zondag 3 november 2013

HAPPY BIRTHDAY

Vandaag heet ik mijn nieuwe volgers van harte welkom. Dan nu.....
mijn moeder vroeg of ik geen leuke kaart kon maken voor mijn
tante  die 15 november jarig is, zo gezegt zo gedaan.
En hier komt hij dan.....






dit is de voorkant ik heb de nieuwe Happy Birthday mal van Joy gebruikt
Verder heb ik mal 6002/0147 en 6002/0251 en 6003/0023 gebruikt en de
Joy stempel 6410/0029 Clear stamp Bingo
Een leuk dp papiertje DS 9065 1 patronen kaarten van de Action
De uitdruk plaatjes van Mo Manning Cupcake Girls zijn tekoop
bij www.thehobbyhouse.co.uk  een mooi lintje eraan van de Boekenvoordeel.






In de binnenkant heb ik 3 borduurmallen gestopt voor mijn tante, deze kreeg ik
kado bij hobbywinkel De Egel, dat is zo leuk als je voor een bepaald bedrag
besteld krijg je altijd iets extra s. Omdat ik zo goed als niet meer borduur en zij
nog steeds geef ik ze met alle liefde aan haar, ik moest ze wel uit de verpakking
halen want anders paste het er niet in. 








en hier is de achterkant leuk geheel toch....ik heb er nog een lege witte label
bij gedaan zodat mijn moeder er wat op kan schrijven en er tussen kan doen.





en dit is de achterkant .......is het geen plaatje geworden.
Wens jullie allemaal een fijne zondagavond, en voor volgende week veel 
knutselplezier toe................Lieve Groetjes Ghea 

24 opmerkingen:

Joke zei

Oh wat mooi,schitterende kaart heb je gemaakt Ghea met hele mooie details.Prachtige kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Groetjes Joke

Nicole zei

Wauw wat een mooie creatie heb je voor je tante gemaak,t Ghea!! Hier is ze zeker weten heel erg blij mee!! Liefs, Nicole

jolanda zei

schitterende kaart

Ellen zei

Prachtige creatie Ghea...mooi gedaan!
Liefs Ellen

Plony zei

Wat een snoezig kaartje en wat is die happy birthdaymal gaaf zeg. Superleuk gedaan......dat levert vast blije gezichten op.
Liefs van Plony.

Creahannie zei

Hoi Ghea,

Wat een super leuke en mooie kaart heb je gemaakt voor je Tante, hij ziet er super uit!!!
Gr Hannie

Corrie zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met dit lieve plaatje en wat zal je tante blij zijn met die mooie mallen.

groetjes Corrie

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Muuske zei

Hallo Ghea,wat een schitterende kaart heb je voor je tante gemaakt.Mooi met de tekst erboven.En wat lief dat je er ook cadeautjes bij hebt gedaan.groetjes Margo.

Maria Loyen zei

Super schattig kaartje Ghea
Groetjes Maria

Irene zei

Aan alle kanten een schat van een kaart Ghea en dan ook nog een verrassing er in, je tante zal blij zijn!!!!

xx Irene

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart en wat een leuk idee om aan de binnenkant mallen te steken. Echt een kadootje op deze manier.

groetjes Henriëtte

Wil Frutsel zei

Hoi Ghea, een prachtige kaart, je tante zal er blij mee zijn en je moeder zal het haar graag geven. Ze zal vol trots vertellen dat jij hem gemaakt hebt. liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Super wat mooi gemaakt, dat plaatje is schattig,ook de binnenkant helemaal aangekleed en super de borduurmallen er in..een TOP kaartje, liefs van Ans

Jolanda zei

Nou dat is een schitterend stukje werk wat je van die kaart heb gemaakt. Vind hem echt klasse. Enne o,ja meis nog van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon wat geweldig en wat een aparte naam. Nou ik hoor nog wel is een keer van je hoe je het uit moet spreken.

Liefs Jolanda

Hanny zei

Wow, wat een schitterende kaart is dit zeg, erg mooie mallen en de plaatjes zijn zo lief. ik vind hem prachtig geworden.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Deborah zei

Een hele mooie kaart is dat geworden! Heel mooie "happy birthday" mal is dat ook, heb hem vandaag meegenomen vanop de Kreadoe. Direct al wat inspiratie!
Liefs, Deborah

Erica ♥ zei

Wat een lieve leuke mooie kaart, en
wat heb je die stempel mooi gekleurd.
Leuke borduurmallen, ik heb ze ook
gekregen, maar misschien dat ik er
nog wel wat mee ga doen. ☺
Liefsss Erica ☼

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaart, zal je tante vast waarderen. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea,ben er helemaal weg van.Groetjes Joke

marcella zei

Hoi Hoi
Wat een prachtige kaart met een heel schattig plaatje erop .
en wat is je binnenkant ook mooi .
leuk om daar wat in te stoppen.
Groetjes Marcella

corryskaart zei

hoi ghea
echt een topper van een kaart van voor naar achter ziet alles er geweldig uit!
groetjes,corry

carla zei

Ja deze is echt wel heel leuk geworden.
Die uitgesneden tekst vind ik er wel super gaaf bij.
Groetjes,
Carla

Pia zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor je tante daar zal ze echt super blij mee zijn.
Liefs Pia