maandag 9 september 2013

Merry Christmas

Goedemiddag dames, leuk dat jullie even langs komen.....
vandaag wil ik mijn eerste Besties stempel laten zien.
Deze doet mee bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ bling bling





Deze stempel heet Santas Girl
Ik vind het best moeilijk inkleuren maar ben er heel tevreden over.





Gebruik lint en een strik op je kaart en natuurlijk een digi of stempel!!!!!





De stempel ingekleurd met de copics, en afgewerkt met stickels
en om de mal heb ik strass steentjes geplakt en stickers.
Helemaal leuk toch?

Wens jullie nog een fijne maandag verder met veel knutsel plezier.

Groetjes van GHEA♥♥♥

16 opmerkingen:

Joke zei

Schitterende kerstkaart en betsie zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Mar Knutsel zei

Hoi Ghea,

Hij is leuk geworden.

Groetjes Marian

Atelier Valerie © zei

Hier en daar zie ik al kerstkaartjes!
Wat is het een lief kaartje dat zo mooi is ingekleurd.
Ik vind het wel iets hebben met die glittertjes.
Hopelijk val je in de prijzen.
Lieve groetjes, Valerie ♥

Ans Gilbert zei

Dat ziet er prachtig uit Ghea, heel mooi ingekleurd en afgewerkt..groetjes van Ans

Hanny zei

Ik lees het vaker dat die Besties lastig in te kleuren zijn maar het is je prima gelukt en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Irene zei

Leuk met dat kraft en ze is echt mooi ingekleurd Ghea!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Wat een geweldig mooie kaart met je
Bestie, echt gaaf ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat is je kerstkaartje super gelukt Ghea, ik vind hem supermooi, een toppertje heb je ervan gemaakt.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Wat een prachtige kaart Ghea. Zo mooi ingekleurd. Super.

Groetjes,
nans

Margo zei

Mooi ingekleurd Ghea. Supers kaartje.Kan ook mee doen aan de challenge van Bestie die vandaag is begonnen bling bling.groetjes Margo.

jolanda zei

hele mooie kaart

Pop's Cards zei

Morning sweetie, this is just adorable, stunning colours too hugs Pops x x

Hanny zei

Wat een super leuke kaart, leuk dat je meedoet aan onze challenge van het My-Besties Dutch Girls Challenge blog.

Groetjes Hanny.

marcella zei

Hoi Hoi

Wat zijn die stempeltjes toch leuk .
een erg mooe kerstkaart heb je er mee gemaakt .
Groetjes Marcella

Corrie zei

Een prachtige kaart Ghea
groetjes Corrie

i love cards zei

Wat een mooie kaart, leuk dat je meedoet aan onze challenge van het My-Besties Dutch Girls Challenge blog.
groetjes Lilian
DT member