zondag 27 oktober 2013

Een feestje van lichtjes.....

Goedemiddag hobbymaatjes zijn jullie ook gezellig aan het
knutselen, want buiten waai je uit je jas. Helaas moet ik er
nog even uit vanmiddag want ik heb een verjaardag maar
verder is het niet erg hoor.
Ik ga mijn kaartje posten bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl/
sketch & digi of stempel










Verder wil ik Maria welkom heten op mijn blog, ik denk dat zij mij inmiddels
ook heeft gevonden bij haar volgers. Ik wissel nog wel eens van profiel
plaatje en dan denken ze dat ik ze niet volg maar niets is minder waar.
 een tinkerbell of een oude foto of de bekende foto in mijn blauwe vest...
ik ben het allemaal....
Nou ik ga nog even verder anders komt alles niet voor 5 december af, dat is de dag
dat mijn kaartjes op de post gaan en of de mensen ze dan al neerzetten dat is hun keus.
Ik ga dan aan mijn Kerststukjes beginnen en ook daar neem ik de tijd voor, lekker
naar tuincentrum De Boet voor inspiratie en inkopen heerlijk z n dag rond
slenteren en genieten van al dat gezelligs een hapje eten en wat drinken en dan
vol goede moed terug naar huis.....waar ik niet kan wachten om te beginnen.
Nou het is allemaal nog een paar weekjes weg maar ze vliegen voorbij.
en voordat je het weet is het KERSTMIS..............................


Fijne zondag, Liefs Ghea ♥

17 opmerkingen:

Karin zei

Mooi en vooral lief kerstkaartje! Ja, de kerstkaartenmarathon gaat weer beginnen, je kan maar beter op tijd starten als je er een hele hoop moet maken!!
Groetjes, Karin

Jacqueline DH zei

Wat een leuk kaartje!

groetjes
Jacqueline

marion zei

Wat een lieffie, liefs, Marion

Corrie zei

Een heel mooi kaartje Ghea
groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt met een lief stempeltje en ook de de babykaart van je vorige poast, ziet er schattig uit, liefs van Ans

Joke zei

Prachtige kerstkaart Ghea.Groetjes Joke

Maria Loyen zei

Ja Ghea. ik had je gevonden, hi hi.
Mooi kaartje heb je gemaakt. Heerlijk kerststukjes maken daar maak je mij ook blij mee, kan ik helemaal mijn energie in kwijt. Mocht je nog naar ideeën op zoek zijn ze staan op mijn blog bij 2012
Groetjes Maria

Nicole zei

Wat een lieverdje zeg!! So, jij stuurt je kerstkaarten wel op tijd weg......hahah!! Maar ja beter te vroeg dan te laat toch?! Liefs, Nicole

Corrie zei

Het is bar en boos buiten Ghea, je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, die stempel is ook zo lief.
Ik hoop dat je zonder kleerscheuren weer thuis bent gekomen.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Ghea.Groetjes Joke

Wil Frutsel zei

Erg mooi kerstkaartje Ghea, lief beertje. liefs Wilma

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Ghea, ik vind hem prachtig. Hoop dat de verjaardag gezellig was.
Liefs van Anita

Muuske zei

Schitterende kerstkaart Ghea.En ja de kerst is er sneller dan we denken.Dus we moeten nu de kaartjes maken dan kunnen ze ook op zijn tijd de deur uit.En ik lees dat jij ook zo kan genieten van een dag slenteren en de winkel op je gemak bekijken.Ik kan daar ook zo van genieten.Bij ons is de intratuin al helemaal in de kerstsfeer en ik moet eerlijk zijn ik ben er al een paar keer geweest kan daar zo van genieten.maar genoeg gebabbel nog een fijne avond.groetjes Margo.

jolanda zei

prachtige kaart

Carol zei

So sweet. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

Chris_P zei

REally beautiful!! Thanks for joining CCWS this week!

/Christina, DT

Renata zei

Ontzettend leuk kaartje is het geworden Ghea! Bedankt dat je mee hebt gedaan met de uitdaging bij CCWS afgelopen week!