maandag 11 november 2013

MAJA de BIJ

Vandaag laat ik jullie een gepimpt hart zien die ik voor Iefke
heb gemaakt. Zij vond woezel en pip van haar broertje zooooo
mooi....dat ik besloot voor haar ook iets te maken.
En volgens haar pappa is ze helemaal weg van Maja de Bij, dus
ben ik op zoek gegaan naar kleurplaatjes van maja en haar vriendtjes.
Hier komen ze dan:






Neem er gerust even een kopje koffie of thee bij














Iefke is er heel erg blij mee, ik kreeg zoveel kusjes van haar zo lief.


Dan heb ik ook nog een paar Kerstkaartjes om te laten zien.....
















Zo dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden..
Wens iedereen een hele fijne knutselweek.

LIEVE GROETJES VAN GHEA

21 opmerkingen:

Maria Loyen zei

Dat hart heb je schitterend gemaakt Ghea. Daar zal ze zeker blij mee zijn. Je kerstkaartje zijn ook mooi.
Groetjes Maria

Joke zei

Wauw,wat een prachtige creatie's heb je gemaakt.Ook de kerstkaarten zijn erg mooi.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat heb je dat schitterend gemaakt voor Iefke zo gaaf, ik kan me voorstellen dat ze je kusjes bleef geven, wie wil er niet zo een oma. Je kerstkaarten zijn stuk voor stuk ook prachtig, top. En eh ik heb je een mailtje gestuurd ...
Liefs van Anita

Linda zei

Wat leuk gedaan, heel mooi
gr linda

Corrie zei

wat een super leuk hanger heb je gemaakt, ook je kaartjes vind ik erg mooi

groetjes Corrie

Joke de Wit zei

Ohhh wat leuk Ghea hier zal ze wel heel blij mee zijn,je kerst kaarten zijn ook goed gelukt.Groetjes Joke

Mar Knutsel zei

Wat een schitterende creatie's weer.
Dat hart is helemaal geweldig.

Groetjes Marian

Erica ♥ zei

Zo jij bent lekker bezig geweest,
wat een pracht van een hart, die
heb je heel mooi gepimpt, lekker
vrolijk zo.
En je kerstkaarten zijn ook allemaal
erg leuk geworden !
Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs van Erica ☼

Marguerite zei

Wat leuk die Maja de bij. Is dat er nog steeds? Was er in onze tijd ook al. Er was een bijtje en dat bijtje heette Maja. M A J A Maaaaaaajaaa...
Zit even te zingen ohhh in mijn hoofd hoor!! Hier in huis hebben we allemaal een zangverbod. Hhaahaahah..
Groetjes Marguerite
Ohhhh je kerstkaarten zijn ook al zo mooi.

Wilma zei

Een PRACHTIG ♥ voor Iefke. Jij hebt die xxx dik verdiend Ghea.
Ook je kerstkaartjes zijn heel erg MOOI.....met die LEUKE wintertafereeltjes.
Liefs Wilma ☺☺☺

Muuske zei

Hoi Ghea,wat ben jij een bezige bij afgelopen dagen geweest.Schitterend het hart wat je voor Iefke hebt gemaakt.Echt super mooi zo met Maja de bij en haar vriendjes.En je kerstkaarten zijn ook weer super mooi stuk voor stuk.Jij zal de kerstkaarten wel al bijeen hebben???groetjes Margo.

Cindy zei

Je bent druk bezig geweest Ghea. Wat een leuk hart heb je voor Iefke gemaakt! En de kerstkaarten, stuk voor stuk geweldig! Groetjes, Cindy

Wil Frutsel zei

Nou Ghea je bent goed bezig geweest. Allemaal mooie dingen. liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat heb jij veel gemaakt, super, de creatie voor Iefke is prachtig, mooie kerstkaarten en dat hangertje is ook een schatje, liefs van Ans

corryskaart zei

hoi ghea
wat heb je veel moois gemaakt, heerlijk om naar te kijken en het bewijst wel dat oma net als MAJA een bezige bij is:-))
groetjes,corry

Creahannie zei

Wat heb je dit mooi gemaakt, erg lief. Je kerstkaarten zijn ook super mooi!!!
Gr Hannie

jolanda zei

wat een mooie creaties heb je gemaakt

Jeannette zei

hoi Ghea, wat is die superleuk gemaakt en zo grappig die Maja de Bij plaatjes erop, trouwens je bent weer lekker bezig geweest met al je kerstkaartjes, mooi zijn ze, groetjes Jeannette

Nicole zei

Prachtige creaties Ghea. En Maja de Bij..... goh da's nostalgie hahah!! Liefs, Nicole

Wendy zei

Ooo wat mooi deze Maja de Bijtjes Ghea!!! Ik heb er onder het genot van een kopje thee naar zitten kijken. Geweldig vind ik het!! Ook je kerstkaartjes zijn prachtig geworden.
Groetjes, Wendy

Oma Nel zei

wat heb je het weer super gaaf gedaan ik begrijp het dat je zo veel kusjes kreeg veel liefs Nel