zondag 15 september 2013

The Angel of Hope

Vandaag laat ik jullie een lichtjeskaart zien, het is in
opdracht van Nelleke gemaakt, voor een mevrouw die
niet lang meer te leven heeft. Ik hoop dat ik nog op tijd
ben....en dat ze er nog een poosje van kan genieten.
Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ Alles Mag
http://www.scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ Alles Mag
http://www.decreatievezebra.blogspot.nl/ Alles Mag








Achterop een envelopje waar Nelleke haar boodschap in kan schrijven.





De binnenkant 





De zijkant afgewerkt met magnolia papier en de vlindermal van Joy





Mijn hobbymaatje Kreanneke had gelukkig een een knipvel voor mij tekoop.
Dank je wel Anneke dat je haar weg wilde doen.





Kaart helemaal languit, zonder teveel poespas het gedicht zegt al genoeg....

The Angel of Hope brings 
divine light and positivity 
to any situation.
She shines in the darkness
and offers her unconditional 
love and support, so that life 
gently unfolds around you.

Knipvel 99089/7 The Angel of Hope van Christine Haworth bij Jalekro 





In een doosje kan je het makkelijk versturen, Nelleke gaat het zelf langs
brengen dat is helemaal super van haar.
Wens iedereen een fijne dag.


 
van Ghea ♥♥♥

21 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hoi Ghea, wat lief dat je dat op verzoek van Nelleke hebt gemaakt, en inderdaad die vreselijke rotziekte en dan toch zo fijn dat zo een schitterende kaart eventjes een lichtpuntje kan geven, hij is supermooi.
Liefs van Anita

Irene zei

Wat een moeilijke en eervolle opdracht Ghea en je hebt iets prachtigs weten te maken. Dat zal vast goed doen!!!

xx Irene

Oma Nel zei

Schitterende kaart ik vind het heel knap van je ik wens ze heel veel sterkte veel liefs Nel

janieworkum zei

Wat een lastige opdracht. dat is zeker moeilijk te maken. Ik moet zeggen dat het je prima gelukt. Het is een eervolle kaart geworden.
Ik hoop inderdaad dat het nog op tijd is.
groetjes Janie

carla zei

Een prachtkaart Ghea.
Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

nans'creablog zei

Een hele moeilijke opdracht maar je hebt de kaart schitterend gemaakt.

Groetjes,
Nans

Mar Knutsel zei

Wat een mooi fijn kaartje,prachtig.

Groetjes Marian

Angélique zei

Lijkt me heel moeilijk om zo'n kaart te maken. Je bent er goed in geslaagd, laat het kaartje alsjeblieft nog hoop kunnen brengen.
Heel mooi gedaan.

martina's kaartjes zei

dat heb je weer mooi voor elkaar !
grtjs,martina
x

Hanny zei

Dit is een geweldige kaart, zo ontzettend mooi gemaakt en wat lief dat je dit voor de vriendin van Nelleke gemaakt hebt.
Je geboortekaart is prachtig, heel lief ziet het eruit.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Rianne Timmers zei

Je hebt gelijk je zult die ziekte maar hebben brrr. Leuk dat je dit kaartje gemaakt hebt het is heel mooi daar zal ze vast blij mee zijn.
Liefs Rianne

Margo zei

Hoi Ghea,
Wat een moeilijke opdracht voor aan een kaart te beginnen.Jij hebt er een prachtige kaart voor gemaakt.Hoop dat ze er nog lang van genieten mag.groetjes Margo.

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Ghea.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Succes vandaag...

Je kaartje is heel erg mooi geworden,
daar zal de ontvanger vast blij mee
zijn en nog van kunnen genieten ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Gerrie's kaarten zei

Een schitterende kaart Ghea .mooi kleur papier
Groetjes Gerrie

Wil Frutsel zei

Wat een prachtige engelenkaart.Hele mooie zachte kleuren. Wilma

Pia zei

Wat een prachtige kaarten maak jij zeg ben meteen volger geworden zou het leuk vinden als je ook van mijn blog volger wordt.
Wat de roze bloemetjes die heb ik weleens kado gehad dus ik weet helaas niet waar je die kunt kopen.
Groetjes,
Pia

Monique zei

Hoi Ghea,
Wat een prachtige kaart. Helemaal met de reden waarvoor je hem hebt gemaakt.
Ik hoop dat ze er nog een poosje van mag genieten.
Dank voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

dieke zei

Moooi, helemaal met die tekst erbij.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ!

Groetjes van Dieke.

Scraptastische hobby zei

Hoi Ghea,
Wat heb je dat prachtig gemaakt, en de achterliggende gedachten om het speciaal voor iemand te maken die niet lang meer te leven heeft een prachtige engelen lichtjes kaart! Ik hoop dat ze er nog een tijdje van kan genieten. Bedankt voor het inzenden van deze kaart bij Scr@p-Cards Challenge en groetjes van DT Lid Gerie

Marjan van der Wiel zei

Wat een prachtige kaart Ghea!!
Bedankt voor het meedoen met onze Scrap-Cards Challenge.

Liefs, Marjan