zondag 1 september 2013

Fijne verjaardag....

Hallo dames hebben jullie het ook zo druk met kaartjes maken.
Ik weet niet waar ik moet beginnen, en allemaal zo vlak achter
elkaar....tja gisteren was mijn zwager Ron jarig zo meteen
zie ik hem weer bij Iefke want zij viert vandaag haar verjaardag.
Maar haar Bumba kaartje heb ik al laten zien.
Dan nu de flessen label voor Ron......met een lekkere fles wiskey














Wens iedereen weer een hele fijne knutsel zondag toe, verder wil ik 
mijn nieuwe volgster Karin van harte welkom heten.












Liefs Ghea

19 opmerkingen:

Irene zei

Wat een feesten en partijen achter elkaar Ghea, gezellig allemaal ook al is het druk en dit is gewoon super voor een jarige man!!

xx Irene

Henriëtte zei

Wat een mooie stoere flessenhanger Ghea.

Groetjes Henriëtte

Erica ♥ zei

Wat een leuke flessen label heb je
gemaakt, prachtig ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marguerite zei

Moet eerlijk bekennen dat ik kaartjes heb gekocht deze maand. We hebben ook zoveel verjaardagen. Niet normaal meer. Maar ja ik weet een heel jaar dat ze er aan komen. Maar het lukt gewoon niet om ze op tijd af te krijgen.
Bij jou is het gelukkig wel gelukt.
Je kaartje hangt bij mij te pronken aan de kast.
Groetjes Marguerite

janieworkum zei

Wat een schitterende flessenlabel
groetjes Janie

Plony zei

Gaaf!!!!! Heel leuk gedaan deze flessenhanger. Een leuk idee om te onthouden Ghea.Dat is nou zo leuk van bloggen....je komt altijd wel weer een leuk ideetje tegen.
Liefs van Plony.

corryskaart zei

oh wat is ie mooi en lekker mannelijk stoer!!
groetjes...corry

Cindy zei

Wat een origineel cadeau! Superleuk. Groetjes, Cindy

Jolanda zei

Heel leuk gedaan Ghee en eindelijk ook is iets leuks voor een man, want ja dat blijft toch iedere keer weer moeilijk om voor een man iets te bedenken.

Liefs van Jolanda

Margo zei

Prachtige flessen hanger.Leuk met de foto erop.groetjes Margo.

Corrie zei

wat een mooi en persoonlijk label ghea

groetjes corrie

Corrie zei

Wat een prachtige flessenhanger Ghea, natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat een superleuke flessenhanger Ghea, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Mar Knutsel zei

Hallo Ghea,
Wat een mooi flessenlabel,dat maakt de fles helemaal speciaal.

Groetjes Marian

Karin zei

Schitterend flessenlabel, héél leuk om als cadeautje te geven (en te krijgen natuurlijk!), vooral met die foto erbij!
Groetjes

Anita van Merode zei

Leuke verpakking heb je gemaakt voor een fles wijn.
Groetjes Anita

Hanny zei

Geweldig zoals je dit gemaakt hebt zeg, prachtig gedaan. Wat een creativiteit weer. Dat kleine fotootje met dat meisje met krullen, ben jij dat? Wat een schatje in ieder geval.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Nicole zei

Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen met al die verjaardagen. Je hebt een stoere flessenhanger gemaakt zeg! Liefs, Nicole

Carola zei

Erg mooi zo'n flessenlabel. Stoer.
Groetjes Carola