maandag 21 oktober 2013

DT Call

Goedemiddag lieve maatjes ik wil jullie heel hartelijk bedanken
voor jullie bezoekjes op mijn blog. Ik heb het de laatste tijd erg
druk met oppassen op Iefke....Tanja heeft veel last van haar bekken.
Vanavond komt Iefke weer slapen en mamma gaat morgen aan haar
grote klus beginnen. Wie weet is de kleine er morgen al en anders
wordt het woensdag heel spannend allemaal.
Onze eerste kleinzoon komt eraan hoor.
Dan nu waar ik voor kwam.....bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl/
hebben ze een DT Call en weet je wat ik ga een gokje wagen.
En dit is mijn kaartje na sketch.





Het papier is van de Action Patronen karton DS9188-06 
Tinkerbell is een verkleinde kleurplaat ik hoop dat dit ook mag,
tenslotte moet je het verkleinen en zelf inkleuren toch? 











Hier en daar een plakparel, in de hoek een strik van Joy 6002/0187 
Nou ik ben heel nieuwsgierig wie ze uit gaan kiezen.






Liefs Ghea ♥

20 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Heel mooi gemaakt Ghea!
Je hebt een leuke kleuren combinatie gebruikt.
Fijne week, liefs Valerie ♥

carla zei

Wat heb je hem leuk gemaakt Ghea.
Succes.
Groetjes,
Carla

jackelien zei

Wat mooi gemaakt. En wat een leuk idee om een kleurplaat te verkleinen.
Gr jackelien

Anneke zei

wat een prachtige herfst kerstkaart en heel mooi gedaan.
mijn blog url is veranderd van scrapcardsfromlasize naar

http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

ik hoop dat je mij daar ook blijft volgen.
groetjes van An

janieworkum zei

Wat spannend voor je dat je weer oma wordt. en dan je 1e kleinzoon.
Je kaart is weer schitterend.
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Je kaartje is mooi. Spannend zeg morgen. Hopelijk gaat het snel en kan zieke morgen haar kleine broer bewonderen en jullie je kleinzoon.
Groetjes Saskia

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Oooh wat spannend, weer bijna Oma en Opa van een kleinzoon, deze keer, leuk hoor..Ik vind je kaartje prachtig en wens je veel succes met de DT-call, liefs van Ans

Joke zei

Een schitterende kerstkaart en heel veel succes met de DT call.
Wens je ook sterkte morgen toe want blijft toch altijd spannend als ze bezig zijn.Veel liefs Joke

Cindy zei

Deze is ook weer mooi Ghea en met je favoriete tinkerbel, gaaf gedaan. Veel succes met de DT-call. Liefs, Cindy

corryskaart zei

hoi ghea
een erg leuke en frisse kaart komt zeker door de leuke kleurencombi
groetjes van corry

Scraptastische hobby zei

Hoi Ghea,
Wat een prachtige Tinkerbell kaart, en ook zo lekker vrolijk! En wat een spannende dagen nog voor je Ghea, en ja wachten duurt altijd lang hè!
En wat goed dat je mee doet met de DT call, wie niet waagt, wie niet wint veel succes!
Groetjes van Gerie

Ellen zei

Hij is enig Ghea...leuke gezellige kleuren heb je gebruikt.
Liefs Ellen

Anita van Merode zei

Heel mooi gemaakt Ghea, echt jouw ding!! Tinkelbel.
groetjes Anita

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea,ik doe ook mee spannend voor ons.Groetjes Joke

Chantal zei

Spannend!!! Hoop dat jullie snel kennis mogen maken met jullie kleinzoon!!

Je kaartje is ook erg leuk geworden, mooi gemaakt.
Succes met je DT gokje, wie weet!!

Groetjes Chantal

Anita Meijer zei

Oh wat spannend allemaal Ghea, hoop maar voor je dochter dat het snel achter de rug is en dan kan het genieten beginnen van jullie kleinzoon, helemaal super. Ik vind je kaartje heel mooi en zal voor je duimen dat je wordt uitgekozen.
Liefs van Anita

Muuske zei

Hallo Ghea,
Wat spannend morgen of woensdag jullie zullen wel boven op de telefoon zitten.Prachtige kerstkaart heb je gemaakt goed dat je mee doe aan de oproep voor DT. Wens je veel succes.Leuke achtergrond op je blog al helemaal in de kerst.groetjes Margo.

Corrie zei

Hallo Ghea, waat is je kaart prachtig, zo moet je toch wel uitgekozen worden bij de CCWS, ik zou het wel weten hoor.Alles past prachtig bij elkaar.
Lieve groetjes,Corrie

jolanda zei

leuke kaart en het wordt voor jullie dus erg spannend

Jolanda zei

Ghea, wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de DT-call bij CCWS... Heel veel succes...