zondag 26 mei 2013

Uitslag trouwcandy.....

Hallo lieve blogvriendinnen.
Vandaag heb ik voor jullie de uitslag van de trouwcandy.
Het is me wel tegen gevallen dat er maar zo weinig maatjes
hebben meegedaan, terwijl er meer hadden toe gezegt.....jammer
Ik typ er vandaag woensdag 29 mei nog even een stukje bij omdat
ik een flapuit ben ik tik wat ik denk en voel....en dat is het altijd goed.
Zoals meerdere maatjes al tikte je kent de reden niet waarom ze het
niet hebben gedaan, en tja nu lees ik als bij 4 maatjes dat ze z n beetje
het zelfde achter de rug hebben als ik nu. Dus ik wil heel graag mijn 
excuus aanbieden ik moet voortaan eerst nadenken voordat ik mijn gevoel
laat spreken, maar dat is nu eenmaal wie ik ben. Ik durf daar ook vooruit
te komen. En Patricia jammer dat je kaart is zoek geraakt zonde van al dat
moois dat weet ik zeker. Dan komen hieronder de 15 maatjes die mee
hebben gedaan in willekeurige volgorde:



http://henriettecreations.blogspot.nl


http://rianne-rizanti.blogspot.com


http://cindyvandervelde.blogspot.nl




http://muuske.blogspot.nl


http://anitameijersscrapkaarten.blogspot.com


http://paperandfabrics.blogspot.nl


http://crejabeja.blogspot.nl


http://heidebloempjuh.blogspot.nl


http://ines-hip-en-zo.blogspot.nl


http://janieskaartenwereld.blogspot.nl


http://chvandervelde.blogspot.com


http://creatiesmarian.blogspot.nl


http://yvonnesyummies.blogspot.com


http://jolanda78.blogspot.nl


De top 3 door Michael en Sabrina gekozen is......
3e plaats yvonneyummies  van Yvonne 
2e plaats ines/hip-en-zo.blogspot van Ine 
1e plaats muuske  van Margo van harte gefeliciteerd meis.



En dit is je prijs we gaan straks prachtige rozen zien bij Margo let maar op.
Ik hoop dat je er blij mee bent, het komt zo snel mogelijk naar je toe.
Graag wil ik iedereen bedanken voor jullie felicitaties....en medeleven tja het
leven gaat nu eenmaal door. Maar ik heb ook leuk nieuws ons tweede kleinkind
wordt een jongetje, dan hebben we er van allebei eentje LEUK toch.

Fijne zondag, liefs Ghea

16 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Niet leuk inderdaad Ghea dat als mensen zeggen ik stuur een kaart en ze doen het niet, maar je weet natuurlijk nooit wat de reden daarvoor is, ze kunnen het vergeten en zo. Maar gelukkig wel 15 schitterende kaarten zie ik hier, echt prachtig. Gaat het een beetje met je? Denk er nog steeds aan toen ik dat verleden week las. Weet dat ik aan je denk. Margo gefeliciteerd dat ze jouw kaart de mooiste vonden, geniet van je mooie prijs. En Ghea hou je taai hé.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Hoi Ghea, vorige week las ik bij Anita op haar blog dat ze bericht had gehad van u dat haar kaart was aangekomen. Toen melde ik al bij haar dat er met de mijne vast iets mis was gelopen want ik had nog niks gehoord en heb mijn kaart al een week of 3 geleden verstuurd. Nu na al hetgene jullie achter de rug hebben is een kaartje minder wel het minst van jullie zorgen. Ik vind het wel jammer want ik had net dezelfde stempel gekocht bij Mo Manning als Anita gebruikt heeft. Ik vertel je dit alleen maar om je te laten weten dat ik jullie niet in de steek heb gelaten en zal van de week de kaart op mijn blog zetten. Verder hoop ik dat het een beetje gaat met jullie. Nog veel sterkte en de candy ziet er prachtig uit.

Lieve groeten

Patricia

Marguerite zei

Ik was/ben zo'n hobbymaatje die geen kaartje heeft gemaakt. Ik ben zo druk met mijn quiltwerk dat ik dit jaar niet eens een kaartje voor mijn dochter heb gemaakt. Schaam me diep. Als ik mijn kleine werkjes heb doorgepit ga ik gauw weer eens kleuren. Voordat ik niet meer weet hoe het moet.
Wat fijn dat je na het treurige nieuws nu ook weer iets positiefs hebt om naar toe te leven.
Groetjes Marguerite

Dora zei

hoi Ghea,
jammer dat het zo is tegengevallen voor het binnenkomen van kaarten....toch nog 15 ontvangen. vind ik nog best veel....gefeliciteerd met het nieuws dat er een kleinkind op komst is.
en nog gecondoleerd....sorry dat ik je berichtje daarover niet goed heb gelezen. dat je vader toch op die dag is overleden.
sterkte
bij jullie is verdriet en vreugde dicht bij elkaar op dit moment.

gefeliciteerd dames van de top 3 en Margo met het winnen van de prijs.
groetjes

jolanda zei

Wat een leuke kaartjes hebben ze gekregen.
Ik had ook verwacht dat ze er meer zouden krijgen na alle reacties.
Wat leuk dat je een kleinzoon krijgt!

Jeannette zei

Ondanks dat er niet zoveel kaarten zijn binnengekomen, is het toch leuk van degenen die wel mee hebben gedaan en die zijn erg mooi!
Alle drukte van het overlijden van je vader inmiddels ook alweer achter de rug en nu krijg je pas de tijd van het gemis, echt onwerkelijk toch? sterkte ermee, groetjes Jeannette

Marian zei

Margo gefeliciteerd met je prijs.
En Ghea ik hoop dat het weer een beetje met je gaat.
Enne gefeliciteerd met je aankomende kleinkind.
Groetjes

Oma Nel zei

Ik begrijp het volkomen maar net wat Anita al zei er kunnen dingen zijn waarom mensen het niet hebben kunnen doen zoals je gelezen hebt is mijn zus ook onverwacht overleden en mijn schoonmoeder van de een op andere dag de verzorging in met een gebroken rugwervel volgende keer probeer ik echt van de partij te zijn veel liefs Nel

Erica ♥ zei

Een lach en een traan, zo gaat het
altijd in het leven...
Goed nieuws dat je een kleinzoon
krijgt, heel erg leuk.
Jammer dat er zo weinig inzendingen
waren, ik moet eerlijk zeggen ik was
ook op het laatste moment omdat het
me even ontschoten was, maar gelukkig
hebben ze toch nog 15 kaartjes
gekregen.
Margo gefeliciteerd hoor.
En Ghea, ik hoop dat je de tijd een
beetje kan doorkomen en alles een
beetje kan verwerken. Sinds ik het
nieuws gelezen heb moest ik er veel
aan denken, heel veel sterkte nog
steeds gewenst met alles !

Liefs Erica xox

Rianne Timmers zei

Jammer dat je niet zoveel hebt mogen ontvangen.
Maar ja dat heb je altijd.
Je kaartje is prachtig en felicitatie voor degene die gewonnen hebben.
Liefs Rianne.

corryskaart zei

Hoi ghea
Zie er prachtige kaarten en ja jammer dat het er weinig zijn maar ze zijn wel met liefde gemaakt en gestuurd voor de winnaar van harte en ghea je pakje is onderweg!!
En gefeliciteerd met je toekomstige oma-zijn
Groetjes van corry

Margo zei

Hoi Ghea,
Was net het top 3 plaatje op mijn blog aan het plaatsen en zag dat ik 1 reactie had en dat die van jou was.Super fijn dat ik met mijn kaartje gewonnen heb.En wat een gave prijs is het dank je wel en ook bedankt aan je dochter en schoonzoon dat ze mijn kaartje gekozen hebben.Jammer dat er niet meer mensen een kaartje hebben gestuurd.Proficiat dat je voor de tweede keer Oma word en ook proficiat voor Opa en voor de aanstaande ouders.Leuk dat het een jongetje word.Hoop dat het verder goed bij jullie gaat.groetjes Margo.

Hanny zei

Margo gefeliciteerd met deze mooie prijs.
Ook al gaat het leven door Ghea, gemakkelijk zal het zeker niet zijn. Ik heb veel aan je gedacht en me proberen voor te stellen hoe die bewuste dag gegaan zal zijn. Ik krijg nog kippevel als ik er aan denk en wens je heel veel sterkte toe.
Wel fijn om te horen dat je zo positief probeert te zijn en open staat voor leuke nieuwe dingen zoals een kleinkind dat een jongentje is, gefeliciteerd.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Richtsje zei

Toch leuk om te zien dat er wel hele mooie kaarten voor waren gemaakt Ghea! Lijkt me dan ook wel moeilijk om er één als winnaar uit te kiezen...maar het is gelukt zie ik! Fijn dat je weer even op blogs bent en helemaal mooi dat je weet dat je volgende kleinkind een jongetje is.

Lieve groetjes Richtje

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Jammer als mensen iets beloven en dan toch geen kaartje sturen, maar dat heb je overal..toch fijn dat er 15 prachtige kaarten zijn ontvangen..Gefeliciteerd dat je weer Oma gaat worden..liefs van Ans

Ine zei

Gefeliciteerd Margo.
En leuk dat ik 2de ben geworden :D

15 kaarten is toch een mooi aantal, maar jammer dat mensen hun afspraken niet nakomen.
Ja het zal allemaal wel heel dubbel zijn geweest maar wel fijn dat de dag toch ook mooi was voor je dochter.
En weer een nieuw leven onderweg....is ook prachtig mooi.

groetjesssss Ine