zaterdag 27 juli 2013

Christmas in July

Ik heet mijn nieuwe volgers hartelijk welkom, ik ben er even tussen
uit geweest het kon zo niet langer. Even een beetje afstand scheppen
tussen mijn moeder en mij.....maar ik ben er natuurlijk wel voor haar.
We hebben zelf ook nog het een en ander te verwerken met wat we de
laatste 4 jaar hebben meegemaakt. Je stopt alles maar weg maar
het gaat er toch een keer uitkomen en altijd op een ongelegen tijdstip.
Maar nu gaan we er weer tegen aan......ik wil jullie mijn kaartje laten
zien die ik heb gemaakt voor:
http://the-stamping-cottage.blogspot.nl sketch + stempel of digi
leuke prijs bij minimaal 15 deelnemers tot 31juli
http://dianagobert.blogspot.nl bij Just a note
Christmas in July gebruik geen Kerstpapier









Maak geen gebruik van Kerstpapier...... 



Ik vind hem heel erg leuk geworden,
Ik ga langzaam aan de draad weer een beetje oppakken, ik kom vanzelf weer
bij jullie langs maar eerst krijg ik woensdag donderdag vrijdag en zaterdag
onze oogappel te logeren. We gaan dan woensdag kijken bij tante Sabrina
en haar paard Ravic, zij moet haar 1e plaats verdedigen van vorig jaar. 
Wens jullie een heel goed weekend. en zorg goed voor jezelf.



Liefs Ghea

18 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

blij dat je terug bent, neem je tijd om alles een plekje te geven, wij wachten wel op je
een mooie leuke kaart heb jehier
grtjs,martina
x

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook beeldige kerstkaart ook al is het zonder kerstpapier
groetjes Janie

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Ghea,leuk dat je mij gaat volgen.Groetjes Joke

Irene zei

Het is zeker een super leuke kerstkaart Ghea!

xx Irene

Dora zei

prachtige kaart en wat een leuke afdrukje. de 'stempel vierkantjes' zijn ook erg leuk!

Anita van Merode zei

Hele mooie kaart, mooie kleuren ook! Groetjes Anita

nans'creablog zei

Het is een prachtige kaart Ghea, heel mooi.

Groetjes,
Nans

Ellen zei

Prachtig kaartje Ghea. Ik weet niet wat er allemaal speelt bij jou maar ik wens je sterkte.
Liefs, Ellen

Nicole zei

Goed te lezen dat het weer beter met je gaat! Je kaart is een dotje Ghea!! Heel veel plezier met je oogappeltje. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Jeetje Ghea, neem vooral de tijd en gun jezelf wat rust hoor meis, gelukkig heb je wat leuks in het vooruitzicht dat maakt weer veel goed denk ik, ga er maar lekker van genieten van die oogappel. Je kaartje is een toppertje, supermooi vind ik hem.
Liefs van Anita

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Ghea - heel mooi stempeltje en prachtig gekleurd - supermooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes,
Misseke

Linda zei

Wat een schattige kaart
gr linda

Wilma zei

Soms gaan dingen anders dan je had gehoopt.....sterkte Ghea.
Je kaartje zonder kerstpapier is een heel LIEF kaartje geworden.
Liefs Wilma

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Liefs, Marianne

Henriëtte zei

Fijn dat je weer terug bent van weggeweest hoor. Lekker rustig aan blijven doen en vooral goed aan jezelf denken!
Je kaart is heel erg leuk geworden met die kleuren en dat papier.

Groetjes en een fijn weekend verder.
Henriëtte

Hanny zei

Wat een ontzettende leuke Kerstkaart heb je gemaakt, het is een plaatje.
Soms moet je even voor jezelf kiezen hoor, hoe moeilijk dat ook is, als je alles maar weg stopt komt het er toch een keer uit en kom je jezelf tegen. Neem er de tijd voor, sterkte.
liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Fijn om je terug te zien Ghea,
je hebt soms wat tijd voor jezelf nodig..Je kerstkaartje is zó schattig, leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note, liefs van Ans

Marga zei

Wat een mooie kaart Ghea en super dat je meedoet met de challenge van The Stamping Cottage.

Groetjes Marga