woensdag 2 oktober 2013

Kerst uiltjes....

Vandaag wil ik jullie twee Kerst uiltjes laten zien, het zijn twee een/
voudige kaartjes.....maar ben er heel tevreden over.
Hier komen ze dan:








Dan nog een kort berichtje over mijn vriendin Yvonne, het gaat natuurlijk langzaam
maar het gaat de goede kant op. Ze is inmiddels 13 kilo afgevallen en er zullen er 
nog vele volgen. Dat is niet slecht toch in twee weken tijd, vandaag moest zij terug
komen in het ziekenhuis ik ben heel nieuwsgierig hoe dat is gegaan. Morgenmiddag
ga ik weer lekker bij kletsen en dan hoor ik het allemaal..
Voor nu een hele fijne dag nog, en iedereen die almee heeft gedaan om een kaartje voor
Yvonne te maken  DANK JULLIE WEL het doet haar zo goed..


 




15 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Leuke kaarten heb je gemaakt!
groetjes, Hennie

Jenneke van Maurik zei

wowww wat een mooie kaarten maakte je weer zeg
liefs jenneke

karin zei

Dat ziet er leuk uit Ghea.
groetjes,
Karin

De hobby droom zei

Wij vinden ze alle twee heel erg leur geworden :)

Liefs, De hobby droom

janieworkum zei

wat een leuke maar ook beeldschone kaartjes
groetjes Janie

krea2day Cynthia zei

Hallo Ghea,

Soms kan simpel juist heel erg leuk zijn, net als jou kaartjes.

Groetjes Cynthia

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Ze zijn erg leuk, je uilenkaartjes,simpele kaartjes zijn ook mooi, liefs van Ans

Wil Frutsel zei

Nou Ghea, je kaartjes zijn eenvoudig maar hhel erg leuk. Groetjes Wilma

Deborah zei

Ik heb zo'n zwak voor uiltjes! Zeer mooi!!!
Liefs, Deborah

Margo zei

hoi ghea,
mooie uilenkaartjes heb je gemaakt.fijn te horen dat het goed met yvonne gaat.en bedankt voor je lieve berichtjes.groetjes margo.

Anita Meijer zei

Wat zijn je kaartjes schitterend Ghea, ik vind ze prachtig. En wat fijn dat Yvonne inmiddels al die kilo's kwijt is en dat zij zo geniet van de kaartjes die ze krijgt, hoe leuk is dat.
Liefs van Anita

Henriëtte zei

Wat een mooie kaarten weer Ghea, lekker simpel maar echt superleuk. Daar mag je met recht tevreden over zijn.

groetjes Henriëtte

Joke de Wit zei

Prachtig zijn ze Ghea.Groetjes Joke

jolanda zei

prachtige kaartjes

Nicole zei

Oh wat leuk, jij bent ook al met de uiltjes bezig! Ik zag ze net bij GerJanne ook. Super leuke kaarten hoor! Liefs, Nicole