zaterdag 26 oktober 2013

NUMMER 1

Vandaag wil ik mijn kaartje mee laten doen bij:
http://dianagobert.blogspot.nl/  mannen/jongenskaart
Ik weet niet helemaal of het goed is mijn geboorte kaartje
maar wat ik wel weet is dat het voor een jongen is.





Ik heb nog even gauw een kaartje gemaakt voor mijn kleinzoon,
 om er geld in te stoppen.
 Dit is altijd leuker om te krijgen in een kaart dan zo uit de hand toch?





De gebruikte mallen zijn van MD  6002/0186  6002/0185  6002/0184
Heel eenvoudig maar leuk.
Fijn weekend.........................Liefs Ghea ♥

16 opmerkingen:

Mar Knutsel zei

Wat een lieverdje.

Groetjes Marian

marion zei

Wat een lieffie, liefs, Marion

jolanda zei

heel leuk gedaan

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Karin zei

Schattig geboortekaartje, Ghea!
Groetjes, Karin

Annette zei

Wat een schatje! En echt voor een jongen!
XoxoAnnette

Jeannette zei

wat een schattig kaartje Ghea, groetjes Jeannette

Joke de Wit zei

Hij is lief Ghea.Groetjes Joke

Wil Frutsel zei

Lief kaartje, mooi gemaakt. liefs Wilma

Ine zei

Mooie kaart hoor Ghea!!! Zal best goed zijn denk ik.

groetjes Ine

Muuske zei

Mooi kaartje heb je voor de kleine gemaakt.groetjes Margo.

Danoesja zei

Hoi Ghea

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kleinzoon, geniet ervan.
Je babykaartje is prachtig.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat een supermooi schattig babykaartje heb je gemaakt, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Marian zei

Wat een schatje
Groetjes

Corrie zei

Een prachtig kaartje Ghea
groetjes Corrie

Just a Note zei

Hoi Ghea,

Je hebt het helemaal goed gedaan hoor. Mannen/jongens kaart, daar horen ook kleine jongens baby's bij ;-) Je hebt er een schattig geheel van gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs, Diana.