maandag 29 juli 2013

Candy.....

Vandaag heb ik weer een candy om weg te geven, ik heb mezelf
gezegt geeft de spullen die je niet meer gebruikt weg als candy.
Dus zo gezegt zo gedaan.......2x gebruikt tja eigenlijk belachelijk
voor woorden maar het is echt zo.




Multimal GeBe Design WL8017  je kan er mee embossen prikken 
Als je het wat vindt laat een reactie achter,
Wordt volger van mijn blog als je dat wilt, het hoeft niet.
Ik trek op 30 juli de gelukkige.
Voor mijn andere creaties even door scrollen alsteblieft......




Fijne knutseldag 
Groetjes van Ghea

13 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een gave Candy, ik wil heel graag mee doen.
groetjes Janie

Corrie zei

Hallo Ghea, wat een prachtige mallen, zo te zien kan je er ook mee borduren, dus je begrijpt wel dat ik een gokje waag.
Lieve groetjes,Corrie

Mar Knutsel zei

Hallo Ghea,ik wil graag mee doen met je candy.
Groetjes en veel knutselplezier
Marian

Crejabeja zei

Die is mooi, en zou ik wel kunnen gebruiken hoor, en dus waag ik een gokje en wens een ieder succes!!!

Anreda zei

Wat een gave candy zeg ! Ik waag héél graag een kansje, dus ben maar vast begonnen met het duimen draaien *lol*
Groetjes, Anreda

Anneke zei

hoi Ghea
je had een reactie gegeven op mijn blog voor de bloghop, maar je bent geen volger geworden, dus ik weet niet of je dit wilt, maar dan kan je niet mee dingen naar de prijs..
gr van An

Ellen zei

Hoi Ghea, supergave candy geef jij weg....ik ben in voor nieuwe dingen dus wil graag een gokje wagen.
Liefs, Ellen

Tineke Bolleboom zei

mooi de mallen, maar ik doe niet mee want ik doe er niets mee, ja ook weer weggeven!
Liefs Tineke

Joke de Wit zei

Hallo Ghea,ik doe heel graag mee met de candy.Groetjes Joke

Marian zei

Waag een kansje dus doe graag mee

Groetjes

ja-Renii zei

I would love to take part in the draw. The prize is amazing!
Greetings. Renii

Carola zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Carola zei

Hoi Ghea, Je mooie kaart lag gistermiddag in de brievenbus.
Jij hebt ook een leuke candy, daar waag ik een gokje mee.
Leuk idee om op die manier een candy te doen, ik heb ook nog malletjes waar ik niets mee doe, misschien doe ik het ook op die manier.
Groetjes Carola