zondag 15 september 2013

Geboren

Vandaag wil ik jullie een geboortekaartje laten zien die ik
gemaakt heb voor de vriendin van mijn schoondochter Tanja.
De meisjes Iefke en Zara schelen 3 maanden met elkaar, en met
de jongens is het al net zo Naut is al geboren, en wij moeten nog
3 maanden wachten. Gefeliciteerd Maurice, Ila en Zara met de
geboorte van jullie zoon en broertje Naut.....














Ik blijf dit z n mooi plaatje vinden, en mag het dan ook graag gebruiken.
Verder heb ik een mal gebruikr van MD  Cr 1251 
Iedereen hartelijk bedankt voor jullie reactie op mijn vorige blog.


LIEFS GHEA♥♥

15 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een super lief kaartje. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

nans'creablog zei

Prachtig gemaakt Ghea. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Oma Nel zei

Inderdaad dit blijft een schattig plaatje dit verveeld nooit je hebt er een super lieve kaart mee gemaakt veel liefs Nel

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart ! mooi gedaan !
grtjs,martina
x

Corrie zei

een heel lief kaartje
wat een mooie stans is dat

Groetjes Corrie

jolanda zei

schitterend kaartje

Ans Gilbert zei

Schattig kaartje heb je gemaakt, Ghea..Liefs van Ans

Viera zei

Veľmi pekné .

Jeannette zei

hallo Ghea, wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt en inderdaad het plaatje is en blijft lief, groetjes Jeannette

Mar Knutsel zei

Wat een schattig kaartje.

Groetjes Marian

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart, super
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Ah Ghea wat heb je weer een schitterend babykaartje gemaakt, ik vind hem helemaal super, wat een plaatje.
Liefs van Anita

Margo zei

Mooi Baby kaartje en inderdaad het plaatje is een schatje.groetjes Margo.

Erica ♥ zei

Dit is echt een schitterende kaart
geworden, ik vind hem heel gaaf ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl