dinsdag 30 juli 2013

Uitslag CANDY

Hallo maatjes voor jullie is het een fijne dag want ik maak
de uitslag bekend van mijn candy........nummer 4 Crejabeja
wil je me even een mailtje sturen met je adres dan stuur ik
het zo snel mogelijk op......en alle andere dames bedankt
voor het meedoen.
Voor mij weer een moeilijke dag, want vandaag had mijn
vader jarig geweest vanmorgen even op de koffie geweest bij
mijn moeder ze leek er nog al rustig onder....blijkbaar heb ik
er meer last van als zij. Maar schijn kan bedriegen we zijn in ieder
geval weer een stap dichterbij de asverstrooing en dan kunnen we
het gaan verwerken.
Wens jullie allemaal een zonnige

dagtoe 


LIEFS GHEA

7 opmerkingen:

Angélique zei

Heel veel sterkte Gea.

Marian zei

Sterkte
groetjes

Hanny zei

Gefeliciteerd Crejabea en Gea, heel veel sterkte en ja, schijn kan bedriegen, ze houdt zich misschien "groot" voor jou....

liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Jolanda zei

Sterkte meis ik weet hoe je je voelt

Liefs Jolanda

Crejabeja zei

Ik lees net dat ik de candy heb gewonnen... Zal mijn adres sturen.

Wens je sterkte en kracht toe met het verwerken van je verlies!!!

Rianne Timmers zei

Moeders kunnen dat heel goed verwerken voor hun dochters ,ga maar eens onverwachts bij haar langs vooral sávonds of Zondags .
Ik wens je veel sterkte met de asverstrooing .
liefs Rianne

Crejabeja zei

Hallo Ghea ,

Ik heb de schitterende mal ontvangen , zal eens als ik tijd heb ermee aan de slag gaan, ben benieuwd!!!