maandag 26 augustus 2013

Never ending card....

Vandaag heb ik mijn kaart afgemaakt voor mijn kleindochter
Iefke.....op 1 september vieren wij dat zij op donderdag
oma dag 2 jaar wordt. Dan doen opa en oma ook nog een
kleinigheidje tenslotte is ze dan echt jarig tochhhhhh.
Iefke is dol op BUMBA vandaar deze kaart er zijn zoveel
leuke figuurtjes in de filmpjes te zien waar zij gek op is
en dat komt goed uit want ik heb heel veel vakjes te vullen,
kijk maar mee.......
Hij doet mee bij:http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html
Alles Mag





Klap de linkerkant naar links en de rechterkant naar rechts en voilla





Klap de bovenkant naar boven en de onderkant naar beneden en voilla





Nogmaals naar links en rechts klappen 





De stickertjes op de zijkanten zijn zomaar stickertjes
Nog 1x naar boven en naar beneden omklappen ....en ja hoor dan zijn 
we wer bij het begin terug.













Ik heb er heel erg van genoten om deze kaart te maken, ik hoop dat het 
een leuk idee voor jullie is, en wens iedereen veel knutsel plezier toe.
Leuk dat je langs kwam en bedankt voor jullie reactie op mijn vorige kaartje. 






19 opmerkingen:

Ellen zei

Ik vind het een superleuke kaart...ze zal er blij mee zijn!
Liefs Ellen

Cindy zei

Wat heb je dit leuk gedaan Ghea. Ik denk dat Yfke hier erg blij mee is! Alvast van harte gefeliciteerd. Groetjes, Cindy

Hanny zei

Wat een vrolijke en vooral leuke kaart, dat zal ze zeker heel leuk vinden.
alvast gefeliciteerd met je kleindochter en ik wens jullie een heerlijke dag toe.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Irene zei

Proficiat met de kleine meid en oooooh die komt ogen te kort bij deze schitterende Bumba-kaart!!

xx Irene

karin zei

Grappig gemaakt Ghea, die kleintjes zijn allemaal dol op Bumba.
groetjes,
Karin

Rianne Timmers zei

Wat een schitterend kaartje daar zal ze blij mee zijn geweest.echt geweldig.
Liefs Rianne

carla zei

Een leuke kaart voor je kleindochter Ghea.
Dit gaat ze vast fantastisch vinden met al die Bumba figuurtjes.
Heel mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Corrie zei

Wauw Ghea, wat heb je dit leuk gemaakt voor Iefke, ze wordt al een grote meid,ik hoop dat ze een héle leuke verjaardag heeft, Oma Ghea heeft een prachtige creatie gemaakt met Bumba.
De tweede komt er nu toch ook snel aan.
Ik moet nog 3 maandjes wachten, dan word ons kleine meisje geboren leuk hè.
Lieve groetjes,Corrie

Jeannette zei

echt een super schattig kaartje voor je kleindochter en ik denk dat ze dit niet meer uit handen geeft haha, groetjes Jeannette

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
groetjes Janie

Anita Meijer zei

alvast gefeliciteerd met Iefke Ghea, 2 jaar alweer, en wat een schitterend kaartje heb je voor haar gemaakt, die gaat ze zeker helemaal leuk vinden.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Dat heb je superleuk gemaakt Ghea. Een hele vrolijke en mooie kaart.

Groetjes,
Nans

Jolanda zei

WOW Ghea wat een kunstwerkje heb je voor Iefke gemaakt schitterend en ja je kan zien dat je er plezier aan beleefd heb. Daar zal ze best blij mee zijn.

Liefs Jolanda

Margo zei

Wat een schitterende kaart en wat een gaaf model is dit . Zal de kleine dame wel blij mee zijn.wens jullie een hele fijne dag toe.en een hieper de piep voor de jarige.groetjes margo.

Nicole zei

Wat een kunstwerk Ghea. Daarmee tover je vast een prachtige glimlach op het gezichtje van je kleindochter. Liefs, Nicole

Inger zei

Oooh this is so cute and adorable Ghea!!! :)

♥ Hugs, Inger

Anita van Merode zei

Dit is mooi gedaan, echt een kunstwerkje.
Groetjes Anita

jolanda zei

super leuke kaart

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl