maandag 25 november 2013

UITSLAG CANDY YVONNE.....

Vandaag plaats ik een CANDY voor mijn vriendin Yvonne de
gene die al een kaartje gestuurd hebben zet ik erzelf even bij.
Dit is mijn prijs je kunt kiezen, zet even achter je naam A of B
Even door scrollen voor mijn andere kaartjes......




A     Joy crafts Orientals 6002/0231 of 

B    Joy crafts Orientals 6002/0200 


Wat moet je doen maak een beterschapskaart voor Yvonne stuur mij even een mail 
voor haar adres gegevens.....ze heeft het zo hard nodig ze is alleenstaande ouder en 
heeft net een maag operatie achter de rug, dus doe allemaal mee ALSTUBLIEFT
Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent, en plaats mij in je blogrol.
Plaats de prijs op je blog en link terug naar mijn site. En laat een reactie achter, 
O ja de candy loopt tot en met 24 november 2013.




En dan nu wat ik heb gemaakt voor haar....... 




















Doen jullie allemaal mee zodat zij een heleboel kaartjes op de mat krijgt.
Fijne dag en tot gauw!!!!!!





UITSLAG CANDY YVONNE......

Vandaag ga ik bekend maken wie de candy heeft gewonnen, en de gelukkige is
geworden Jopie.....zou je mij een mail willen sturen met je adres gegevens en
even aan willen geven welke mal je zou willen winnen.
Graag binnen 14 dagen reageren anders gaat de prijs helaas je neus voorbij.

A Ying en Yang
B Boedha

Dan stuur ik 1 van deze twee zo snel mogelijk naar je op.
Van harte gefeliciteerd en heel veel knutsel plezier ermee.

Liefs namens Ghea ♥  en Yvonne ♥
Bedankt iedereen voor het meedoen en voor jullie prachtige kaarten.








22 opmerkingen:

Hanny zei

Hoi Ghea

Wat heb je dit fantastisch mooi gemaakt en wat zal Yvonne daar blij mee zijn zeg, hij is schitterend.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

janieworkum zei

Hoi Ghea
Ik was al een volger van je en je stond al in mijn site bar.
Ik heb je Candy ook geplaatst.
wil je mij even het adres sturen van Yvonne
siejerki@versatel.nl
groetjes Janie

jolanda zei

Heb een kaartje gepost.
Heb het adres gekregen via Anita.

Wil Frutsel zei

WOWWW Ghea, prachtig. Yvonne boft maar. Gr Wilma

Margo zei

Hoi Ghea,
Leuk doosje heb je voor Yvonne gemaakt.daar zal ze wel heel blij mee zijn.Mijn kaartje is al onder weg.groetjes Margo.

lenywim35 zei

Heel goed idee Ghea.
Mijn kaaerjwa Zittwen allemaal ingepakt voor volgende week, maar zaterdag haal ik er een betershapkaartje tussen uit, je mail blijft staan. Stuur je haar adres svp even door.
Jouw kaartje is super mooi. gr leny w

Marguerite zei

Hoi Ghea,
ik heb de kaart voor je vriendin Yvonne bijna af.
Mag ik van jou haar adres? En mag ik hem al op mijn blog plaatsen als ik hem verstuurd heb?
Groetjes Marguerite
Ga nu gauw de puntjes op de i zetten.

Jolanda zei

Hai Ghea eigenlijk verdien jij een candy hoor wat je allemaal doet, maar ok ik ga ook een kansje wagen en ga dan voor A. Ooooo ik vergeet helemaal te zeggen dat je weer een schitterende kaart hebt gemaakt dat vintage doe je hartstikke goed. Toppie.

Liefs Jolanda

carla zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
Yvonne gaat dit wel geweldig vinden.
Mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Oma Nel zei

wat een lievertje ja deze valt zeker in de smaakr bij Yvonne veel liefs Nel

Pop's Cards zei

hi sweetie, this is really gorgeous, I so love this and the fab colours, hugs Pops x

Oma Nel zei

eindelijk kan ik weer even een blogrondje maken wat een leuke dingen zie ik weer bij je probeer gauw weer terug te komen veel liefs Nel

Creahannie zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor je vriendin!!!Hoop dat het snel beter met haar zal gaan!!!

Gr Hannie

Creahannie zei

Ben ik nog een keer.....,ik kan je geen mail sturen voor het adres :-( van Yvonne, wil jij mij dat sturen svp?
hnnvanspaandonk3@gmail.com

bvhd

Gr Hannie

Maria Loyen zei

Prachtig doosje Ghea, heel mooi gemaakt. Zag dat je mee doet aan mijn candy, leuk. Kan je alleen niet vinden als volger?
Groetjes Maria

Mar Knutsel zei

Wat een mooie kaart,wordt ze vast weer een beetje vrolijk van.

Groetjes Marian

ann van dijk zei

Wouw mooi de creatie die je hebt gemaakt,prachtig zeg.
Liefs Anneke

Anneke zei

hoi Ghea
wat een super mooie creatie meisje en prachtig hoe je alles hebt opgebouwd.
liefs van An

Jopie zei

Hallo Ghea,
Ik heb je blog ontdekt en wat geweldig dat je dit doet voor Yvonne en wat je voor haar hebt gemaakt is super. Ik wil haar ook graag een kaart sturen en zal je een mail sturen voor het adres. Ook ben ik gelijk volger van je blog geworden kan ik nog eens komen neuzen.
groetjes jopie

Marja zei

Wat prachtig en ik ben weg van de bloemen.
Ik wens je een fijn weekend
Groetjes Marja

Marian zei

Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt zal ze wel erg blij mee zijn.
Groetjes

ann van dijk zei

Wat een supermooie creatie
Liefs Anneke