zondag 22 september 2013

X-MAS

Goedemiddag dames zijn jullie ook allemaal heerlijk aan
het knutselen, nog maar 94 dagen en dan is het Kerstmis.
Ik wil vandaag mijn kaartje gaan posten bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl/ sketch of digi of stempel





het is een afdrukje van Mo's digitals je kan er alle kanten mee op, wat groter
of juist weer wat kleiner wat jezelf het mooiste vindt. 





de mallen die ik heb gebruikt zijn: MD CR1229 - LR0187- 
Papier is van DCWV the Christmas Combo Stack


Iedereen weer hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.
Fijne zondag.......wij gaan straks uit eten in Santpoort/Noord lekker!!!!



 LIEFS ♥ GHEA ♥    
                                                                                               

20 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtige kaart weer, nu het weer sneller donker wordt en ook kouder is het binnen op de hobbykamer lekker vertoeven, heerlijk om zo bezig te zijn. Wat hebben we toch een heerlijke hobby.
Alvast smakelijk eten, wat gezellig zeg.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

janieworkum zei

een beeldschone kerstkaart
groetjes Janie

marion zei

een schatje meis, liefs, Marion

Jeannette zei

hele leuke kerstkaart met het grappige Mo stempeltje en ik zie dat je ook je achtergrond hebt gewijzigd? ook weer leuk, groetjes Jeannette

carla zei

Een prachtig kaartje naar de mooie sketch.
Helemaal geslaagd Ghea.
Ik vind persoonlijk de rood/groene kleur toch nog altijd 't mooist voor kerst.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi ghea
een erg leuke kaart met die lieve leuke digit en voor straks lekker smullen
groetjes van corry

Henriëtte zei

Wat een leuke kerstkaart. Als je zo de dagen hier neerschrijft is het alsof het nog eerder kerst is en moet nodig aan kerstkaarten voor eigen gebruik gaan beginnen hihi.

Groetjes Henriëtte

Mieke zei

Zo'n mooie kaart en zo'n lief stempeltje. Super!

Ellen zei

Hoi Ghea, prachtige kaart heb je weer gemaakt...echt lekker kerst! Ik wens je veel plezier met je etentje.
Liefs Ellen

esmee zei

een leuke kerstkaart

Margo zei

Prachtige kerstkaart Ghea. En ja nu gaat het langzaam weer op de feestdagen aan.En de kerstkaartjes zijn al weer in de maak.kan er zo al van genieten Wens je een fijne gezellige avond.groetjes Margo.

jolanda zei

heel mooi kaartje

Wil Frutsel zei

Hoi Ghea, wat heb je toch weer een leuk kaartje gemaakt. Ik zie dat je verschillende mallen op elkaar gebruikt, en dat komt heel mooi uit op de kaart. Oogt mooi, slim ideetje. Gr Wilma

Jenneke van Maurik zei

woww ghea wat een bijzondere mooie kaart weer ♥ en wat is je blog mooi geworden zeg ♥
liefs jenneke

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat is dit een liefje op je mooie kaartje....ik heb bijna mijn tweede kerstkaartje af....ik mag wel opschieten;-)

Lieve groetjes
Danoesja

Jolanda zei

Schitterend kaartje en wat een leuke afdruk is dit. Gewoon weer een geweldig kaartje gemaakt.

Liefs Jolanda

ps hoop dat je lekker hebt gegeten vanavond.

Pia zei

Ach wat een lief kaartje!
Groetjes,
Pia

Irene zei

Helemaal leuk in de traditionele kleurtjes en die schattige digi van Mo!

xx Irene

Elaine zei

A gorgeous Christmas card Ghea.
The little Elf and candy cane is just the most perfect Christmas image, even more so in the traditional red and green colours.
So beautiful!

Big hugs
Elaine xx

Mar Knutsel zei

Wat een leuk kaartje.

Groeten Marian