dinsdag 25 juni 2013

Prettige Feestdagen

Goedemorgen....vandaag heet ik al mijn nieuwe volgers welkom
k hoop dat jullie veel inspiratie op kunnen doen, en omgekeerd 
natuurlijk......en dat we van elkaars kaarten kunnen genieten.
Vandaag is het weer eens tijd voor een kerstkaartje, ik doe op het
ogenblik weinig mee aan wedstrijdjes alleen als het in mijn straatje
is of mijn kaart aan de regels voldoet!!!!!!! hahaha
te koop bij Hobbyhous uitdrukvellen dus deze keer geen digi van mezelf
maar kant en klaar......lekker makkelijk kijk maar.


Christmas Elves
Mo Maning  


Hij doet mee bij Yvonne s 52 weeks of Christmas
http://bruggetje.blogspot.nl 







Fijne dag....................Groetjes Ghea

20 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Wow, deze is knap. Het plaatje is prachtig. Ik wou net om een cursus inkleuren vragen maar dat was voor ik de uitleg las. Leuk dat die dingen bestaan. Zonder al teveel details is dit een schitterende kaart.
Groetjes

Patricia

Diana zei

Heel erg mooi Ghea.
Groetjes Diana

ann van dijk zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!
Liefs Anneke

Anneke zei

je hebt een mooi en gezellig kerstkaartje gemaakt en in de echte kerstkleuren.
heel mooi gedaan.
gr van An en leuk dat je ook volger bent van mijn andere blog

jolanda zei

prachtig kaartje

Corrie zei

Ik vind je kaart prachtig Ghea, ik hoop dat je toch wel blijft kleuren hoor, want dat kan je zo mooi, maar wat je zegt, dit is ook weleens makkelijk.
Lieve groetjes,Corrie

janieworkum zei

Wat een beeldschone kerstkaart
groetjes Janie

Henriëtte zei

Wat een schattige kerstkaart.

Groetjes Henriëtte

Jolanda zei

Schitterend kaartje Ghee en wat zijn ze leuk he die plaatjes en soms ook lekker makkelijk.

Liefs Jolanda

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ik vind je kaart er weer heel mooi uitzien. Leuk gedaan, mooi papier.
Groetjes Saskia

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Margo zei

Mooie kerstkaart.Wist niet dat er zulke mooie plaatjes te koop waren.groetjes Margo.

Dora zei

een mooie kerstkaart.

marcella zei

Hoi hoi
Ziet er weer leuk uit je kerstkaartje .
Leuk en lekker makkelijk zijn die plaatjes hè ?
Groetjes Marcella

Irene zei

Enige kerstkaart Ghea, die Mo-digi is ook zo leuk!!!

xx Irene

Tineke Bolleboom zei

Prachtig zien ze eruit zeg!

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Schattig kerstkaartje is dit, leuk zijn die plaatjes van HobbyHouse, ziet er net zelfgekleurd uit..Liefs van Ans

Oma Nel zei

schattig kaartje Ghea ik ben ook weer bezig geweest we hebben er toch genoeg nodig veel liefs Nel

Richtsje zei

Schitterende kaart Ghea! Ja, ook de kerstkaarten moeten weer gemaakt worden...knap hoor, ik begin altijd veel te laat! Heerlijk hé, die kant en klare plaatjes...

Groetjes, Richtje

Crea S zei

Wat een prachtig kaartje en leuke kleurtjes!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/