dinsdag 19 november 2013

Christmas Wishes

Goedemiddag lieve maatjes, het is alweer een tijdje geleden
dat ik een kaartje mee laat doen aan de challenge bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl/ sketch & stempel of digi




de stempel is een digi van mo-manning 
het papier is een allergaartje.....








Ik heb niet meer zoveel tijd om mijn kaartje te plaatsen dus ik ga gauw verder.
Wens iedereen een hele fijne knutselavond toe.....en vrijdag ga ik lekker naar
de Kerstcrea in Rijswijk met mijn vriendin. Ik heb er zoveel zin in wie weet
zie ik nog bekende maatjes voor bij komen.



GROETJES VAN GHEA

27 opmerkingen:

Maria Loyen zei

Heel mooi kerstkaartje Ghea
Veel plezier op de kerstcrea
Groetjes Maria

carla zei

Heel mooi gemaakt Ghea en ik vind dit een super plaatje.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

esmee zei

een mooi kaartje

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Ghea, ik vind hem helemaal top.
Liefs van Anita

Tonnie Deijkers zei

Mooi gemaakt met zachte kleuren gea
Grts tonnie

Corrie zei

Hallo Ghea, ach meisje, je komt vanzelf wel weer voorbij hoor met een kaart of andere creatie,wij lopen niet weg hoor!!!!! Dit is wel héél mooi gemaakt weer, de kleuren zijn zo mooi, ik vind het een plaatje om te zien.
Veel plezier in Rijswijk.
Lieve groetjes,Corrie

Joke zei

Een schitterende kerstkaart en wat heb je ze mooi ingekleurd.Veel plezier vrijdag en groetjes Joke

Richtsje zei

Schitterend, wat een bijzonder mooi kaartje is dit Ghea! Prachtig bedacht en gemaakt, net zoals je vorige bericht met Maja de Bij! Dat ziet er toch wel heel gaaf en mooi uit, ik snap dat Iefke daar erg blij mee is! Veel plezier vrijdag in Rijswijk!

Groetjes Richtje

Joke de Wit zei

Hallo Bea,mooi kaartje zo leuke digi en heel mooi in gekleurd.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Ik vind je kaartje heel erg leuk
geworden, mooi !
Veel plezier op de kerstcrea !
Een gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Jolanda zei

Schitterend kaartje Ghee en veel plezier vrijdag. Laat je nog wel wat liggen voor mij ik ga zaterdag:)

Liefs Jolanda

marion zei

een schatje, liefs, marion

Jeannette zei

hoi Ghea, erg lief kaartje en wat herken ik dat tijdgebrek, hebben we denk ik allemaal wel een beetje last van hoor. Veel plezier op de beurs in Rijswijk, groetjes Jeannette

Muuske zei

Hoi Ghea,
Prachtig kaartje is het.Mooi stempeltje.veel plezier op de beurs.groetjes Margo.

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart, ik wens je veel plezier op de Kerstcrea in Rijswijk.

Groetjes Ans

Cindy zei

Wat een beauty Ghea, schitterende kleuren heb je gebruikt! Veel plezier in Rijswijk! Liefs, Cindy

Dora zei

prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.

Jenneke van Maurik zei

veel plezier op kerst crea enne wat een machtig mooie kaart zeg

liefs jenneke

Marguerite zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wat een mooie digi. Blijf zelf nog aan de Magnolia's plakken. Maar als ik dit zo zie....
Groetjes Marguerite

jolanda zei

schitterend kaartje

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Je kaartje ziet er prachtig uit, leuke digi,mooi papier, helemaal top.liefs Ans

corryskaart zei

hoi ghea
wat een geweldige kaart en toch leuk met zo allegaartje van papier!wens je vrijdag een fijne dag zelf ga ik ook op vrijdag lekker neuzen en struinen door al dat moois
groetjes ,corry

Corrie zei

Schitterend kaartje Ghea
groetjes Corrie

Hanny zei

Prachtige kaart, het afdrukje is zo mooi en geweldig goed ingekleurd. De ster heb je ook mooi bewerkt zag ik, met embossingpoeder of glitter misschien? Ziet er prachtig uit weer. Veel plezier op de beurs.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Nicole zei

Schitterend, leuke digi en prachtig papier!! Liefs, Nicole

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Ghea. Mooie kleuren.
Groetjes Anita

Wilma zei

Een heel MOOI kerstkaartje Ghea.....ondanks of dankzij het allergaartje aan papier ☺☺☺.
Enneh.....DANK JE WEL voor al je reacties op mijn blog.....ik kan er iedere keer weer van GENIETEN.
Liefs Wilma