dinsdag 13 augustus 2013

Merry Christmas


Goedemiddag lieve bloggers, allereerst even een bedankje voor
jullie trouwe reacties op mijn kaarten.
Ook wil ik jullie bedanken voor jullie lieve woorden en begrip.
Dan nu op de valreep een kerstkaartje deze doet mee bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl gebruik sketch digi of stempel




dit is de tekst die achter de digi verscholen zit......









De mal is van MD  LR0277  is het geen plaatje......


Fijne dag nog.....Liefs Ghea












23 opmerkingen:

Hanny zei

Wow, wat is dit ontzettend mooi zeg, echt schitterend gemaakt!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Oma Nel zei

Het is inderdaad een prachtige mal Ghea en wat een super leuk plaatje heb je toch weer gebruikt alles past zo mooi bij elkaar groetjes en veel liefs Nel

Jolanda zei

Ghea, wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de sketch van CCWS.. erg leuk zo ook met die tekst achter het plaatje... Bedankt voor je deelname bij CCWS...

janieworkum zei

een schitterende kerstkaart
groetjes Janie

Linda zei

Wat is ie leuk geworden
gr linda

Mar Knutsel zei

hallo Ghea,
Wat een prachtig kaartje,en wat een mooie kleur.
Groetjes Marian

marion zei

supergaaf, liefs, Marion

Margo zei

Het is echt een plaatje Ghea.Heel mooi en mooie kleuren.Heel leuk bedacht om de tekst er achter te verwerken.groetjes Margo.

Rianne Timmers zei

wat een prachtig kaartje en van mij mag jij kerstkaartjes maken hoor.
liefs Rianne

jolanda zei

schitterend kaartje

Wilma zei

Ghea.....wat is dit een BJOETIE en wat een verrassing om die tekst zo op te bergen ☺☺☺.
Liefs Wilma

Erica ♥ zei

Oh wat een geweldige kerst kaart in
deze blauwe kleuren, ik vind hem
echt super mooi ☺

Groetjesss Erica ☼

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Ghea, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Nelly zei

Mooie kaart.....
Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Nelly

hennie zei

Hoi Ghea, dank voor je blogbezoekjes bij mij, nu kom ik eerst eens bij jou kijken. Mijn complimenten voor je leuke werk.
Ik ben ook 33 jaar getrouwd, ik vind het zo'n mooi getal. Jij ook nog steeds verliefd?
Veel plezier met je hobby en alles wat je bezighoudt, lieve groetjes hennie.

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is just gorgeous, huggles Pops x x x

Corrie zei

Ohhh wat een schatje Ghea
Groetjes Corrie

Lia zei

Dit plaatje komt wel heel erg mooi uit bij de supergave mal!
Echt een prachtige kaart!
Lia xx

Hennie Kloppenburg zei

Wat een leuke mal is het toch en wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt! groetjes, Hennie

Jeannette zei

wat een prachtige Kerstkaart Ghea en de stempels aan de achterkant zijn ook zo leuk, groetjes Jeannette

Misseke zei

Geweldige mooie kerstkaart en een heel leuk idee de tekst zo te doen. De digi is een echt schatje prachtig gecombineerd met de mal.

Groetjes,
Misseke

De hobby droom zei

wat een prachtig kaartje.
wij zijn gelijk volger van je geworden.
kom je ook een keertje bij ons langs?gezellig!

lieve groetjes,de hobby droom.

Inger zei

Ooooh what an adorable card Ghea!!!!
Love it! :)

♥ Hugs, Inger