maandag 1 juli 2013

sweet Wishes.....

Welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie inspiratie
op mijn blog kunnen opdoen......net zoals ik dat bij jullie kom doen.
Verder iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie leuke reakties
op mijn vorige kaart.
En speciaal voor Corrie een zelf gekleurde afdruk, inplaats van
een uitdrukvel maar ik blijf ze zo nu en dan toch gebruiken.
Tenslotte is een vintage kaartje ook een kopie van een plaatje.....
dus komt dat op het zelfde neer toch!!!!!!!
Je moet er iets moois van maken, ik doe mee bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl gebruik
gebruik digi of stempel en sketch



Het stempeltje is van Penny Black Angel of Hearts 
ingekleurd met de copics
papier is van Joy crafts Winter paper bloc 15 x 15 cm 
beads komt bij http://hiphaakwerk.blogspot.nl/ webwinkel
en plakparels van de Boekenvoordeel 





En nog even een grote foto.....





Wens jullie allemaal een hele fijne week toe......


27 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk en lief, mooi kaartje
grtjs, martina
x

Joke zei

Schitterend kaartje en het meisje zo lief.Groetjes Joke

Patricia Wanten zei

Leuke kaart, Ghea en inkleuren is al een kunst en bezigheid op zich maar het maakt niet uit wat je op je kaartjes gebruikt. Hetgene wat je er verder van maakt is het belangrijkste.
Dit plaatje is mooi ingekleurd en het paper is prachtig.
Groetjes

Patricia

Yvonne van Bruggen zei

Wat een schattig kaartje Ghea! Heel leuk gedaan!!
Groetjes, Yvonne

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart Ghea.

Jij ook een hele fijne week,

Groetjes Henriëtte

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart,
groetjes Janie

jolanda zei

prachtig kaartje

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, echt een schatje!
liefs Rachel

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Iedereen is vrij om de afbeelding te gebruiken, die ze zelf het leukste vindt..ik gebruik nooit stempels..Je kerstkaart is een plaatje met hele mooie kleurtjes..liefs van Ans

Corrie zei

Hallo Ghea, je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt, wat een leuke kleuren combinatie zo met al het blauw,de kleuren spatten van het beeldscherm, zo prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Margo zei

Hoi Ghea,
Lief kerstkaartje heb je weer gemaakt.Mooie kleuren en je afdrukje prachtig ingekleurd.Jullie ook een fijne week gewenst.groetjes Margo.

Hanny zei

Wat een prachtige kerstkaart, mooie kleurtjes en een ontzetting lief afdrukje.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Irene zei

Een leuk en lief kaartje Ghea, mooi dat zachte blauw!!!

xx Irene

marcella zei

Hoi
Leuk hoor je ingekleurde plaatje .
Het is een mooie kaart geworden .
Groetjes Marcella

Deborah zei

oh, wat een schatje! Hele mooie kleurtjes heb je ook gebruikt!
Liefs, Deborah

Berlinde zei

Heel mooi kaartje Ghea!
Lieve groetjes, Berlinde

nicolet zei

Prachtig kaartje Ghea!
Leuk dat je deze week weer meedoet met de challenge van CCWS.
Hugs Nicolet

Corrie zei

wat een mooie kaart Ghea
het blijft een schatje dit stempeltje

Liefs Corrie

Jenneke van Maurik zei

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!! dit is natuurlijk weer enorm mooi ♥

liefs jenneke

Richtsje zei

Een lieverd Ghea! Het is prachtig gemaakt, hele mooie kleur, dit zacht blauw! Je afdrukje is zo lief...helemaal top!

Groetjes Richtje

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Anke zei

Wat een mooi kaartje Ghea
liefs Anke

Jolanda zei

Schitterend kaartje heb je weer weten maken Ghee en leuk kleurtje. Weer wat anders dan de traditionele kleuren.

Liefs Jolanda

Nicole zei

Wat een gezellige en vrolijke winterse kaart!! Prachtig hoor. Liefs, Nicole

creativchen zei

Hoi Ghea,heel mooie gemaakt en een mooi blauw! Ik zou het echt tof finden dat je me op mijn blogje en mijn winkeltje bezoekt. Ik heb eerst nieuw geopend en geef 15% Rabatt an alle nieuwe bezoekers!! Ik hoop dat je er ook bij bent! Vele lieve groetjes van Marina

Carola zei

Schitterende kaart, en wat is dit mooi achtergrondpapier.
Groetjes Carola
(PS. ben jij gvanderplas die ook mijn blog volgt?)

Liesbeth zei

Hoi Ghea.
Ik denk dat je 'n kleine leuke boodschap hebt gemist op mijn blog:
Kom maar even kijken als je wilt.
groetjes Liesbeth
kaartjesvanliesbeth.blogpspot.com