maandag 9 december 2013

Mijn huiskamertaam

Hallo lieve maatjes vandaag even een kort berichtje van mij
allereerst wil ik jullie mijn huiskamerraam laten zien gemaakt
door mijn man Ad.......uit de losse hand I LOVE IT  en jij?




En verder nog een boek-doosje voor mijn moeder met een passelijk gedicht
heb ik eens op het internet gevonden, en dat is dit....... dus niet
zelf geschreven, ik wil niet pronken met de veren van een ander.

''Prettige dagen,                                   Er is zoveel pijn
Gelukkig Niruwjaar""                           En er zijn zoveel vragen
Elk jaar wensen mensen                       Die heviger zijn
dit weer aan elkaar                              in deze donkere dagen


De kaarten voorheen                           Met Kerst gaan de kaarsen
nog vol vrolijke kreten                         Ter gedachtenis aan
""Een fantastisch Nieuwjaar""               Aan hen die dit jaar
hoe konden we weten....                      van ons heen zijn gegaan



Want Kerst deze keer                          En sturen we wensen
is zo eenzaam, zo raar                          als steun aan elkaar
Niets is meer hetzelfde                         Veel sterkte met Kerst
Dan "t vorige jaar                                 En het komende jaar.....





Binnen dit gedicht zie hier boven en heerlijke chocolaatjes.





Dit is nog een snel kaartje 





En dit is een klein boek-doosje met binnen in heerlijk geurende kaarsjes
voor mijn zwager en schoonzuster gemaakt.
Ik hoop dat mijn Kerstkaartjes bij mijn maatjes zijn aangekomen, van een 
paar heb ik al een berichtje terug gehad, ik wil jullie allemaal heel hartelijk
bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes die ik dit jaar heb mogen ontvangen.

DANK JULLIE WEL DAARVOOR.....wens jullie alle een  



                        
                           

                         
EEN VROLIJK KERSTFEEST EN EEN SPETTEREND 2014 TOE 
                                 
                                            LIEFS GHEA ♥

20 opmerkingen:

Jenneke van Maurik zei

een 10= VOOR JE MAN WAT WAANZINNIG LEUK EN MOOI
mooi gedicht en hele mooie kaarten zeg
liefs jenneke

Cindy zei

Wat zien de creaties er allemaal gaaf uit en wat heeft je man dat gaaf gedaan. Dat ziet er zeker super uit, een echte blikvanger! Groetjes, Cindy

Muuske zei

Hoi Ghea,
Wat een super mooi gedicht heb je voor je moeder gemaakt.En een prachtige kaart is het. voor jullie allemaal veel sterkte met de feestdagen het zijn dan altijd de dagen dat het gemis weer erger is.Je boekdooskaart is ook heel mooi die zal zeker in de smaak vallen.En ghea hoe gaat het met je hand?? Hopelijk gaat het al wat beter.Bedankt voor je prachtige kaart en jou kaart is vandaag op de bus gegaan.Als we elkaar niet meer spreken hele fijne dagen en tot 2014.groetjes Margo.

Muuske zei

Sorry sorry vergeet ik nog te zeggen Ad heeft het raam superssssss gedaan.groetjes Margo.

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea.Groetjes Joke

jolanda zei

mooie creaaties

Henriëtte zei

Wat heeft je man het raam schitterend versierd. Knap hoor dat ie dat zo uit de losse hand kan.
Je gedicht is erg mooi gewordn net als de kaarten die je egemaakt het.

groetjes Henriëtte

Marguerite zei

Wat een gezellig raam heb jij!
Heb net de kerstkaarten geschreven. Dan merk je pas wat er in een jaar gebeurt is. Mensen die nu alleen zijn, adressen die niet meer hoeven omdat de persoon overleden is, enveloppen waar je niet weet wat voor naam je er op moet zetten, omdat ze gescheiden zijn of getrouwd.
Groetjes Marguerite

Wil Frutsel zei

Hallo Ghea ik zie dat jullie allbei, heel erg creatief zijn. Je hebt een prachtig gedicht gemaakt voor je moeder . En je kaart is geweldig mooi gemaakt, supertjes hoor. liefs Wilma

Joke zei

Wat knap van je man om zo'n raamschildering te maken en wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt.Groetjes Joke

Oma Nel zei

Wat een prachtig gedicht is dit ja met zo veel waarheid er in ik wens jullie heel veel sterkte groetjes Nel

Jeannette zei

hoi Ghea, wat een mooi toepasselijk gedicht, echt fijn voor je moeder om zoiets speciaals te krijgen, want deze dagen zijn toch al zo moeilijk voor degene die achterblijft. Het doosje en de kaart zijn ook erg mooi en je man heeft een waar kunstwerk gemaakt van het raam, groetjes Jeannette

Erica ♥ zei

Jeetje wat ben je creatief bezig
geweest, het ziet er allemaal weer
schitterend uit !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Mar Knutsel zei

Wat geweldig ,wat je man op het raam heeft gemaakt en je kaartjes zien er ook weer mooi uit.

Groetjes Marian

Dora zei

wat gaaf gemaakt door je man. knap!! erg goed!
jouw creativiteit ziet er ook erg leuk uit!
mooie afbeeldingen!

karin zei

Ghea,
Wat ziet dat er allemaal prachtig uit ! Zo mooi dat raamschilderij, er zullen vast veel mensen even stoppen om te kijken.
groetjes,
Karin

Maria Loyen zei

Wauw wat een schitterende raamschildering en je kaartjes zijn ook heel mooi.
Groetjes Maria

Marian zei

Wauw wat mooi gemaakt, jij hebt echt een kunstenaar in huis.
Je kaarten zijn weer prachtig
Groetjes

jackelien zei

Wat mooi gemaakt zeg.!!
Ik wou dat ik dat kon en dan zo uit de hand.
Petje af.
Jou creaties zijn ook stuk voor stuk geweldig.
Gr Jackelien

Jolanda zei

Hai Ghea ja dat raam heb ik van dichtbij gezien en dacht dus dat het een soort sticker was dus complimenten voor Ad. Een heel toepasselijk gedicht voor je moeder en natuurlijk ook voor jullie. Je kaartjes zien er weer top uit.
Voor jullie ook fijne dagen en alle goeds voor 2014.

Liefs Jolanda