zondag 8 september 2013

Mamma

Mamma wil je met mijn pappa trouwen, en ja hoor gisteren
was het dan eindelijk zover.  Waldo de Waal en Ilona Bakker
gaan trouwen. Wij hadden met de Kerst al te horen gekregen
dat we 6 september vrij moesten houden en zo gezegt zo gedaan.
We waren gisteren dus de hele dag in Hellevoetsluis.
Ze trouweden om 15.00 uur in het Prinsenhuis we waren net
binnen en toen begon het toch te om weren en te regenen.
Het zaaltje was prachtig kijk maar hieronder.





Ze hebben elkaar leren kennen via het Zeekadettenkorps en daar was mijn
man bij, hij zei als jullie ooit met elkaar gaan trouwen en je vindt het leuk
dat ik erbij ben dan stuur je me een kaartje en kom ik.
Dus hebben we er een uitje van gemaakt. ik had het heel erg moeilijk toen
Waldo en Ilona binnen kwamen lopen alles kwam weer te boven van Sabrina
haar huwelijk. Ad had daar niet z n last van, maarja het is dan ook mijn vader.
Maar daar gaan we het verder niet over hebben omdat Waldo vaart en zij
elkaar op het water hebben leren kennen heb ik een schatkistje gemaakt.
En daar horen munten in dus mijn spaarpot gesloopt voor munten....
kijk maar mee




de zijkant met twee zeesterretjes in een haarnetje van mijn moeder





de achterkant met de kwartjes als manchet knopen, de kleine jongen was ook 
in pak en daar had hij dubbeltjes manchet knopen voor laten maken.





voorkant magnolia stempels





binnenkant met de muntjes en parels





en zie hier de dubbeltjes en de schatkaart





dit is boven op het handvat de leeuw van Nederland 





Als hekkensluiter hun zoontje Martijn van twee jaar oud in een prachtig
pak net als zijn pappa.
Wens iedereen een hele fijne zondag.











Liefs Ghea

19 opmerkingen:

Marguerite zei

Jammer dat het weer juist deze dag om moest slaan. Maar jullie stonden droog, dat scheelt. Hoop niet dat de ambtenaar net zo'n stomme opmerking maakte als die bij mijn huwelijk. Jullie zijn toch watermensen dan kan die regen jullie toch niks schelen. Net of watermensen geen mooi weer willen hebben op deze bijzondere dag.
Wat een prachtig doosje heb je gemaakt en wauw wat zag de bruid er mooi uit.
Groetjes Marguerite

jolanda zei

super mooie creatie heb je gemaakt

Erica ♥ zei

Wat een prachtige foto's laat je ons
zien, ondanks het weer was het
natuurlijk een leuke en geslaagde
dag, je schatkistje is echt heel
leuk en apart, mooi gemaakt ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Wat een mooie foto's en wat ziet er alles toch mooi uit. Je creatie is een topcreatie, met liefde gemaakt en dat is te zien!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Cindy zei

Hoi Ghea, wat leuk dat ze in Hellevoetsluis zijn getrouwd. Jammer van het weer, maar de locatie is schitterend! Je creaties is ook prachtig. Fijne zondag verder!
Liefs, Cindy

karin zei

Prachtige foto's Ghea. zo schattig dat kistje dat je hebt gemaakt, heel leuk idee.
groetjes,
Karin

Irene zei

Wat een werk heb je van het toepasselijke cadeautje gemaakt Ghea en ach, jukllie zaten droog en het ziet er schitterend uit dus een beetje regen maakt op zo'n feestdag niet uit!!

xx Irene

Creahannie zei

Prachtige foto's van een zo te zien geweldige dag!!!
ook je schatkist is super leuk gemaakt!!!

Gr Hannie

Glenda de Heide zei

Wat een schitterend schatkistje is het geworden. Jammer van het weer dat omsloeg, maar volgens mij werd het later weer mooi. Toch? Hier in Spijkenisse in ieder geval wel en Hellevoetsluis ligt hier niet zo ver vandaan. :)

Nog een hele fijne zondag.

Veel liefs Glenda

Jeannette zei

wat een belevenis en wat een mooie foto's, ik snap dat er best wel weer even iets bovenkwam, is ook niet niks met de bruiloft van je dochter, wat een toestanden. Wat origineel die mooie schatkist. En jullie waren in Hellevoetsluis, daar woon ik redelijk dichtbij, ja en het is behoorlijk tekeer gegaan met regen en onweer, groetjes Jeannette

nans'creablog zei

Prachtige foto's en het geschenkje is supermooi en origineel.

Groetjes,
nans

Margo zei

Hoi Ghea,
Kan goed begrijpen dat je het even moeilijk hebt gehad,het is ook nog allemaal niet zo lang geleden.Maar je hebt een prachtige schatkist voor het Bruidspaar gemaakt.groetjes Margo.

Mar Knutsel zei

Wat een mooie bruid! en dat schatkistje wat een leuk idee,en het ziet er erg leuk uit.

Groetjes Marian

Oma Nel zei

ondanks het slechte weer ziet het er allemaal prachtig uit en die schatkist super hoe kom je op het idee ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad veel liefs Nel

Rianne Timmers zei

wat een mooie foto`s heb je gemaakt en je schatkistje is ook heel mooi leuke details zitten erop.
liefs Rianne

Anita Meijer zei

Oh wat super Ghea, en wat een mooie foto's heb je geplaatst. Gefeliciteerd meis, helemaal top.
Liefs van Anita

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Ghea.Groetjes Joke

Corrie zei

Oooo Ghea wat gaaf, als ik de tijd had geweten had ik om een hoekje komen kijken, ik woon vlakbij het Prinsenhuis,dan had ik je in het echie kunnen zien,,,,, mijn zoon is daar ook getrouwd.
Wat heb je een prachtig schatkistje gemaakt, meis je bent een kanjer, je maakt prachtige creaties.
Lieve groetjes,Corrie

Wil Frutsel zei

Hallo Ghea
Eerst van harte gefeliciteerd met het huwelijk van (wie is me niet helemaal duidelijk). Je hebt een prachtig huwelijks kadootje gemaakt, maar je andere creaties zien er ook prachtig uit. Ook ben ik je volger geworden. Groetjes Wilma