maandag 19 augustus 2013

BEDANKJE

Vandaag wil ik jullie een boekje laten zien als bedankje voor
mijn zwager en schoonzuster Ron en Joke.....dat zij voor de
2x hun Morris Minor beschikbaar stelde als trouwauto THANKS!!!!!!
Sabrina vroeg aan mij mam jij bent altijd zo creatief weet je
niet iets leuks om te geven als dank voor hun inzet.......
Natuurlijk weet ik dat maar je moet me wel de tijd geven, en
natuurlijk de foto s zodat ik kan uitzoeken. Geef jij ze maar een
mooie foto en een lekkere fles wijn dan komt het helemaal goed.
Kijk maar mee:  ze houden niet van teveel poespas dus ik heb het
vrij rustig gehouden.


Dit is hun prachtige Morris Minor Joke heeft voorop een mooie strik gemaakt
en achterop zelfs vier.....



Mijn grote meisje en mij kleine meisje Sabrina en Iefke en 
mijn geweldige schoonzoon Michael......




In deze stand laat je het boekje open staan.....




Picknick in de muziektent van Velserbeek......





Michael en ome Ron




Iefke mocht haar handtekening zetten.....
En het schitterende trouwboeket gemaakt door een lieve vriendin



Sabrina haar paard Ravic moest natuurlijk ook op de trouwfoto s,
en Iefke die vindt het helemaal geweldig.....





Links Ghea in het midden onze dochter Sabrina en rechts Ad,
Achter mij mijn jongste zoon Ronald vader van Iefke,
en achter Sabrina mijn oudste zoon Barry......





Een leuke foto in de trouwauto.....




En als laatste de weg rijdende Morris Minor.......



Zo kan je het boekje op de kast zetten, een leuke herinnering.


Ps.
Ik heb malletje die ik graag ruilen wil..... en daarnaast staan welke ik graag
zou willen hebben. Ik heb ook nieuwere erbij gezet want soms als je een
malletje koopt kan hij wel een vies tegen vallen vandaar.....







22 opmerkingen:

Irene zei

Mooier kun je een bedankje toch niet maken Ghea en wow die auto.....wie wil daar nu niet in trouwen????!!!

xx Irene

corryskaart zei

hoi ghea
nou petje-af hoor voor je geweldig mooie fotoboek ziet er rustig en zeer speciaal uit en weet zeker dat de ontvangers er blij mee zullen zijn!!
groetjes...corry

Jeannette zei

Geweldig mooi gedaan Ghea, dit is toch een MDF boekje? ik heb er gisteren toevallig nog naar gekeken omdat het me zo mooi leek, ook toevallig dat jij het nu op je blog hebt gezet, ik vind het supermooi.
groetjes Jeannette

Saskia Kreasas zei

Heel mooi gedaan. Veel werk, maar een lust voor het oog.
Groetjes Saskia

janieworkum zei

Wat een schitterend boekje, met prachtige foto's
groetjes Janie

Jenneke van Maurik zei

wat een ontzettend mooi boekje ♥ en wat een mooie auto
liefs jenneke

Oma Nel zei

wat een leuk en origineel kado wat zullen ze dit waarderen je hebt het prachtig gedaan groetjes Nel

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat is dit mooi zeg, superleuk om zo de mensen te bedanken voor het gebruik maken van hun auto als trouwauto..ziet er superleuk uit..liefs van Ans

Wendy zei

Wow, wow en nog eens wow! Dit zal ongetwijfeld enorm worden gewaardeerd door de ontvangers Ghea. Wat heb je dat prachtig gedaan, mijn complimenten. Een hele leuke herinnering en wat een gave auto trouwens. Ik zou er bijna voor willen trouwen haha! ;)
Lieve groetjes, Wendy

Joke zei

Ghea wat een foto boek heb je gemaakt zo schitterend om hier steeds in te kijken echt super mooi.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Wat een prachtig album heb jij
gemaakt, het ziet er echt super uit ☺

Gezellige week, liefss Erica ☼

Lia zei

Wat een supergaaf album hem je gemaakt, heel apart zo,
groetjes Lia

karin zei

Ghea,
wat een superleuk idee om zo'n boekje te maken ! Echt tof !
groetjes
Karin

Scraptastische hobby zei

Hoi Ghea,
Wat heb je een prachtig herrinnerings album gemaakt zeg! Ik kijk mijn ogen uit, wat een werk heb je hier aan gehad, het is dan ook beeldschoon en die trouw auto is schitterend! Wat een mooi bedank geschenk voor de ontvanger en die zal er zeker heel blij mee zijn.
Lieve groetjes van Gerie

Marguerite zei

Prachtig.
Een super mooi kado om iemand te bedanken.
En ohhhhhh wat een prachtige auto.
Groetjes Marguerite

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Ghea, wat heb je dit prachtig gedaan, helemaal top.
Liefs van Anita

Margo zei

Hoi Ghea,
Prachtige bedank album heb je gemaakt.Heel mooi gedaan.En wat een schitterende auto hadden ze.groetjes Margo.

Wilma zei

Werkelijk een SCHITTEREND bedankje Ghea.....het is zelfs meer dan SCHITTEREND.
Liefs Wilma

Corrie zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Ghea, wat een prachtig bedank boekje, ook zo leuk om al de trouwfoto's weer eens te zien.
Je bent een rijk mens met zo'n heerlijke familie.
Lieve groetjes,Corrie

Deborah zei

Wauw, wat een prachtig album!!! Super herinnering waar je zeker heel trots op mag zijn!
Liefs, Deborah

Brigitte zei

wat is mooi hoor zo mooi
groetjes brigitte

Marian zei

Wat mooi je boekje, en wat een prachtig foto's
Daar zullen ze wel heel blij mee zijn
Groetjes