woensdag 27 november 2013

XMAS

Vandaag kom ik jullie de letters xmas laten zien, het heeft me heel
veel tijd en moeite gekost om het voor elkaar te krijgen.
Ik heb nl veel last van mijn ontsteking in mijn hand/duim maar ik
wil eerst mijn kaarten af hebben voordat ik voor de tweede keer
een injectie ga halen want dan ben ik even uit gewerkt.
Ben ik gisteren bij de oogarts nu blijkt ook nog mijn glaucoom
achteruit te zijn gegaan, dat is net of je door een koker heen kijkt.
Moet over twee weken naar een arts in Amsterdam om er daar naar
laten te kijken....ik zie er erg tegen op maar het is voor mijn eigen bestwil.
Dan ga ik nu weer verder waarvoor ik kwam kijk maar even mee.




de digi s zijn van mo manning en heb ik kleiner gemaakt.
little elf Finn  &  little elf  Pipa   &  little elf Kin  &  little elf Mim















En dit was het dan alweer, wens jullie allemaal een fijne avond toe.

Liefs van Ghea ♥

26 opmerkingen:

Dora zei

wow...wat heb je die letters mooi versierd.
die digi's zijn zo leuk. mooi dat je ze hierop kunt verwerken.
mooi geheel.
en sterkte met alles! dat is niet niks. maar goed dat ze ernaar gaan kijken.
want zicht verliezen is niet zo mooi vooruitzicht.
groetjes

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat lees ik hier nu weer, zo,n glaucoom is niet niks hoor, daar moet je echt achteraan hoor, maar ik lees dat je naar Amsterdam gaat, geen betere zorg dan voorzorg toch?
Je letters zijn weer zo mooi gemaakt, wat geeft het dat je er een tijdje mee bezig bent geweest, ja zere handen is natuurlijk ook niet fijn, gossie, wat zit je in de lappenmand.
De kleuren zijn schitterend, de afbeelding is mooi, kortom je hebt weer iets prachtigs gemaakt.
Sterkte meis, het komt wel weer goed hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Wil Frutsel zei

Hoi Ghea heel erg orgineel en mooi gemaakt , ondanks de onsteking van je hand, en dan nog je ogen. Je doktert wat af, doe maar rustig aan, en beterschap. liefs Wilma

Erica ♥ zei

Wat super gaaf en wat goed dat je
ondanks je pijn toch nog deze leuke
letters hebt kunnen pimpen, heel mooi !
Suc6 bij de oogarts en met je hand !
Veel (knutsel) plezier nog deze week ☺
Groetjes en liefs Erica ☼

Marian zei

Wauw wat ziet dit er prachtig uit
Groetjes

Viera Obcovičová zei

mooi,mooi

Joke zei

Wauw,wat mooi Ghea,met volle bewondering naar je creatie gekeken en met Oh en ah wat mooi uit geroepen.Vervelend dat je hand zo zeer doet en nu ook nog zo last van je oog vervelend allemaal en succes bij de dokter.Groetjes Joke

Linda zei

Wat heb je dat leuk gedaan, heel mooi is het geworden. Heel veel succes met je ogen hoor.
gr linda

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
WOW..wat supermooi is dit, mooie kleurtjes, leuke digi..wens je van harte beterschap..liefs Ans

Maria Loyen zei

Schitterend Ghea en wat een grappige stempels heb je gebruikt.
Groetjes Maria

Anita van Merode zei

Heel mooi gedaan! Groetjes Anita

Jolanda zei

Ook deze is weer schitterend gedaan kan mij herringen dat je vorig jaar ook zoiets al had gedaan, maar het blijft mooi om te zien. Een toppertje.

Liefs Jolanda

ps sterkte bij de dokter

Oma Nel zei

wauw wat heb je dit geweldig gedaan en wat een werk echt heel mooi veel liefs Nel

Irene zei

Wat heb je XMas beeldig gepimpt met al die leuke Mo-plaatjes en ook dat blauw op die witte letters is super!
jammer dat je zo aan het tobben bent Ghea, heel veel sterkte en beterschap!!!

xx Irene

Muuske zei

Hoi Ghea,
Wat lees ik allemaal een ontsteking aan je hand en naar Amsterdam voor je ogen.Het is toch allemaal niet niks.Wens je veel beterschap en sterkte.Je X-MAS creatie is schitterend!!!!! Echt een bjoetie!!!! Die zal wel mooi staan met de feestdagen.groetjes Margo.

Jenneke van Maurik zei

wat prachtig zeg ♥♥♥

kijk maar uit met je hand

liefs jenneke

Henriëtte zei

Wat zijn je letters prachtig geworden Ghea.

Beterschap en sterkte hoor.

groetjes Henriëtte

Wendy zei

Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat qua gezondheid...balen. Hopelijk kan het gauw opgelost worden, veel sterkte.
Deze letters zijn onwijs leuk geworden, wat mooi gedaan Ghea! Prachtige kleuren en alles past perfect bij elkaar!
Veel beterschap en lieve groetjes,
Wendy

Cozz zei

Hai Ghea

prachtige letters heb je ervan gemaakt.
Kom je ook sterkte wensen met je ogen en hand. Hopelijk kunnen ze je snel helpen ermee.
Liefs ♥

Scraptastische hobby zei

Wat een schitterend XMAS kado Ghea,
Prachtig gedaan en mooi van kleur en leuk zijn die digi's van Mo Manning hè! Ik wens je veel beterschap met je gezondheid!!
Liefs van Gerie

Marguerite zei

Wat zijn die letters leuk geworden.
En bah je kan beter wat aan je been hebben dan aan je ogen zeg ik altijd. Sterkte ermee.
Groetjes Marguerite

jolanda zei

wat heb je dit mooi gepimpt!
Kan me indenken dat je opziet tegen het ziekenhuis bezoek, maar je hebt je ogen zo hard nodig

Henriette zei

Ze zijn geweldig!!!! liefs Henriette xxx

ann van dijk zei

prachtige creatie
Liefs Anneke

Creahannie zei

Schitterend gemaakt!!!
Ik wens je veel sterkte!!
Gr Hannie

Nicole zei

Sterkte met alles Ghea! Je X-Mas ziet er supermooi en gezellig uit. Liefs, Nicole