maandag 28 oktober 2013

Marit gefeliciteerd

Gisteren was Marit jarig ondanks het gure weer was het binnen
warm en gezellig, voor mij persoonlijk iets te warm maar ja.
Dit is het verjaardagskaartje wat ik voor haar hebt gemaakt,
even een snel kaartje want ik moest de laatste tijd zoveel maken.
Ik kom handen en tijd tekort helaas, morgenochtend ga ik weer
even bij mijn kleinkinderen langs kijken hoe de kleine Sake het
doet en hoe gek Iefke op haar broertje is. Ik kan niet wachten
dat Tanja weer gaat werken, dan zijn ze de hele dag voor mij
en kan ik showen met mijn schatten.
Maar nu mijn kaartje voor Marit we dwalen te ver af......









Speciaal een plaatje met kat omdat Marit afgelopen maandag haar kat in heeft
laten slapen......hij is 15 jaar geworden de schat.
Nou dan wil ik nu nog even bekend maken dat ik niet 1 van de gelukkige ben die
is uitgekozen in het DT-team bij CCWS er waren betere dames helaas pindakaas,
 het had me zo geleken omdat ik gek ben op KERSTkaarten maken.
De volgende keer beter hihi......
Kijken jullie allemaal uit als je naar buiten gaat, hier langs de kust in IJmuiden
verwachtten ze windkracht 11.



HARTELIJKE GROETJES...................GHEA♥

19 opmerkingen:

marion zei

Wat een schatje, liefs, Marion

jackelien zei

Mooie kaart.
Groetjes Jackelien

Diana zei

Leuk kaartje Ghea. Jammer dat je niet bent gekozen voor het team van CCWS, indd volgende keer beter.
Liefs, Diana

Rema designs zei

Heel mooi lief kaartje

Groetjes Rebecca

Henriëtte zei

Lief kaartje weer Ghea.
Jammer dat je niet uitgekozen bent en zoals je zelf zegt: volgende keer beter.

groetjes Henriëtte

Maria Loyen zei

Mooi kaartje Ghea, schattig plaatje
Groetjes Maria

Milnie zei

Wat een schitterende kaart, Marit vond het vast prachtig!

esmee zei

een prachtig kaartje

Sabine zei

Lief kaartje met een mooi plaatje. Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de jarige, lief om dat plaatje te gebruiken en jammer dat je niet in het DT gekozen bent, volgende keer meer succes, liefs van Ans

Ine zei

Mooie kaart!!!
Jammer dat je niet gekozen bent.Volgende keer beter.

groetjes Ine

jolanda zei

prachtige kaart.
Ieder nadeel heeft ook z'n voordeel, want nu kun je zelf mee doen met de wedstrijden die je leuk vind

nans'creablog zei

Wat ziet je kaartje er super uit Ghea. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Ghea,jammer dat je niet uit gekozen bent ik ook niet maar volgende keer beter voor ons.groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Marit gemaakt Ghea, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Viera Obcovičová zei

mooi,mooi

Muuske zei

Prachtige kaart.Leuk zo met de letters erbij.Jammer dat ze jou niet hebben gekozen had het je super gegund.Volgende keer beter.En ja die wind van gister echt niet normaal.Zag op het nieuws dat het bij jullie windkracht 11 was geweest.Hebben we hier nog geluk gehad.Hopelijk hebben jullie niet te veel schade.groetjes Margo.

Marlies zei

Een heel lief en schattige kaart! Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

Anita van Merode zei

Mooie kaart
Groetjes Anita