maandag 19 augustus 2013

Vrolijk Kerstfeest en

Vandaag kom ik een tweede creatie plaatsen scrol even door
naar beneden om mijn bedankboekje te zien.
Deze keer is het een kaartje en deze doet mee bij:
http://challenges4everybody.blogspot.nl  Anything Goes





Het zijn deze keer uitdrukplaatjes geworden ik vind ze wel een 
vintage achtige uitstraling hebben...vindt  je niet. 




Dit is de rechterkant van het geheel. 




Zie hier het gehele kaartje ik vind hem wel een beetje nostalgie hebben zo.
Verders wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, ik hoop dat je 
leuke ideetjes bij me op doet. 


Wens iedereen een hele fijne avond toe.......Liefs Ghea

21 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat schitterend je kaart, ik vind hem prachtig en wat heb je een mooie layout.
Liefs van Anita

Jenneke van Maurik zei

jij MAAKT kunst ♥

liefs jenneke

Atelier Valerie © zei

Een kerstkaart in de zomer,
maar ze is mooi en dat is belangrijk!
Nog een fijne avond,
liefs Valerie ♥

Erica ♥ zei

leuk modelletjes, heb je weer mooi
gemaakt ☺

Gezellige week, liefss Erica ☼

Marguerite zei

Prachtige kaart.
Met het weer van vanmorgen zou je bijna denken dat het heel gauw kerst is. Vanmiddag was gelukkig de zomer weer terug.
Groetjes Marguerite

janieworkum zei

Wat een schitterende kerstkaart
groetjes Janie

Margo zei

Mooie nostalgische kaart.Leuk model heb je gemaakt.groetjes Margo.

Anita van Merode zei

Mooie kaart! Leuk model! Je ziet toch steeds meer kerst kaarten komen in blogland. Handig een voorraadje maken.
Groetjes Anita

Cindy zei

Gave kaart, prachtig model, ik vind hem super! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Een prachtig model kerstkaart Ghea, lekker dat je uitdruk plaatjes hebt gebruikt, scheelt veel knipwerk, het is een plaatje.
lieve groetjes,Corrie

Diana zei

Dat ziet er leuk uit. Mooi model kaartje.
Groetjes Diana

marion zei

schitterend kaartje, liefs, Marion

Christy Designs zei

Beautiful christmas card Ghea !!
Hugs,
Christy

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Ellen zei

Ik vind je kaart super leuk gemaakt Ghea...helemaal top!
Liefs Ellen

Joke zei

Schitterende kerstkaart in mooie kerstkleuren.Het model is ook heel erg mooi.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Eens schitterende kaart Ghea. Heel mooi model en superleuk papier.

Groetjes,
Nans

Linda zei

Heel mooi gedaan
gr linda

Brigitte zei

wat is dat leuk hoor de kaart ge woorden
groetjes brigitte

Jeannette zei

Erg mooie kerstkaart en leuk weer eens een ander model, even een vraagje, ik zie in mijn leeslijst een andere foto staan, kan het zijn dat je al een kaartje ingepland hebt staan, ik zie dat de laatste tijd wel meer, ook bij anderen, groetjes Jeannette

Misseke zei

Schitterende kerstkaart Ghea - mooi modelletje en mooi ingevuld.

Groetjes,
Misseke