maandag 5 augustus 2013

Zomer-vakantie

Hallo luitjes ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor een
collega van mijn man. Ander halve week voor dat onze
vakantie begon, bood hij zijn boot te huur aan en daar hebben
wij gebruik van gemaakt. De zaterdag ervoor naar Sneek gereden
zodat het een en ander kon worden uit gelegt  ......en natuurlijk
een leuk rondje gevaren. We hebben een geweldige dag
gehad met zijn gezin. Ik wilde even een klein idee aan ze laten zien
wat we hebben gedaan in de vakantie.
Deze kaart doet mee bij:
http://crealing.blogspot.nl Vakantie
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl Zomer









Op het hangertje een kleine foto van hun boot Nautica 
de mallen zijn van MD 
behalve de vogels  
wat kleine fotootje achter elkaar geplakt
een anker van MD
en 2 prachtige bloemen 
helemaal goed zo.....kan hij morgen op de post.



22 opmerkingen:

Marguerite zei

Hoi Ghea,
Jij hebt dus als het goed is net zulk mooi weer, als wij hadden, gehad. Heerlijk op het water. Wij zijn dit jaar niet in Friesland geweest anders had ik jullie misschien wel tegen kunnen komen.
Wat een super leuke hangertjes heb je gemaakt. Bij mij is niks uit mijn handen gekomen heb alleen veel gelezen.
Groetjes Marguerite

Ine zei

Mooi hoor. en wat een leuke vakantie heb je dan gehad. Nu zeker met al het mooie weer......je kunt er weer tegen

Groetjessss Ine

Linda zei

heel leuk gedaan
gr linda

janieworkum zei

Een prachtige kaart Ghea
groetjes Janie

Margo zei

Zo te zien hebben jullie het gezellig gehad.groetjes Margo.

nans'creablog zei

Heel mooi gemaakt. Ziet er super uit.

Groetjes,
Nans

Wilma zei

Dat ziet er toch wel PRACHTIG uit Ghea. Dat is dus niet alleen GENIETEN van de vakantie, maar ook van de creaties.
Liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat heb je een leuke kaart als aandenken gemaakt, lijkt me heerlijk zo'n vakantie op het water..er is veel te zien op je kaart, heel mooi gedaan..Liefs van Ans

Cindy zei

Geweldig leuk! Friesland ben ik nog nooit op vakantie geweest, maar het lijkt me supermooi. Groetjes, Cindy

Rianne Timmers zei

leuk dat je een fijne vakantie had en varen met dit weer lijkt me heel leuk.je kaartje is heel mooi en zullen ze zeker waarderen.
liefs Rianne

Anita van Merode zei

Hoi Ghea,
Mooi gemaakt hoor, een leuk idee ook.
Groetjes Anita

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Ghea dit zal hij wel waarderen.Groetjes Joke

Jolanda zei

WOW wat heb je dat leuk gedaan en daar zullen ze vast blij mee zijn.

Liefs Jolanda

Henriëtte zei

Ziet er erg leuk uit Ghea.

Groetjes Henriëtte

Corrie zei

Wat een prachtige creatie Ghea
fijn dat je zo'n heerlijke vakantie heb gehad

Groetjes Corrie

Nicole zei

Ooohhh wat gaaf!!! Echt schitterend zeg. Zoveel mooie details. Kijk mijn ogen uit. Leuke foto's ook! Liefs, Nicole

Jeannette zei

hallo Ghea, allereerst van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, ik las het net op je blog en het is vandaag dus op het juiste moment. Leuk dat je volger bij me bent geworden, ik was in de veronderstelling dat ik jouw blog al volgde, niet dus, heb ik dus maar gauw gedaan, groetjes en een heel fijne dag, Jeannette

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat heb je dat leuk gedaan het ziet er dan ook schitterend uit leuk met die foto's.

Lieve groetjes Marrie

Wendy zei

Hoi Ghea, wat heb je dit prachtig gemaakt! Mooie herinnering aan een ongetwijfeld heerlijke tijd. Heerlijk zo met een bootje op het water, lekker genieten is dat.
Groetjes, Wendy

Lins zei

Hoi Ghea,

zo'n toffe creaties en meteen ook een leuke herinnering aan jullie vakantie!

Fijn dat je meedoet met de zomerchallenge van AnMaCreatief.

Zonnige groetjes,

Lins

Lotte zei

Erg leuk gemaakt zeg. Veel succes bij de challenge van Crealing!
Groetjes Lotte

Adriana zei

Wat een gaaf idee zo en die fotostrip erop is geweldig! Prachtige creatie!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana