vrijdag 21 juni 2013

Verjaardaagskaartjes

Hallo blogvriendinnen zijn jullie allemaal druk bezig
met freubelen, of zijn jullie nog druk met het huishouden
of boodschappen doen voor het weekend.
Ik ben ook nog niet helemaal klaar maar dacht ik ga toch
even deze 3 kaartjes plaatsen voor mijn hobbymaatjes op HJ
Gewoon 3 eenvoudige kaartjes hoor?......hier zijn ze dan














3 verschillende kaartjes 1 voor Hankie en een voor Martha en 1 voor Nora....
Dames van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, en maak er een mooie dag 
van met al je geliefden om je heen.


Liefs Ghea

22 opmerkingen:

marion zei

Prachtige kaartjes, liefs, Marion

marcella zei

Hoi hoi
3 super leuke kaartjes heb je weer gemaakt .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Corrie zei

Mooi hoor Ghea, je het er weer prachtige kaarten van gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Margo zei

Mooie vrolijke kleurtjes heb je voor de kaartjes gebruikt.Jullie ook een fijn weekend.groetjes Margo.

Joke zei

Schitterende kaarten Ghea en alle drie weer André's.Fijn weekend en groetjes Joke

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaartjes, super mooi allemaal
groetjes Janie

nans'creablog zei

Het zijn 3 superleuke kaarten.

Groetjes,
Nans

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Ghea.

Liefs Riet.xx

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Ook deze kaarten blijven superleuk, mooi gemaakt..Liefs van Ans

Dora zei

prachtige kaarten heb je gemaakt.

Henriëtte zei

Mooie kaarten Ghea

groetjes Henriëtte

Plony zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt hoor meis.....we hebben het er maar druk mee en ergens tussendoor doen we ook nog het huishouden, hahaha. Die oma's van tegenwoordig......
Fijn weekend en liefs van Plony.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Je hebt weer drie prachtige kaarten gemaakt. Heel mooi.
Groetjes Saskia

Richtsje zei

Geweldige mooie kaarten Ghea! Leuke zomerse tinten en ik moet zeggen dat ik de middelste wel heel bijzonder mooi vind! Prachtig gedaan!

Groetjes en een fijn weekend!
Richtje

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Ghea, ik vind ze supermooi.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Mooie kaartjes hoor.
Gr Anita

corryskaart zei

jij kan wel schrijven eenvoudige kaarten maar ik vind ze supermooi en fleurig!
gr corry

Henriette zei

Lieve Ghea, het zijn prachtige kaartjes en ja jammer ik ben nog lang niet jarig, liefs Henriette xxx

Jolanda zei

Schitterende kaartje Ghee en die met dat meisje vind ik wel heel erg mooi.

Fijn weekend en liefs Jolanda

jolanda zei

mooie kaartjes

Elizabeth zei

Beautiful cards, Ghea, thanks for sharing! Hugs, Elizabeth xx

Sabine zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt. Liefs sabine