maandag 12 augustus 2013

SWEET SIXTEEN

Vandaag is het Caroline dag zij heeft het magische getal
SWEET SIXTEEN bereikt.......Hartelijk Gefeliciteerd meis
Ik heb voor jouw een lichtjeskaart gemaakt, je kan er een
waxine lichtje op batterij in plaatsen.
Het is een stoere Tinkerbell ik hoop dat je het niet kinder-
achtig vindt......ik ben 55 en nog helemaal weg van haar.



Zo is de kaart helemaal languit 








Ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt met heel veel mooie kaartjes.


LIEVE GROETJES VAN GHEA  een Disney fan

24 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Prachtig!!!♥♥♥♥
De kleurtjes, de stijl ... het lichtje.
ik ben er helemaal verliefd op!
De jarige zal in de wolken zijn.
Geniet nog van deze dag.
Lieve groetjes, Valerie ♥

Wilma zei

Hallo Ghea,
Een hele MOOIE Tinkerbell-kaart voor Caroline en wat glitteren haar vleugels MOOI.
Liefs Wilma

Corrie zei

Hallo Ghea, dat je fan van Disney bent, dat wist ik wel, je maakt altijd héle mooie creaties daarmee, Tinkerbell is nu eenmaal een schatje, en dat heb je weer mooi gemaakt voor Caroline,je zal maar zoiets moois krijgen, wat zal dat mooi schitteren als er een waxine lichtje in brand.
Lieve groetjes,Corrie

Scraptastische hobby zei

Van harte gefeliciteerd met je dochters 16 de verjaardag!
Een heel leuk model kaartje heb je gemaakt en ze vind het vast niet kinderachtig, het is juist meisjes achtig! Mooi gedaan hoor Ghea.
Lieve groetjes van Gerie

Jenneke van Maurik zei

ben dr ook dol op ha ha...prachtig gemaakt hoor

liefs jenneke

Berlinde zei

Een schitterend kaartje Ghea, leuk ook dat je er een nep-kaarsje achter kan laten branden!
Lieve groetjes, Berlinde

Cindy zei

Wat een lief kaartje Ghea, enne, voor Disney ben je toch nooit te oud! Het blijft leuk en ik denk dat de ontvanger superblij is met haar kaart. Groetjes, Cindy

Linda zei

Ohhhhhhhh wat is ie schattig, helemaal leuk
gr linda

janieworkum zei

Wat gaaf Ghea, een toppertje, zo mooi
groetjes Janie

Joke de Wit zei

Hij is zo mooi gemaakt Ghea prachtige kleuren heb je gebruikt,hier zal ze vast heel blij mee zijn.Groetjes Joke

Jolanda zei

Supermooi lichtjeskaart en ik kan het weten, want ik heb er ook een in huis staan. Oud of jong je kaart is schitterend.

Liefs Jolanda

Erica ♥ zei

Ik blijf tinkerbel ook nog altijd erg
leuk vinden hoor en jij hebt er een
te gekke kaart mee gemaakt, leuke
vorm en kleuren ☺

Groetjesss Erica ☼

Jeannette zei

hoi Ghea, wat een leuke kaart voor een 16- jarige, ik vind hem zelfs nog leuk, echt een feestje zo'n kaartje, groetjes Jeannette

Marguerite zei

Ik vind haar helemaal te gek!
Oudste is nog 1,5 maand 16 en die is ook nog steeds gek op roze. Dus ik denk dat jou kaartje goed terecht komt. Meisjes blijven nu eenmaal meisjes en daar hoord roze bij.
Groetjes Marguerite

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Ghea, wat een beauty, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Prachtige kaart voor een Sweet Sixteen, leuke afdruk,mooi dat er een theelichtje in kan, super gemaakt..liefs van Ans

Corrie zei

Wauwwww wat een schitterend kaartje Ghea
Groetjes Corrie

Margo zei

Mooie kaart Ghea.Prachtig zo in de kleuren roze.groetjes Margo.

Rianne Timmers zei

Wat een leuk kaartje ik weet zeker dat ze het heel leuk vind .
Zo mooi. Liefs Rianne

nans'creablog zei

Wat een mooie kaart Ghea. Het modelletje, papier, afdrukje zijn prachtig.

Groetjes,
Nans

corryskaart zei

hoi ghea
een superdesuper kaart!!
erg leuk zoals je schrijft dat er een lichtje in past!
groetjes van corry

marcella zei

Hoi

Wat een super leuk kaart erg leuk dat model en dat je er zo,n lampje in kan doen .
kleurtjes zijn ook prachtig .
groetjes marcella

Joke zei

Wel wat laat maar wat een beauty van een kaart,zo mooi en prachtige kleuren.Ook je andere kaarten zijn super mooi.Heb even wat gemist ben op vakantie geweest.Groetjes Joke

Hanny zei

Geweldig zoals je dit gemaakt hebt, echt een schitterende creatie hoor.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl