17 december 2013

Verjaardagskaart

Hallo blogvriendinnen hier even een kort berichtje van mij.
Van de week in Amsterdam geweest voor mijn ogen, de
druk is voor mij nog te hoog dus krijg er nog een 3e druppel bij.
Over 6 weken weer terug komen dan moet de oogdruk gezakt
zijn naar 10.....als dit niet het geval is gaan ze een gootje laseren
achter in mijn oog zodat het vocht weg kan en de oogdruk verlaagt.
Of dat meteen gebeurt dat weet ik niet maar dat zien we dan wel weer.
Dan nu mijn kaartje voor Henriette haar verjaardag simpel maar mooi.








Ik heb de roos twee keer gedaan......




Verder wil ik iedereen bedanken die mij een kerstkaart hebben gestuurd ........
Ik denk dat dit wel het laatste kaartje is voor dit jaar, ik probeer rustig aan
nog twee trouwfoto boekjes voor mijn moeder er zuster af te krijgen 
voor de Kerst, zodat ze er toch een beetje bij kunnen zijn ook al hadden
ze een moeilijker taak te verrichten.


Fijne Feestdagen.................................Liefs Ghea ♥

23 opmerkingen:

Irene zei

Prachtige kaart Ghea!
Ik hoop dat het gaat lukken met je ogen zonder het gootje laseren, veel sterkte!!

xx Irene

Joke zei

Een schitterende verjaardagskaart.Groetjes Joke

Linda zei

Wat een schitterende kaart
gr linda

Atelier Valerie © zei

Een mooi gemaakte nostalgische kaart met de roos erop!
Ik wens je veel beterschap toe.
Lieve groetjes, Valerie ♥

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje Ghea!!
Sterkte met je ogen.. En met de boekjes!
Groetjes, Yvonne

Wil Frutsel zei

Prachtige verjaardagskaart. liefs Wilma

karin zei

Nou Ghea dan heb je het nog druk als je nog twee trouwboekjes moet maken.
Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
Veel sterkte en beterschap met je ogen.
groetjes,
Karin

Marja zei

hallo Ghea
wat mooi en die stempel mooi ingekleurd
Groetjes Marja

Marguerite zei

Hé jakkes. Ik vind dingen met je ogen altijd zo eng. Maar heel veel sterkte en ik hoop dat deze druppel goed werkt.
Zie dat jij ook al zo'n mooie rand pons hebt. Moet maar eens gaan sparen. Hahha...
Heb zelf mijn oude kleine randjes ponzen maar weer eens uit de la gehaald.
Groetjes en hele fijne kerstdagen en een gezond nieuwjaar.
Marguerite

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Ik hoop dat je oogproblemen opgelost gaan worden, die heb je zo hard nodig..mooie verjaardagskaart heb je gemasakt..ik heb je prachtige kerstkaart ontvangen en er is een kaartje retour, liefs Ans

Muuske zei

Hoi Ghea,
Laat het hopen dat de druk van je ogen de volgende keer minder is.Je verjaardags kaartje is echt schitterend mooi de roos in zijn kleur.En vanuit deze kant hele fijne dagen.groetjes Margo.

corryskaart zei

hoi ghea
een prachtige kaart met die mooie roos en vast hele fijne feestdagen toegwenst door corry

Jeannette zei

hoi Ghea, wat een gedoe is dat voor je, hopelijk heeft het een goed resultaat zodat je niet nog meer moet ondergaan. Je kaartje is prachtig, voor jou ook heel fijne feestdagen en succes met het boekje, Jeannette

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea de ontvanger zal hier wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

Maria Loyen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ghea
Groetjes Maria

Henriëtte zei

Ziet er zeker prachtig uit Ghea.

Groetjes Henriëtte

Danoesja zei

Hoi Ghea

Prachtig is je kaart met deze mooie hartenrand en die stempel.
Bedankt voor je mooie kerstkaartje, het was de eerste die ik kreeg, zo leuk.
Bloggen staat op een laag pitje hier maar dat komt wel weer.
Geniet van de feestdagen samen met je gezin.

Lieve groetjes
Danoesja

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Lieve groetjes Marianne

jolanda zei

leuke kaart

Erica ♥ zei

Oeiii dat klinkt niet leuk met je
oog, veel sterkte ermee !
Je kaart spat van het scherm, wat
een super kaart, echt schitterend !!
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Creahannie zei

Hoi Ghea,

Idd super mooi door eenvoud!!!!Prachtige kaart!!!
Gr Hannie

Elizabeth zei

Beatiful card Ghea! Love the gorgeous stamp and hearts on top! Hope you had a wonderful christmas. Wishing you a creative, crafty new year! Hugs, Elizabeth

Pien Puk zei

Wowww Ghea,

Wat een schitterende kaart.
Ik hoop dat het ondertussen wat beter met je oogjes gaat.

Leafs Ina
http://fryskfamkesnifelside.blogspot.nl/