zondag 7 juli 2013

Bedankje voor N......

Vandaag even iets anders ik heb voor Nelleke speciaal
dit doosje gemaakt......zij is een schat van een vrouw en
helpt mij om alles te verwerken THANKS!!!!!! Nelleke.
Dit doosje doet mee bij:
http://crealing.blogspot.nl Alles behalve vierkant





Het dubbelzijdig papier heb ik bij de action gekocht ik dacht 2,59 
ze hebben meerdere blokken echt schitterend om te zien......hebbe hebbe hebbe 
Aan de binnenkant boven zitten theezakjes, afgewerkt met kant en distress inkt 



En onderin heb ik chocolade reepjes gedaan....ook leuk om een kleine attentie mee 
te nemen naar het ziekenhuis dan plak of stempel je aan de voorkant beterschap
Hieronder even twee grotere foto s










Wens iedereen een hele fijne zondag en geniet van de zon....maar pas op hij kan 
ooooo zo gevaarlijk zijn, maar dat merk je als het te laat is.
Ik wil jullie nog even mijn prachtige bos pioenrozen laten zien, die mijn man 
spontaan voor mijn meebracht.......S C H I T T E R E N D.......













Dank je wel schat...ik zou je voor geen goud willen missen........


12 opmerkingen:

Hanny zei

Wat heb je dit mooi gemaakt, daar is Nelleke vast heel erg blij mee.
Wat een prachtige bos pioenrozen heb je gekregen. Als ze er zijn MOET ik ze ook hebben, het zijn mijn favoriete bloemen en aangezien ze er maar zo even zijn is het extra genieten dan.
fijne zondag,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

jolanda zei

wow wat heb je een super mooi bedankje gemaakt

Marian zei

Mooi lief doosje.
En wat een mooie pioenrozen
Geniet ervan
Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Prachtig, zijn je pioenrozen, ik ben er ook dol op..Wat een leuk doosje heb je gemaakt, lekkere combi van thee en chocolade..mmmm..Liefs van Ans

janieworkum zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt.
groetjes Janie

Rianne Timmers zei

Wat lief van je man het zijn de kleine dingen die het doen en ik denk dat je het wel kunt gebruiken.
Je doosje is heel mooi en Nelleke zal er blij mee zijn geweest.
Liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt voor Nelleke Ghea, super en wat een prachtige pioenrozen heb je van je man gehad, ze zijn prachtig.
Liefs van Anita

Anneke zei

wat heb je dit mooi gemaakt en het ziet er heel gezellig uit.
groetjes van An

Corrie zei

wat een schitterend doosje Ghea!!

wat en prachtige bos Pion rozen het zijn en blijven mijn favoriete zomer bloemen.

Liefs Corrie

marcella zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt .erg mooi versierd .
En prachtige bloemen van je man .
lief hoor .
Groetjes Marcella

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

Gerrina zei

Wat een mooi doosje en een prachtige bos! Groetjes, Gerrina