maandag 10 juni 2013

To Santa Claus & Rudolph North Pole

Hallo lieve maatjes
Eerst wil ik jullie bedanken voor alle reacties die jullie trouw
achter laten hier op mijn blog.
Ik vind dit zo super en lees ze met heel veel plezier.
Als tweede heet ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom.
Dan nu waar het om gaat het plaatsen van een kaartje.......
eindelijk weer eens een kerstkaart.
Deze kaart gaat meedoen bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl
gebruik digi of stempel en sketch








Ik wens iedereen een hele fijne avond, ik ga lekker naar mijn vriendin
Yvonne toe om samen te knutselen en bij te kletsen.
Liefs Ghea

25 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een prachtige kerstkaart.
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een superleuke kerstkaart heb je gemaakt, prachtig ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

Hanny zei

Hallo Ghea

Wat een ontzettende leuke kaart heb je gemaakt, prachtige digi en mooi ingekleurd, het ziet er prachtig uit.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Oh wauw Ghea wat is je kaart super, ik vind hem helemaal het einde, top.
Liefs van Anita

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kerstkaart. Ziet er leuk uit met D muisjes.
Groetjes Saskia

Erica ♥ zei

Dat vind ik nou echt eens een leuke
kerstkaart, zo vrolijk en mooie
kleuren, ja helemaal geweldig ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Plony zei

Wat een snoezig kerstkaartje Ghea.....gaaf gedaan. Veel knutselplezier met je vriendin meis......gezellig!
Lieve groetjes, Plony.

Irene zei

Een super leuke Henry-kerstkaart Ghea!!

xx Irene

martina's kaartjes zei

wat een leuke, gezellige kaart ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Marguerite zei

Wat een super leuke kerstkaart.
Volgens mij waren de temperaturen met kerst hoger dan nu. Wat had ik het koud vanavond bij de zeillessen van jongste dochter. Brrrr...
Groetjes Marguerite

Corrie zei

Hallo Ghea, heerlijke kerstkaart om te zien, wat heb je mooi gekleurd meis, alles op dit kaartje maakt mij ook weer een beetje blij, ik vind het dan ook een prachtige kaart.
Lieve groetjes,Corrie

Anita van Merode zei

Hallo Ghea,
Mooie kerstkaart. Mooie warme kleuren.
Altijd makkelijk een voorraadje, toch. Geen stress tegen kerst tijd!
Groetjes Anita

Richtsje zei

Mooie kerstkaart Ghea! Lekker vrolijke uitstraling! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Nicole zei

WAUW, Schitterend Ghea! Liefs, Nicole

Corrie zei

wowww wat een super leuk kaartje Ghea
groetjes Corrie

Oma Nel zei

echt weer een prachtkaart en wat mooi gekleurd ik ben nog steeds aan het oefenen hoor ben zo blij met mijn markers groetjes Nel

Jolanda zei

Ghea, prachtige kaart heb je gemaakt.. erg mooi gekleurd ook. Heel erg bedankt voor deelname bij CCWS

Inger zei

Ooooh what an adorable Christmas card!!!
So sweet and lovely!

♥ Hugs, Inger

Margo zei

Hoi Ghea,wat een leuuuuuke kerstkaart.echt toppie.groetjes Margo.

Liselot zei

Prachtige kaart Ghea, terecht in de Top 3 bij CCWS!
Groetjes, Liselot

Deborah zei

Wat een pracht van een kerstkaart!!! Hele mooie stempel ook!
Liefs, Deborah

jolanda zei

prachtig kaartje

Pop's Cards zei

Hi sweetie...

This is just gorgeous...

Loving the colours...

Huggles Pops x x x